Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.
Eigenlijk betaal je de parkeergarage én uw mobiel netwerk , dito voor tram en bus en parkeerplaatsen elders
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
En thuis stapelt het kleingeld zich op in diverse potjes
Je mag wel weten dat ik niet uren en uren ergens geparkeerd blijf.
Meestal volstaat dus wat kleingeld. Vandaar
Eigenlijk betaal je de parkeergarage én uw mobiel netwerk , dito voor tram en bus en parkeerplaatsen elders
Betalen om iets te betalen, daar krijg ik de kriebels van.
Bankkaart in een sleuf steken om met Proton te betalen is natuurlijk te simpel (en waarschijnlijk te goedkoop voor de banken en GSM providers).
Betalen om iets te betalen, daar krijg ik de kriebels van.
Bankkaart in een sleuf steken om met Proton te betalen is natuurlijk te simpel (en waarschijnlijk te goedkoop voor de banken en GSM providers).
Inderdaad, als er proton voorhanden is ,gebruik ik het wel ( er staat altijd wel zo'n 20euro op die chip bij mij).
Als iedereen dat zou doen, dan zou er betalend parkeren voor fietsen komen.
----------
En wat die chip betreft in de gsm, 99% van de nieuwe gsm's heeft het nog niet!
Niet in Eindhoven: daar heeft de gemeente midden in het centrum een grote bewaakte fietsenkelder gebouwd en het stallen is gratis. Dit is gedaan om zo veel mogelijk auto's uit de binnenstad te houden. Zo blijven er meer parkeerplaatsen beschikbaar voor publiek dat van buiten de stad moet komen. Ik maak er veel gebruik van met mijn (snor)fiets.Je bent ook veel sneller even naar de winkelcentrum geweest dan dat je eerst een (duurbetaalde) parkeerplaats voor de auto moet zoeken.
Comment