Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    En wat heeft uw stinkende riool/jager/bok te maken met dit topic:

    Juist niets, dus ge zijt gewoon schuldig aan wat ge anderen beschuldigd: Offtopic gaan.
    ge zijt niet beter als den eerstvolgenden, dus stopt met u zo voor te doen.
    Een stinkende riool is vergelijkbaar met een mesthoop, verder niets. De bovenstaande serie aanvallen op mijn persoon hebben daar dus waarschijnlijk niets mee te maken.
    Waarom de jacht er nu word bijgesleurd is me ook een raadsel.
    Last edited by Poza; 3 januari 2012, 14:59.

    Comment


    • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

      Toch effe iets verduidelijken...
      Met schieten in de stad, werd er hier gerefereerd naar een post van mij in het mollentopic.
      Ik woon in een dorp, in een doodlopende straat, tuin is 3700 m², de huizen staan hier niet zo dicht op elkaar, en ik schiet die mol in de grond. Dus is er helemaal geen gevaar voor eventuele omstanders of huizen of .....
      Ruk het dus aub niet uit zijn context
      D90 - D70 - F80 + glas

      Comment


      • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

        Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
        Toch effe iets verduidelijken...
        Met schieten in de stad, werd er hier gerefereerd naar een post van mij in het mollentopic.
        Ik woon in een dorp, in een doodlopende straat, tuin is 3700 m², de huizen staan hier niet zo dicht op elkaar, en ik schiet die mol in de grond. Dus is er helemaal geen gevaar voor eventuele omstanders of huizen of .....
        Ruk het dus aub niet uit zijn context


        Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
        Een stinkende riool is vergelijkbaar met een mesthoop, verder niets. De bovenstaande serie aanvallen op mijn persoon hebben daar dus waarschijnlijk niets mee te maken.
        Waarom de jacht er nu word bijgesleurd is me ook een raadsel.
        uw riool. Heeft geen fluit te maken met een mesthoop. dus niets van uw 'interessante' opmerkingen heeft er hier iets mee te maken)... nen auto stinkt ook, maar heeft geen belang hier. evenmin uw riool.

        dat het jagen uit een ander topic er wordt bijgehaald is al volledig belachelijk,
        ik ga niet de ram-mount die besproken wordt in een ander topic of het volledige: jagen is ok, maar dit -topic erbij betrekken.... dat zou al te belachelijk worden...

        Dus poza: niets van wat je hier melde doet terzake, en toch blijven strijden?
        pot, ketel, zwart.
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

          Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
          Toch effe iets verduidelijken...
          Met schieten in de stad, werd er hier gerefereerd naar een post van mij in het mollentopic.
          Ik woon in een dorp, in een doodlopende straat, tuin is 3700 m², de huizen staan hier niet zo dicht op elkaar, en ik schiet die mol in de grond. Dus is er helemaal geen gevaar voor eventuele omstanders of huizen of .....
          Ruk het dus aub niet uit zijn context
          Het was daar niet mijn bedoeling uw naam te laten vallen. De regels van de jacht (betreffende duiven en mollen) gelden echter niet alleen in de stad Antwerpen. Dat blijft ook hier zo.

          Comment


          • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

            Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            Een stinkende riool is vergelijkbaar met een mesthoop, verder niets.......
            nou.....das beslist niet waar.
            verschil duidelijk te ruiken hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Een stinkende riool is vergelijkbaar met een mesthoop, verder niets. De bovenstaande serie aanvallen op mijn persoon hebben daar dus waarschijnlijk niets mee te maken.
              Waarom de jacht er nu word bijgesleurd is me ook een raadsel.
              ander topic waar jij ook weeral eens je gelijk probeert te halen en iedereen tegen u in het harnas jaagt:
              Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.


              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Je mag inderdaad niet schieten in de stad, hoewel hier anders werd beweerd. Ik noem geen namen.
              En verder chitchat ik voor mijn plezier. Als iedereen mij gelijk gaat geven is de fun eraf.
              Je dom offtopic geleuter in de mesthoop stoort me ook niet als je het tegen theocus hebt, en zolang het niet uitsluitend beledigingen betreft, zonder enige andere inbreng.

              Trouwens, ik heb het in dat topic ook al aangegeven: Burgemeesters mogen geen wetten stellen. Ze moeten er juist op toezien dat wetten worden nageleefd. En die gelden niet uitsluitend in hun stad.

              Comment


              • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?


