Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbel betalen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dubbel betalen...

Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.

Eigenlijk betaal je de parkeergarage én uw mobiel netwerk , dito voor tram en bus en parkeerplaatsen elders
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Dubbel betalen...

En thuis stapelt het kleingeld zich op in diverse potjes
    Je mag wel weten dat ik niet uren en uren ergens geparkeerd blijf.
    Meestal volstaat dus wat kleingeld. Vandaar
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Gewoon niet parkeren waar je moet betalen! Lekker op de fiets, als iedereen dat zou doen worden de tarieven vanzelf goedkoper
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...11230_kortrijk

Eigenlijk betaal je de parkeergarage én uw mobiel netwerk , dito voor tram en bus en parkeerplaatsen elders
        Betalen om iets te betalen, daar krijg ik de kriebels van.
        Bankkaart in een sleuf steken om met Proton te betalen is natuurlijk te simpel (en waarschijnlijk te goedkoop voor de banken en GSM providers).
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Betalen om iets te betalen, daar krijg ik de kriebels van.
          Bankkaart in een sleuf steken om met Proton te betalen is natuurlijk te simpel (en waarschijnlijk te goedkoop voor de banken en GSM providers).
          Inderdaad, als er proton voorhanden is ,gebruik ik het wel ( er staat altijd wel zo'n 20euro op die chip bij mij).
          Last edited by toerist; 30 december 2011, 16:43.
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Inderdaad, als er proton voorhanden is , gebruik ik het wel ( er staat altijd wel zo'n 20euro op die chip bij mij).
            Helaas gaat dat verdwijnen. Het wordt tijd dat er een nfc alternatief komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Helaas gaat dat verdwijnen. Het wordt tijd dat er een nfc alternatief komt.
              Moest ge daar via een SMS-ken geld kunnen opzetten dan zou het wel niet verdwijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                Gewoon niet parkeren waar je moet betalen! Lekker op de fiets, als iedereen dat zou doen worden de tarieven vanzelf goedkoper
                Als iedereen dat zou doen, dan zou er betalend parkeren voor fietsen komen.

----------

En wat die chip betreft in de gsm, 99% van de nieuwe gsm's heeft het nog niet!
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Zeker weten.

Comment

----------

En wat die chip betreft in de gsm, 99% van de nieuwe gsm's heeft het nog niet!
                    Niet in Eindhoven: daar heeft de gemeente midden in het centrum een grote bewaakte fietsenkelder gebouwd en het stallen is gratis. Dit is gedaan om zo veel mogelijk auto's uit de binnenstad te houden. Zo blijven er meer parkeerplaatsen beschikbaar voor publiek dat van buiten de stad moet komen. Ik maak er veel gebruik van met mijn (snor)fiets.Je bent ook veel sneller even naar de winkelcentrum geweest dan dat je eerst een (duurbetaalde) parkeerplaats voor de auto moet zoeken.

Comment

Dan blijven al die sukkels maar lekker betalen om hun auto te parkeren, maar dan moeten ze verder ook niet zeuren
                      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                      X