Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Simpel toch..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Simpel toch..

Internethit

D90 - D70 - F80 + glas

Re: Simpel toch..

2 woorden:
    Tough Love
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Op het laatste ging hij toch ferm over de rooie....
      En dan moet ze zijn kogels nog betalen ook
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
        Op het laatste ging hij toch ferm over de rooie....
        En dan moet ze zijn kogels nog betalen ook
        Tjah, respect voor je ouders hebben he
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Tjah, respect voor je ouders hebben he
          Tegenwoordig is dat niet meer zo evident.
          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Ik kan natuurlijk niet achter de muren van dat gezin kijken maar een paar dingen wil ik toch kwijt :
            1) Respect dwing je af , ook als ouder ( wat niet wil zeggen dat het dan niet kan mislopen )
            2) Maak geen filmpje waar je staat op te roken ( of is dat het goede voorbeeld geven )
            3) Ik weet het het zijn Amerikanen , maar met wapens pronken ??? ( of is dat ook het goede voorbeeld geven ? )
            4) Blijkbaar was hij toch ook al gescheiden ... maar dat kan iedereen overkomen natuurlijk ( en dit is NIET sarcastisch gezegd )

Voor de rest kan ik er volledig inkomen dat hij pissed is
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Als je al moet staan zwaaien met een revolver, dan scheelt er toch wat aan je eigen opvoeding...
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                Als je al moet staan zwaaien met een revolver, dan scheelt er toch wat aan je eigen opvoeding...
                Of maakt het deel uit van de opvoeding naar zijn dochter : als je met iets niet akkoord bent, neem de .45 en schieten maar...

Comment

Dat pistool, was er over. Geen discussie mogelijk.
                  Maar ik denk eerder dat het in het statement kaderde.
                  Hier is dat pistool een vies iets, maar je moet dat zien in de Amerikaanse cultuur.
                  In sommige staten is het daar bijna abnormaal als je geen vuurwapen hebt....
                  Dus de impact van dat pistool is niet zo uitgesproken als hier...
                  D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                    Ik kan natuurlijk niet achter de muren van dat gezin kijken maar een paar dingen wil ik toch kwijt :
                    1) Respect dwing je af , ook als ouder ( wat niet wil zeggen dat het dan niet kan mislopen )
                    2) Maak geen filmpje waar je staat op te roken ( of is dat het goede voorbeeld geven )
                    3) Ik weet het het zijn Amerikanen , maar met wapens pronken ??? ( of is dat ook het goede voorbeeld geven ? )
                    4) Blijkbaar was hij toch ook al gescheiden ... maar dat kan iedereen overkomen natuurlijk ( en dit is NIET sarcastisch gezegd )

Voor de rest kan ik er volledig inkomen dat hij pissed is
                    1)je kan als ouder nog zo je best doen, het resultaat moet je altijd afwachten. Er zijn tegenwoordig te veelfactoren van buitenaf in het spel. Tegenwoordig mag je blij zijn als je inspanningen als ouder geloond hebben. Ik ben zo iemand die mij gelukkig mag prijzen. Zoon is geslaagd in al zijn examens 2 de bachelor geneeskunde 1 ste semester.
                    3) dat is daar ingebakken in hun cultuur en heeft niet dezelfde betekenis als bij ons.
                    4) als Belg mag je dat aankaarten....50% echtscheidingen
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Working...
                    X