Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Simpel toch..
Collapse
X
-
-
Re: Simpel toch..
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtOp het laatste ging hij toch ferm over de rooie....
En dan moet ze zijn kogels nog betalen ookIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtTjah, respect voor je ouders hebben heD90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Ik kan natuurlijk niet achter de muren van dat gezin kijken maar een paar dingen wil ik toch kwijt :
1) Respect dwing je af , ook als ouder ( wat niet wil zeggen dat het dan niet kan mislopen)
2) Maak geen filmpje waar je staat op te roken ( of is dat het goede voorbeeld geven )
3) Ik weet het het zijn Amerikanen , maar met wapens pronken ??? ( of is dat ook het goede voorbeeld geven ? )
4) Blijkbaar was hij toch ook al gescheiden ... maar dat kan iedereen overkomen natuurlijk ( en dit is NIET sarcastisch gezegd )
Voor de rest kan ik er volledig inkomen dat hij pissed isNikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
http://album.zoom.nl/user/lindberg/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk berichtAls je al moet staan zwaaien met een revolver, dan scheelt er toch wat aan je eigen opvoeding...
Comment
-
Dat pistool, was er over. Geen discussie mogelijk.
Maar ik denk eerder dat het in het statement kaderde.
Hier is dat pistool een vies iets, maar je moet dat zien in de Amerikaanse cultuur.
In sommige staten is het daar bijna abnormaal als je geen vuurwapen hebt....
Dus de impact van dat pistool is niet zo uitgesproken als hier...D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk berichtIk kan natuurlijk niet achter de muren van dat gezin kijken maar een paar dingen wil ik toch kwijt :
1) Respect dwing je af , ook als ouder ( wat niet wil zeggen dat het dan niet kan mislopen)
2) Maak geen filmpje waar je staat op te roken ( of is dat het goede voorbeeld geven )
3) Ik weet het het zijn Amerikanen , maar met wapens pronken ??? ( of is dat ook het goede voorbeeld geven ? )
4) Blijkbaar was hij toch ook al gescheiden ... maar dat kan iedereen overkomen natuurlijk ( en dit is NIET sarcastisch gezegd )
Voor de rest kan ik er volledig inkomen dat hij pissed is
3) dat is daar ingebakken in hun cultuur en heeft niet dezelfde betekenis als bij ons.
4) als Belg mag je dat aankaarten....50% echtscheidingenD90 - D70 - F80 + glas
Comment
Comment