Hey,
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe smartphone.
Mijn vorige was een HTC HD2 en hier was ik relatief blij mee enkel het besturingssysteem was erg slecht en er waren weinig apps beschikbaar!
Wat wil ik wel en niet doen met mijn smartphone? En wat zijn mijn verlangens?
- Dagelijks internet (mails,facebook,twitter,internet,youtube,nieuws,fe eds.. ...)
- bellen en smsen natuurlijk
- Foto's nemen is niet super belangrijk (fotograaf in opleiding dus 95% van de tijd heb ik een andere camera bij (mijn nikon D7000 namelijk)
- een goed duidelijk groot leesbaar scherm met een goede kijkhoek (ik kom van 4,3")
- Maximum 600euro (maar als het voor minder kan ben ik nog zo blij)
- veel apps beschikbaar dus liefst android of iets dergelijks
- snelle processor en veel RAM en gewoon geheugen
- GPS is een voordeel maar moet niet (liefst wel)
- ....
Ik dacht al voor weer een htc te kopen of een samsun galaxy S2 maar er zijn zoveel op elkaar gelijkende modellen op de markt dat ik door het bos de bomen niet meer vind!
het moet trouwens geen htc zijn ik sta open voor alle merken , maar ik ben in het algemeen blij van htc
Dit is het zo een beetje
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Alvast bedankt
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe smartphone.
Mijn vorige was een HTC HD2 en hier was ik relatief blij mee enkel het besturingssysteem was erg slecht en er waren weinig apps beschikbaar!
Wat wil ik wel en niet doen met mijn smartphone? En wat zijn mijn verlangens?
- Dagelijks internet (mails,facebook,twitter,internet,youtube,nieuws,fe eds.. ...)
- bellen en smsen natuurlijk
- Foto's nemen is niet super belangrijk (fotograaf in opleiding dus 95% van de tijd heb ik een andere camera bij (mijn nikon D7000 namelijk)
- een goed duidelijk groot leesbaar scherm met een goede kijkhoek (ik kom van 4,3")
- Maximum 600euro (maar als het voor minder kan ben ik nog zo blij)
- veel apps beschikbaar dus liefst android of iets dergelijks
- snelle processor en veel RAM en gewoon geheugen
- GPS is een voordeel maar moet niet (liefst wel)
- ....
Ik dacht al voor weer een htc te kopen of een samsun galaxy S2 maar er zijn zoveel op elkaar gelijkende modellen op de markt dat ik door het bos de bomen niet meer vind!
het moet trouwens geen htc zijn ik sta open voor alle merken , maar ik ben in het algemeen blij van htc
Dit is het zo een beetje
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Alvast bedankt
Comment