Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik vind het overmate storend dat de shoot niet op vaste dagen uitkomt zoals de eerste om de twee maand bv. Verliezen ze zeker klanten mee.
Er is geen enkel ander zichzelf respecterend tijdschrijft dat niet op vaste data en frequentie uitkomt. Mensen houden van regelmaat, blijkbaar heeft shoot daar geen oren naar.
Ik vind het overmate storend dat de shoot niet op vaste dagen uitkomt zoals de eerste om de twee maand bv. Verliezen ze zeker klanten mee.
Er is geen enkel ander zichzelf respecterend tijdschrijft dat niet op vaste data en frequentie uitkomt. Mensen houden van regelmaat, blijkbaar heeft shoot daar geen oren naar.
Op welke basis verschijnt Shoot dan wel? Ik koop het enkel (net als alle andere tijdschriften) wanneer er iets in staat dat mij echt volledig interesseert of zo. Nog nooit op gelet wanneer het eigenlijk verschijnt...
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Op welke basis verschijnt Shoot dan wel? Ik koop het enkel (net als alle andere tijdschriften) wanneer er iets in staat dat mij echt volledig interesseert of zo. Nog nooit op gelet wanneer het eigenlijk verschijnt...
Om hoofdredacteur Erik uit een vroegere topic te quoten:
De volgende Shoot (nummer 14) verschijnt op 6 september.
Nr 15 volgt op 25 oktober, nummer 16 op 13 december.
Shoot verschijnt zes keer per jaar; in februari, april, juni, september, oktober en december. Het vierde nummer verschijnt inderdaad wat later (begin september in plaats van midden augustus) omwille van de vakantieperiode.
Yep, en ineens mijn visitekaartjes besteld bij Vistaprint.
Als puntje bij paaltje kwam heb ik 14,21 euro betaald voor 500 kaartjes zonder standaard stempel maar met kaartjeshouder.
De verzendingskosten + BTW moest er nog bij geteld worden (maar dat stond natuurlijk vanonder op de voucher in kleine lettertjes).
Ik heb zo een goeie 30 Euro kunnen besparen ipv die 44 Euro zoals op het kaartje maar dat zal ongetwijfeld wel te maken hebben met het mislopen van de stempelaar.
Nog mensen die van deze unieke kans gebruik hebben gemaakt?
Als puntje bij paaltje kwam heb ik 14,21 euro betaald voor 500 kaartjes zonder standaard stempel maar met kaartjeshouder.
De verzendingskosten + BTW moest er nog bij geteld worden (maar dat stond natuurlijk vanonder op de voucher in kleine lettertjes).
Ik heb zo een goeie 30 Euro kunnen besparen ipv die 44 Euro zoals op het kaartje maar dat zal ongetwijfeld wel te maken hebben met het mislopen van de stempelaar.
Om met Vistaprint kennis te maken heb ik Shoot niet nodig. Heb ooit daar ook naamkaartjes besteld en ik krijg nu elke dag één bericht van Vista binnen met super aanbiedingen.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Bij de Shoot zit een zogenaamde cadeaubon(kortingsbon) van Vistaprint, maar ik zie nergens een code staan om die te valideren. Of is dit weer de zoveelste lok truc?
Comment