Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Shoot...

en het nieuwe nummer weer binnen.
    ga het nu lezen......tot later.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Re: Shoot...

Volgens mij hebben jullie in Nederland veel snellere postbodes.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Hier zal dat op zaterdag zeker niet aankomen
      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Dat was ook mijn gedacht!
        Wel extra leuk om de volgende dagen mijn brievenbus in't oog te houden.
        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Hier is tie ook binnen
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Ik vind het overmate storend dat de shoot niet op vaste dagen uitkomt zoals de eerste om de twee maand bv. Verliezen ze zeker klanten mee.
            Er is geen enkel ander zichzelf respecterend tijdschrijft dat niet op vaste data en frequentie uitkomt. Mensen houden van regelmaat, blijkbaar heeft shoot daar geen oren naar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Ik vind het overmate storend dat de shoot niet op vaste dagen uitkomt zoals de eerste om de twee maand bv. Verliezen ze zeker klanten mee.
              Er is geen enkel ander zichzelf respecterend tijdschrijft dat niet op vaste data en frequentie uitkomt. Mensen houden van regelmaat, blijkbaar heeft shoot daar geen oren naar.
              Op welke basis verschijnt Shoot dan wel? Ik koop het enkel (net als alle andere tijdschriften) wanneer er iets in staat dat mij echt volledig interesseert of zo. Nog nooit op gelet wanneer het eigenlijk verschijnt...
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                Nog nooit op gelet wanneer het eigenlijk verschijnt...
                Ik ook niet. Ik weet alleen maar dat het komt nadat Bouk het heeft gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Ik ook niet. Ik weet alleen maar dat het komt nadat Bouk het heeft gehad.
                  Volgens mij zit bouk aan 't einde van de drukpersen te wachten op het boekje
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                    Op welke basis verschijnt Shoot dan wel? Ik koop het enkel (net als alle andere tijdschriften) wanneer er iets in staat dat mij echt volledig interesseert of zo. Nog nooit op gelet wanneer het eigenlijk verschijnt...

Om hoofdredacteur Erik uit een vroegere topic te quoten:
                    Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
                    De volgende Shoot (nummer 14) verschijnt op 6 september.
                    Nr 15 volgt op 25 oktober, nummer 16 op 13 december.

Shoot verschijnt zes keer per jaar; in februari, april, juni, september, oktober en december. Het vierde nummer verschijnt inderdaad wat later (begin september in plaats van midden augustus) omwille van de vakantieperiode.

Erik
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

en weer binnen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Yep, en ineens mijn visitekaartjes besteld bij Vistaprint.

Als puntje bij paaltje kwam heb ik 14,21 euro betaald voor 500 kaartjes zonder standaard stempel maar met kaartjeshouder.

De verzendingskosten + BTW moest er nog bij geteld worden (maar dat stond natuurlijk vanonder op de voucher in kleine lettertjes).

Ik heb zo een goeie 30 Euro kunnen besparen ipv die 44 Euro zoals op het kaartje maar dat zal ongetwijfeld wel te maken hebben met het mislopen van de stempelaar.

Nog mensen die van deze unieke kans gebruik hebben gemaakt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht

Als puntje bij paaltje kwam heb ik 14,21 euro betaald voor 500 kaartjes zonder standaard stempel maar met kaartjeshouder.

De verzendingskosten + BTW moest er nog bij geteld worden (maar dat stond natuurlijk vanonder op de voucher in kleine lettertjes).

Ik heb zo een goeie 30 Euro kunnen besparen ipv die 44 Euro zoals op het kaartje maar dat zal ongetwijfeld wel te maken hebben met het mislopen van de stempelaar.

Om met Vistaprint kennis te maken heb ik Shoot niet nodig. Heb ooit daar ook naamkaartjes besteld en ik krijg nu elke dag één bericht van Vista binnen met super aanbiedingen.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Shoot is binnen. Moet z'n jasje nog uit doen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht

Bij de Shoot zit een zogenaamde cadeaubon(kortingsbon) van Vistaprint, maar ik zie nergens een code staan om die te valideren. Of is dit weer de zoveelste lok truc?
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                              X