                Matthias zal zoals eerder aangehaald ofwel 1/ reeds een babbeltje met de boer gemaakt hebben 2/ klacht ingediend hebben 3/ info gaan vragen zijn bij zijn gemeente maar zeker is dat hij al lang dit draadje niet meer volgt

                Comment


                • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  uw riool. Heeft geen fluit te maken met een mesthoop. dus niets van uw 'interessante' opmerkingen heeft er hier iets mee te maken)... nen auto stinkt ook, maar heeft geen belang hier. evenmin uw riool.

                  dat het jagen uit een ander topic er wordt bijgehaald is al volledig belachelijk,
                  ik ga niet de ram-mount die besproken wordt in een ander topic of het volledige: jagen is ok, maar dit -topic erbij betrekken.... dat zou al te belachelijk worden...

                  Dus poza: niets van wat je hier melde doet terzake, en toch blijven strijden?
                  pot, ketel, zwart.
                  Je blijft de essentie van mijn beweringen negeren, om me met een uit de context gerukt detail opnieuw, en nog even onbeschoft aan te vallen.
                  Ik denk niet dat ik zoiets ooit heb gedaan... nooit!
                  Begin u dus maar te verontschuldigen.

                  Comment


                  • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                    Het was daar niet mijn bedoeling uw naam te laten vallen. De regels van de jacht (betreffende duiven en mollen) gelden echter niet alleen in de stad Antwerpen. Dat blijft ook hier zo.
                    Waarom er nu weer duiven bij sleuren?
                    Ik heb gezegd dat ik die MOLLEN schiet in mijn tuin.
                    Houtduiven schiet ik wel op het jachtterrein.
                    D90 - D70 - F80 + glas

                    Comment


                    • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                      * Beoordelen wordt gauw veroordelen. Pas er voor op. Je staat zelf onder het oordeel van God. Leer zelf van genade leven, dan zul je op een liefdevolle manier anderen kunnen corrigeren.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                        Je blijft de essentie van mijn beweringen negeren, om me met een uit de context gerukt detail opnieuw, en nog even onbeschoft aan te vallen.
                        Ik denk niet dat ik zoiets ooit heb gedaan... nooit!
                        Begin u dus maar te verontschuldigen.
                        Hehe, ik verontschuldig mij niet voor wat ik zei/zeg tegen u.

                        Jouw essentie gaat over punten die niet terzake doen.
                        dus verontschuldig gij u maar voor uw onbeschoft gedrag.
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht

                          Matthias zal zoals eerder aangehaald ofwel 1/ reeds een babbeltje met de boer gemaakt hebben 2/ klacht ingediend hebben 3/ info gaan vragen zijn bij zijn gemeente maar zeker is dat hij al lang dit draadje niet meer volgt
                          Je moet dat in een breder kader zien
                          1) die mesthoop is lang goed verlucht met deze wind en stinkt dus niet meer.
                          2) de aanverwante onderwerpen dienen ook terdege besproken te worden om tot een bevredigend vergelijk te komen
                          3) het staat je trouwens vrij om jouw mening te ventileren, nieuwe interessante, liefst gerelateerde onderwerpen aan te dragen, of het compleet te negeren
                          D90 - D70 - F80 + glas

                          Comment


                          • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                            Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                            Waarom er nu weer duiven bij sleuren?
                            Ik heb gezegd dat ik die MOLLEN schiet in mijn tuin.
                            Houtduiven schiet ik wel op het jachtterrein.
                            Dat vrouwke schoot geen duiven: ze voederde ze, wat in Sint-Truiden door de dierenpolitie niet is toegestaan. Heb dus nooit beweerd dat iemand die naast een woonhuis mollen schiet op de Meir staat te jagen. Zo'n volkske schiet daar op gekleurde medemensen die kinderen begeleiden,... maar ook niet altijd natuurlijk, vooral niet als ze geen geweer hebben.
                            Pffff.
                            En dat op mensen schieten is nu precies wat de genoemde Nederlandse dierenpolitie belangrijker vind dan duiven.
                            Ik hoop dat dit nu duidelijk is.
                            Anders moet ge hun maar eens bellen.

                            Comment


                            • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                              Dat vrouwke schoot geen duiven: ze voederde ze, wat in Sint-Truiden door de dierenpolitie niet is toegestaan. Heb dus nooit beweerd dat iemand die naast een woonhuis mollen schiet op de Meir staat te jagen. Zo'n volkske schiet daar op gekleurde medemensen die kinderen begeleiden,... maar ook niet altijd natuurlijk, vooral niet als ze geen geweer hebben.
                              Pffff.
                              En dat op mensen schieten is nu precies wat de genoemde Nederlandse dierenpolitie belangrijker vind dan duiven.
                              Ik hoop dat dit nu duidelijk is.
                              Anders moet ge hun maar eens bellen.
                              Duidelijk
                              D90 - D70 - F80 + glas

                              Comment


                              • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                                der zitten der hier tussen die wel een heel levendige verbeelding hebben hoor...

                                Urbanus en Geert Hoste zijn er pussy's tegen...
                                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                                Comment

                                Working...
                                X