Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe smartphone! :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Ik zou nog even wachten op de Nokias met Windows Phone 7!

    Zeker als je geen mac gebruikt!
    500px

    Comment


    • #32
      Re: nieuwe smartphone!

      wat vinden julie van de htc sensation xe beats?

      Comment


      • #33
        Re: nieuwe smartphone!

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Ik heb al zo vaak gedacht dat ik me zo'n ding, of een ander ding moet aanschaffen. Vooral
        na een paar glazen wijn.
        Ik hou zooo van BD ....

        Comment


        • #34
          Re: nieuwe smartphone!

          Oorspronkelijk geplaatst door Matty Bekijk bericht
          Ik zou nog even wachten op de Nokias met Windows Phone 7!

          Zeker als je geen mac gebruikt!
          Geen enkel toestel met Windows Phone 7 op werkt deftig. Iedereen (bijna) klaagt over slechte geluidskwaliteit bij het bellen en het is een algemeen gekend probleem.

          Oorspronkelijk geplaatst door Crazy_B Bekijk bericht
          De galaxy s 2 heeft een scherm van 4,3 inch met een resolutie van 800*480 en de Sony 4,2 inch met een hogere resolutie van 854*480. Dus een heel klein beetje kleiner maar scherper.
          Maar op die grootte van scherm merk je het verschil niet eens. Waar je ook naar moet kijken is de kleurweergave en daar zit Samsung met zijn Super Amoled scherm een heel pak voor op een tft.
          Is natuurlijk ook eigen voorkeur en wil niet zeggen dat iets anders niet goed kan zijn.
          Last edited by VerSeg; 12 januari 2012, 12:06.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Dikke zever!!!
            Mijn htc Mozart crashte minder vaak dan mijn iphone 4s doet...

            Moesten er meer Apps zijn was ik nooit terug naar de iPhone gegaan.

            En wacht maar op de nokia's, je zal wel zien...
            500px

            Comment


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Matty
              En wacht maar op de nokia's, je zal wel zien...
              Wat zong de groep Imagination ook alweer ? It's just an illusion ..... ;-)
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #37
                Re: nieuwe smartphone!

                het blijft me altijd verbazen hoe mensen zo bevooroordeeld kunnen zijn..

                ik werk al langer op een mac dan ik gok 90% van de mensen hier,
                ik werk dagelijks met mobiele toestellen in al hun variaties als user experience designer,
                ik had een iphone 1 meer dan een half jaar voor hij hier verkrijgbaar was en ik heb voor
                zowel iphone en android al software geschreven, en ik heb minstens een half jaar ervaring met zowel ios, android en wp7

                ik ben absoluut niet bevooroordeeld, iedereen gebruikt lekker wat hij zelf wil om welke rede dan ook, maar ga hier geen zaken liggen verkondingen zonder ook zelfs maar ooit een toestel in je handen gehad te hebben of er een paar weken mee te hebben doorgebracht...

                tuurlijk heeft wp7 zijn kindersokjes nog aan bij de vorige toestellen en er zullen heus wel probleempjes zijn hier en daar, maar om te zeggen dat elke wp7 toestel niet functioneert = bull****

                net alsof elke iphone bugvrij was, antenna-gate anyone?

                Android? heel leuk! zeker als je iets of wat een nerd bent die er mee kan prullen en roms kan flashen etc maar stabiel, verre van, gebruiksvriendelijk, nog minder

                wp7 wordt een heel leuk en supergebruiksvriendelijk OS dat voor 75% van de mensen perfect kan en doet wat het moet doen, sommige dingen beter dan de iphone, en sommige dingen ook slechter

                sta er tenminste een beetje voor open en probeer zo'n toestel eens uit voor je op de anti-windows trein springt met je iDevice en het collectief begint af te breken!
                500px

                Comment


                • #38
                  Re: nieuwe smartphone!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Matty Bekijk bericht
                  net alsof elke iphone bugvrij was, antenna-gate anyone?
                  Los van de rest van je statement (ik wil Windows phone 7 zeker een kans geven, al denk ik dat 8 toch nog een stuk indrukwekkender zal zijn) wil ik toch even aanhalen dat ik, na ondertussen bijna een jaar, nog nooit last heb gehad van die antenne-bug op mijn iPhone 4...

                  Soit, er zijn andere dingen waar vroege iPhones miserie mee hadden, maar met mijn huidige 4 heb ik echt bitterweinig problemen. Mijn home-knop reageert soms niet zo vlot, ik kan hem daarvoor binnen doen, maar ik heb geen zin om een paar weken zonder te zitten, dus ik wacht het af.
                  Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

                  Comment


                  • #39
                    Re: nieuwe smartphone!

                    het was dan ook maar een voorbeeld als in, geen enkel toestel is perfect, ook de iphone niet
                    500px

                    Comment


                    • #40
                      Re: nieuwe smartphone!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Matty Bekijk bericht
                      En wacht maar op de nokia's, je zal wel zien...
                      Nokia heeft al lang afgedaan bij mij.
                      Veel centen in verschillende Nokia modellen gestopt. En ze hebben het allemaal geen 2 jaar uitgehouden. Die N900 had ik meer niet als wel!
                      Op geluid - & fotokwaliteit een pluim wel.

                      Comment


                      • #41
                        Re: nieuwe smartphone!

                        ok ofwel wordt het een sammsung galaxy S2 of wel een htc sensation XE beats

                        Comment


                        • #42
                          Re: nieuwe smartphone!

                          Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
                          ok ofwel wordt het een sammsung galaxy S2 of wel een htc sensation XE beats
                          Zelf ben ik niet zo tevreden over de hardware van HTC.
                          De 'brushed aluminium' achterkap is direct beginnen afschilferen, het HTC bruin verkleurd, de speakers zijn niet goed, de camera is ook niet om over naar huis te schrijven.
                          Het toestel werkt natuurlijk (in tegenstelling tot de N900 die ik had), maar ik denk dat op dat vlak de Samsung wel gaat winnen. (De HTC sensation nog nooit vastgehad).

                          Comment


                          • #43
                            Ik heb de Google nexus s gehad van Samsung en dat was het meest fragiele toestel dat ik ooit gehad heb. Ook het enige dat bij een valletje van 30cm zijn een barst had in het scherm over de hele breedte
                            500px

                            Comment


                            • #44
                              Re: nieuwe smartphone!

                              ik heb zonet de samsung galaxy S2 gekocht maar nu heb ik een vraagje.
                              als ik via wifi een app wil downloaden zegt hij geen verbinding en via mobiel internet gaat het extreem traag , aan wat zou dit kunnen liggen?

                              Comment


                              • #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door cameraken
                                ik heb zonet de samsung galaxy S2 gekocht maar nu heb ik een vraagje.
                                als ik via wifi een app wil downloaden zegt hij geen verbinding en via mobiel internet gaat het extreem traag , aan wat zou dit kunnen liggen?
                                Kijk eens bij : Instellingen, Draadloos en netwerk, Wi-Fi instellingen...... Is Wi-Fi en Netwerkmelding aangevinkt?
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X