Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe smartphone! :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: nieuwe smartphone!

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht

    Heeft de Galaxy S Plus i9001 nu wél of niet echte GPS (zonder de noodzaak van een internetverbinding)?
    Zeker en vast, je hebt gen internetverbinding nodig, werkt zoals de GPS op de iphone of bvb een losse Tomtom of Garmin, wel vind ik de GPS - chip niet echt goed werkend op de Galaxy, die van de iphone 4 is stukken beter.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #62
      Re: nieuwe smartphone!

      Mjah, de SGS en de SGS2 hebben een gps module zoals in die bakjes. De gps lock is echter een pakje trager, maar eens je een lock hebt gaat het wel. De lock kan veel sneller gebeuren door met agps te werken, maar daarvoor heb je wel een data abonnement nodig. Ik denk dat hij dan de gsm masten gebruikt om te helpen met de lock, maar ik kan ook compleet verkeerd zijn

      Standaard komt zo een toestel wel niet met offline gps software. Dat moet je er ook nog opzetten. Zelf gebruik ik sygic op de SGS2. De gps gebruiken op een smartphone is wel dodelijk voor de batterij. Het is wel bruikbaar in de auto. Film kijken is ook een beetje een aanslag op de batterij. Alles waarbij je het scherm vaak gebruikt eigenlijk.

      Comment


      • #63
        Re: nieuwe smartphone!

        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        Aha!!
        Hier kan ik (weeral) terecht met mijn domme vraag
        Ik zie dat er hier tal van BD'ers zijn die een Samsung Galaxy hebben.

        Mijn vraag is de volgende:

        Heeft de Galaxy S Plus i9001 nu wél of niet echte GPS (zonder de noodzaak van een internetverbinding)?
        Met de ingebouwde GPS van de Galaxy S+ en andere toestellen, moet je wel kaarten aanschaffen en lokaal opslaan om te kunnen navigeren. Anders werkt de navigatie via Google maps en het internet. Dan heb je een betaalbaar 2GB abbo nodig als je het frekwent navigatie gebruikt. En dan wel enkel in België.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #64
          Re: nieuwe smartphone!

          Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
          jawel mijn netwerk en daaronder staat er verbonden!
          En geen beperkingen ingesteld op uw router via firewall of op MAC-adres?
          Anders uw WiFi eens verbreken op uw toestel en opnieuw configureren.
          Of router eens herstarten en uw smartphone nadien ook nog eens.
          Al eens geprobeerd bij iemand anders op zijn WiFi?

          En welke type heb je ingesteld op je router?
          B, G, N?
          2,4GHz of 5GHz?
          Welke beveiliging? WPA2-Personal of zo?
          Probeer ook eens een ander kanaal.
          Vergeet wel niet bij elke aanpassing om in je gsm de verbinding te verbreken en opnieuw aan te maken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #65
            Re: nieuwe smartphone!

            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Die Samsung Galaxy Nexus is niet veel goedkoper dan een iPhone. Eigenlijk is dat een S2 met een groter scherm maar een slechtere camera. Het voordeel is wel dat je altijd de laatste android versies kan draaien, tot het toestel obsolete wordt.
            De S2 krijgt daarentegen pas in maart een upgrade naar icecream sandwich, maar voor 400 euro heb je eigenlijk nog steeds een high-end toestel die enkel voor de camera moet onderdoen tov de iPhone 4s.
            Kan je een samsung galaxy S2 (en andere toestellen) niet zelf updaten naar de laatste android versie (=4.0) ?!

            Comment


            • #66
              Re: nieuwe smartphone!

              Heb zelf een iPhone 4 en een Blackberry.

              iPhone 4 is de betere van de 2, maar ook een pak duurder. Blackberry wordt binnenkort vervangen door een Nokia Lumia 710 (met Mango).

              Ben eens benieuwd...
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #67
                Re: nieuwe smartphone!

                Oorspronkelijk geplaatst door RockPhotographyDummy Bekijk bericht
                Kan je een samsung galaxy S2 (en andere toestellen) niet zelf updaten naar de laatste android versie (=4.0) ?!
                Zeker wel, geen enkel probleem, van zodra natuurlijk dat de software wordt vrijgegeven . . . ik veronderstel dat je dat moet doen via het programma "kies".
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #68
                  Re: nieuwe smartphone!

                  Oorspronkelijk geplaatst door RockPhotographyDummy Bekijk bericht
                  Kan je een samsung galaxy S2 (en andere toestellen) niet zelf updaten naar de laatste android versie (=4.0) ?!
                  Die zou in maart vrijgegeven worden. Je kan wel een development rom vinden op eigen risico.

                  Comment


                  • #69
                    Re: nieuwe smartphone!

                    Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
                    Hey,
                    Ik ben dus op zoek naar een nieuwe smartphone.
                    Mijn vorige was een HTC HD2 en hier was ik relatief blij mee enkel het besturingssysteem was erg slecht en er waren weinig apps beschikbaar!
                    Nu pas dit draadje gezien. Intussen wat laat waarschijnlijk, maar als je je HD2 nog hebt: waarom zet je er geen android op?

                    Mijn HD2 draait intussen een klein jaar op Android (Windows Mobile was inderdaad een draak geworden, itt Windows Phone) en nog steeds héél erg tevreden over. Loopt vlot, doet alles en (gratis) apps bij de vleet. Alleen GTA III loopt wat stroef
                    Niet geschoten is altijd mis!

                    Comment

                    Working...
                    X