Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe smartphone! :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe smartphone! :)

    Hey,
    Ik ben dus op zoek naar een nieuwe smartphone.
    Mijn vorige was een HTC HD2 en hier was ik relatief blij mee enkel het besturingssysteem was erg slecht en er waren weinig apps beschikbaar!
    Wat wil ik wel en niet doen met mijn smartphone? En wat zijn mijn verlangens?
    - Dagelijks internet (mails,facebook,twitter,internet,youtube,nieuws,fe eds.. ...)
    - bellen en smsen natuurlijk
    - Foto's nemen is niet super belangrijk (fotograaf in opleiding dus 95% van de tijd heb ik een andere camera bij (mijn nikon D7000 namelijk)
    - een goed duidelijk groot leesbaar scherm met een goede kijkhoek (ik kom van 4,3")
    - Maximum 600euro (maar als het voor minder kan ben ik nog zo blij)
    - veel apps beschikbaar dus liefst android of iets dergelijks
    - snelle processor en veel RAM en gewoon geheugen
    - GPS is een voordeel maar moet niet (liefst wel)
    - ....

    Ik dacht al voor weer een htc te kopen of een samsun galaxy S2 maar er zijn zoveel op elkaar gelijkende modellen op de markt dat ik door het bos de bomen niet meer vind!
    het moet trouwens geen htc zijn ik sta open voor alle merken , maar ik ben in het algemeen blij van htc
    Dit is het zo een beetje
    Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
    Alvast bedankt

  • #2
    Re: nieuwe smartphone!

    wat ik nu ga doen is levensgevaarlijk...
    Ik weet gewoon dat ik reacties ga krijgen...
    maar,

    Heb je ook al naar de iPhone gekeken?
    Ik weet niet hoeveel GB opslagruimte je minstens wilt,
    maar als je bv met 16gb al blij bent,
    dan is zo'n 4GS wel een prachtding...

    qua snelheid/besturing/os vind ik die prachtig.

    zelf werk ik nog met een 3GS,
    en qua snelheid vind ik dat best de max in vgl met sommige android dingen (met zelfde specificaties).

    qua Apps heb ik tot nu toe nog niet te klagen gehad op de Iphone. De mijne is dan wel gejailbreakt (wat ervoor zocht dat ik buitenom de app-store ook nog andere apps kan installeren).

    nu denk ik dat veel van die nieuwe dingen enorm aan elkaar gewaagd zijn...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe smartphone!

      Niks gevaarlijk Koeno .
      Zelf de gelukkige bezitter van een Samsung Galaxy II (na overgestapt te zijn van Blackberry). De batterijduur is veel beter dan verwacht, het aanbod van apps is meer als voldoende voor mij, ...
      De iPhone is ook een leuk en goed toestel en er zelf nog geen gehad maar alles hangt van hoe de gebruiker de Look & Feel ervaart. Mijn broer is een Mac adept en had dus een iPhone. Deze was kapot en om een lang verhaal kort te maken had hij als "voorlopige" oplossing ee HTC HD Desire. Hij (en ook hier iets persoonlijks) vond het een beter toestel als de iPhone qua interface, .. maar ongetwjfeld zal je ook in de omgekeerde richting verhalen vinden
      O ja, de nieuwe Samsung Nexus werkt met Android 4

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe smartphone!

        Ik ben heel tevreden van mijn Samsung Galaxy (250 euro). t Scherm mocht ms wat groter. De batterij gaat lang genoeg mee en er zijn veel apps beschikbaar.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe smartphone!

          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Niks gevaarlijk Koeno .
          Zelf de gelukkige bezitter van een Samsung Galaxy II (na overgestapt te zijn van Blackberry). De batterijduur is veel beter dan verwacht, het aanbod van apps is meer als voldoende voor mij, ...
          De iPhone is ook een leuk en goed toestel en er zelf nog geen gehad maar alles hangt van hoe de gebruiker de Look & Feel ervaart. Mijn broer is een Mac adept en had dus een iPhone. Deze was kapot en om een lang verhaal kort te maken had hij als "voorlopige" oplossing ee HTC HD Desire. Hij (en ook hier iets persoonlijks) vond het een beter toestel als de iPhone qua interface, .. maar ongetwjfeld zal je ook in de omgekeerde richting verhalen vinden
          O ja, de nieuwe Samsung Nexus werkt met Android 4
          Ik ga mac ook niet heilig verklaren,
          maar ik merk dat er hier soms nogal hard kan gereageerd worden als je durft mac naar voor halen of omgekeerd...

          tuurlijk zijn zo'n dingen puur persoonlijk ook,
          en komt het erop aan veel dingen te proberen..
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe smartphone!

