Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe smartphone! :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nieuwe smartphone!

    Die Samsung Galaxy Nexus is niet veel goedkoper dan een iPhone. Eigenlijk is dat een S2 met een groter scherm maar een slechtere camera. Het voordeel is wel dat je altijd de laatste android versies kan draaien, tot het toestel obsolete wordt.
    De S2 krijgt daarentegen pas in maart een upgrade naar icecream sandwich, maar voor 400 euro heb je eigenlijk nog steeds een high-end toestel die enkel voor de camera moet onderdoen tov de iPhone 4s.

    Comment


    • #17
      Re: nieuwe smartphone!

      dus jij zou voor de S2 gaan?

      Comment


      • #18
        Re: nieuwe smartphone!

        Samsung Galaxy S2. Monster

        Comment


        • #19
          Re: nieuwe smartphone!

          Ik heb al zo vaak gedacht dat ik me zo'n ding, of een ander ding moet aanschaffen. Vooral
          na een paar glazen wijn.

          Comment


          • #20
            Re: nieuwe smartphone!

            mijn budget: Niet meer dan 150€ ==> samsung galaxy gt-5360 voor 129€
            geen goesting om meer dan 150 uit te geven aan iets wat ik enkel gebruik voor sms, bellen (sinds kort nu ook internet ) en pdf's (dienstregeling de lijn )
            Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
            hier vind je mijn foto's en hier ook

            Comment


            • #21
              Re: nieuwe smartphone!

              Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
              mijn budget: Niet meer dan 150€ ==> samsung galaxy gt-5360 voor 129€
              geen goesting om meer dan 150 uit te geven aan iets wat ik enkel gebruik voor sms, bellen (sinds kort nu ook internet ) en pdf's (dienstregeling de lijn )
              Mijn iphone 3GS 16gb heeft mij 150euro gekost... ;-)
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • #22
                Re: nieuwe smartphone!

                Moest je met Symbian ook overweg kunnen, dan is de Nokia 701 ook misschien een optie. Hij heeft het uiterlijk van de C7 en de binnekant van de 700. En bij Nokia brengen ze dit jaar een hele reeks toestellen uit met Windows Phone. (er zijn er al enkele, maar die zijn, vind ik zelf, te duur en waarschijnlijk zitten er nog kinderziektes in )
                Jannes Bollen
                Website / Facebookpagina

                Comment


                • #23
                  Re: nieuwe smartphone!

                  ok ik ga sowieso volgende week 1vd volgende 2kopen!
                  - samsung galaxy nexus
                  - samsung galaxy S2

                  zo een moeilijke keuze!!!!

                  Comment


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door cameraken
                    ok ik ga sowieso volgende week 1vd volgende 2kopen!
                    - samsung galaxy nexus
                    - samsung galaxy S2

                    zo een moeilijke keuze!!!!
                    Ik heb de nexus vandaag in mijn handen gehad bij vandenborre, net iets te groot naar mijn zin ....
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: nieuwe smartphone!

                      Ik kom van een HTC Desire en heb nu al bijna een jaar een iPhone 4. Héél tevreden van. Die Desire was niet betrouwbaar, herstartte soms van zichzelf, apps die niet wouden installeren of crashen en vooral: Android en eigenlijk alle smartphones verliezen toch zo ongelooflijk snel hun waarde. Na een maand of 2-3 is er alweer een nieuw model en als je ooit wil overschakelen en je telefoon wilt verkopen dan is die geen fluit meer waard. De iPhone vormt hier écht wel een uitzondering. Ook doordat er eigenlijk echt maar jaarlijks een nieuw model uitkomt heb je nooit het gevoel dat je telefoon achter raakt, zijn 2dehandswaarde verliest, ...

                      Een vriend van me heeft de HTC Sensation. Ziet er wel een mooi ding uit maar hij klaagt enorm over de batterij en als ik die in mijn handen heb en ik scroll tussen de homepages... Dat voelt laggy aan, ik ben toch anders gewoon van mijn iPhone. De batterij van de iPhone doet het trouwens (mijns inziens) uitstekend. Ik kom gemakkelijk mijn dag door. (Maar meer dan een dag moet je sowieso niet verwachten als je een smartphone hebt/wil.)

                      Ook de softwareupdates van Android vond ik rampzalig. Veel te vaak en vaak ook veel te laat. iOS scoort op dat vlak toch ook beter.
                      Last edited by Loccufier; 10 januari 2012, 21:09.
                      Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

                      Comment


                      • #26
                        Re: nieuwe smartphone!

                        Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
                        ok ik ga sowieso volgende week 1vd volgende 2kopen!
                        - samsung galaxy nexus
                        - samsung galaxy S2

                        zo een moeilijke keuze!!!!
                        Als je graag snel de laatste versies van android hebt dan de nexus kiezen. De releasecycle gaat wel wat vertragen op vraag van de fabrikanten.

                        Comment


                        • #27
                          Re: nieuwe smartphone!

                          Hier sinds een week een Sony xperia arc s en superblij, heel snel ten opzichte van vorige galaxy pro. Super mooi en groot scherm, naar het schijnt dezelfde 8 mp camera als de iPhone 4 s.
                          Ik ben happy zeker voor de prijs van 350 euro

                          Mvg Bart
                          Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
                          500px site: https://500px.com/crazy_b

                          Comment


                          • #28
                            Re: nieuwe smartphone!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Crazy_B Bekijk bericht
                            Hier sinds een week een Sony xperia arc s en superblij, heel snel ten opzichte van vorige galaxy pro. Super mooi en groot scherm, naar het schijnt dezelfde 8 mp camera als de iPhone 4 s.
                            Ik ben happy zeker voor de prijs van 350 euro

                            Mvg Bart
                            Ferm toestel Bart!
                            Heb juist wat gelezen over deze nieuwe Sony.
                            Ook een krachtig toestel.
                            Is het scherm even groot als dat van de Galaxy S. Kon ik niet goed vaststellen.
                            Vind het ook een super (goede) prijs.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: nieuwe smartphone!

                              De galaxy s 2 heeft een scherm van 4,3 inch met een resolutie van 800*480 en de Sony 4,2 inch met een hogere resolutie van 854*480. Dus een heel klein beetje kleiner maar scherper.

                              Dit wordt nu live gestuurd vanop de gsm.

                              Mvg bart
                              Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
                              500px site: https://500px.com/crazy_b

                              Comment


                              • #30
                                Re: nieuwe smartphone!

                                pff nog meer om uit te kiezen
                                maar toch bedankt

                                zeker nog reageren hoor

                                Comment

                                Working...
                                X