Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee dan maar voor die prijs ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Twee dan maar voor die prijs ..

Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.

Kunnen ze er dan geen 2 geven voor die prijs , zodat ge niet meer zelf een moet laten bijmaken
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Twee dan maar voor die prijs ..

Ze zijn dus overal geld aan het zoeken...

Zo lang mogelijk met dezelfde wagen blijven rijden is dus de boodschap.
    Als ik een nieuwe wagen koop, dan zal ik ook niet meer met de oude plaat kunnen blijven rijden (die heb ik al zo'n 30 jaar).

Maar als ja al een nieuwe plaat hebt, en je koopt dan een andere wagen, dan zal je die 30 euro taks ook wel moeten betalen, dat was vroeger al zo (een inschrijving met of zonder nieuwe plaat, dat was even duur).

Voor die prijs mogen ze er inderdaad wel twee leveren...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Ze zijn dus overal geld aan het zoeken...

Zo lang mogelijk met dezelfde wagen blijven rijden is dus de boodschap.
      Als ik een nieuwe wagen koop, dan zal ik ook niet meer met de oude plaat kunnen blijven rijden (die heb ik al zo'n 30 jaar).

Maar als ja al een nieuwe plaat hebt, en je koopt dan een andere wagen, dan zal je die 30 euro taks ook wel moeten betalen, dat was vroeger al zo (een inschrijving met of zonder nieuwe plaat, dat was even duur).

Moet je niet telkens een andere plaat aanvragen nu als je een andere wagen koopt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
        Moet je niet telkens een andere plaat aanvragen nu als je een andere wagen koopt .
        neen, plaat blijft bij de eigenaar. Behalve nu natuurlijk... nu moet iedereen eerst een 1-ABC-234 plaat "kopen". Vanaf dan blijft je plaat weer bij jou.
        (dacht ik toch)
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

je kan nu voor oldtimers wel een meer vierkantige plaat krijgen ipv zo'n lang ding!

Hoeraa!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
            neen, plaat blijft bij de eigenaar. Behalve nu natuurlijk... nu moet iedereen eerst een 1-ABC-234 plaat "kopen". Vanaf dan blijft je plaat weer bij jou.
            (dacht ik toch)
            Zo heb ik het ook begrepen.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Wat is 30€ voor een nummerplaat als je over een wagen spreekt? Nieuw of 2e hands zal toch altijd minstens enkele 1000-en Euros zijn... Tel daar dan je extra verzekering bij (full omnium) en die 30€ verdwijnt in het niets...

Inderdaad... spaart tijd ook...

Comment

Working...
              X