            Galaxy S+, opwaardering van het topmodel van 2010, 359 euro en een 1400MHz CPU.

            Heeft de snelste single-core CPU, ruim voldoende om alles wat je normaal met een smartphone draait, perfect te doen lopen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: nieuwe smartphone!

              Samsung Galaxy SII voor zo een goeie 400 euro tegenwoordig.
              http://tweakers.net/pricewatch/27772...100-zwart.html

              Comment


              • #8
                Re: nieuwe smartphone!

                Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                Ik ben heel tevreden van mijn Samsung Galaxy (250 euro). t Scherm mocht ms wat groter. De batterij gaat lang genoeg mee en er zijn veel apps beschikbaar.
                Moi ook Johan
                Groot scherm en goed beeld.

                Ik heb wel APNdroid opstaan.... je weet wel waarom.

                En "Kies air" is een handig programma als je weet hoe het werkt.
                (heb nog steeds problemen met berichten te sturen)
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: nieuwe smartphone!

                  Ik heb zowel de iphone 4 als de Samsung galaxy SII, als je dus specifieke vragen hebt . . . shoot.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: nieuwe smartphone!

                    heb recent de samsung Galaxy S plus aangeschaft
                    voor die prijs veel waar voor 350€ (met micro SD 8GB)

                    superscherm, batterij valt beter mee dan de commentaren, veel gratis apps via android
                    beklaag het mij niet

                    succes met de keuze
                    The future brings my best photo. Time is on my side.
                    Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

                    Comment


                    • #11
                      Re: nieuwe smartphone!

                      Heel blij met mijn iPhone 4s
                      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                      Cybershot Photo Website!

                      Comment


                      • #12
                        Re: nieuwe smartphone!

                        Na Iphone ben ik overgestapt op Android.
                        De Iphone was zeker niet slecht, maar Android was voor mij veel beter.

                        Open source platform, dus je doet ermee wat je wil.

                        Heb de Galaxy S van toe hij op de markt was, nog steeds geen klagen over.

                        Ik vind een groot voordeel bij Android dat je wanneer je je huidige phone wat beu bent, er gewoon een andere (custom) rom kan opzetten. En je hebt weer iets "nieuw".

                        Het enige minpunt was voor mij de batterijduur.
                        Bij constant online, ging de batterij geen dag mee.

                        Oplossing: Dikkere batterij uit Hong Kong 10euro incl nieuw kapje en verzending

                        Comment


                        • #13
                          Re: nieuwe smartphone!

                          Je kan ook proberen een 2nd hand iPhone4 op de hand te tikken.
                          Sommige "4" bezitters willen per se een "4s", dus zo kan je wellicht voor een redelijke prijs een aifeun op de kop tikken.

                          Ik heb al een hele resem Nokia's gehad ( sommigen zeer goed, anderen iets minder), ook een paar HTC's, maar nu blijf ik beslist bij de iPhone.

                          Werkt gewoon zo super goed en gemakkelijk dat ik niets anders meer wil - desondanks zijn hoge prijs.

                          Ik was vroeger ook zeer sceptisch tov Apple, maar je moet het gewoon eens proberen.
                          Met een degelijk 2nd hand toestel, kan je dat eens uitproberen, zonder je onmiddellijk blauw t e betalen.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: nieuwe smartphone!

                            Sinds kort eigenaar van de HTC Sensation XE (Android), en heel tevreden .


                            Willy
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Re: nieuwe smartphone!

                              uhu al heel erg bedankt allemaal! maar ik ben er weliswaar nog steeds niet uit!
                              ik werk graag met mac (voor laptops) maar voor iphone vind ik hem wat overpriced eigelijk!
                              Ik dacht tussen de volgende te gaan?
                              - Samsung galaxy S2
                              - Samsung galaxy Nexus
                              - Een van de vele op elkaar gelijkende HTC modellen

                              Nog iemand ?

                              Alvast allemaal heel erg bedankt

                              Comment

                              Working...
                              X