Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijzen huizenmarkt op instorten of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Prijzen huizenmarkt op instorten of niet?

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
    Moet ik nu "express" luisteren naar iemand die 549 artikelen of postings gedaan heeft ergens ten velde?

Bouk op ons BD-forum heeft er veel meer hoor!
    (zucht)
    equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Ik zou dat graag willen doen, maar ik kan dat niet!

Ik ben namelijk de zoon niet van.......een huidig/vroeger regerend politicus!

en 'k zal niet mogen ook, want ik ben geen..................vul het verdorie zelf in!!

Om je te helpen bij het invullen..het gaat niet over be- of onbekwaam maar wel over bedriegen..!!
      Vergeleken bij de lonen in banken en voor hogere kaderleden zijn politici sukkelaars.
      Een goeie advokaat, dokter, directeur of zelfs loodgieter verdient meer.

Ik vind dus echt niet dat die overbetaald worden. Voor de bakken ****** die die moeten slikken... Net zoals in elke beroepsgroep zit er kaf tussen het koren. Maar er zijn er een pak die hard werken voor hun idealen.

Comment

Ik zou dat graag willen doen, maar ik kan dat niet!

Ik ben namelijk de zoon niet van.......een huidig/vroeger regerend politicus!

en 'k zal niet mogen ook, want ik ben geen..................vul het verdorie zelf in!!

Om je te helpen bij het invullen..het gaat niet over be- of onbekwaam maar wel over bedriegen..!!
        In elke partij zitten ze te wachten op mensen die hard willen werken voor die partij.
        Je krijgt sneller kansen dan je denkt (en nee, ik zit niet in een partij), als je aantoont dat je capaciteiten hebt.

Aan de kant staan roepen is nogal makkelijk. Sluit je gewoon aan bij een partij en ga ervoor met een positief project.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Vergeleken bij de lonen in banken en voor hogere kaderleden zijn politici sukkelaars.

Ik vind dus echt niet dat die overbetaald worden. Voor de bakken ****** die die moeten slikken... Net zoals in elke beroepsgroep zit er kaf tussen het koren. Maar er zijn er een pak die hard werken voor hun idealen.
          Die moeten wel een test afleggen en kennis van zaken hebben !
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Na de politieke carriere kunnen ze hun opgebouwde netwerk meestal wel rijkelijk omzetten in $$$ (voorbeelden genoeg). En niet te vergeten: 20 jaar in het parlement volstaan steeds voor een volledig parlementarierpensioen ('ietsje' (=maal x) meer dan wat wij hopelijk zullen krijgen).

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Als ze geen enkele vorm van competentie hoeven te hebben, en na (of tijdens) hun politieke carričre ze deze makkelijk kunnen verzilveren door rijk betaalde postjes in privé-bedrijven en bovendien achteraf een pensioen krijgen dat vele malen hoger ligt dan een gemiddeld pensioen... dan blijf ik me afvragen waarom we niet allemaal politicus geworden zijn.

Het is als een online website die een gloednieuwe Canon 70-200mm F2,8 IS L USM II aanbiedt voor 250 EUR. Dan zegt iedereen "als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook". Maar als het over zgn 'politiekers' gaat dan gelooft iedereen nog in verhaaltjes. Jongens toch.

Comment

In elke partij zitten ze te wachten op mensen die hard willen werken voor die partij.
                Je krijgt sneller kansen dan je denkt (en nee, ik zit niet in een partij), als je aantoont dat je capaciteiten hebt.

Aan de kant staan roepen is nogal makkelijk. Sluit je gewoon aan bij een partij en ga ervoor met een positief project.
                Tommie

Ze laten niet iedereen zomaar toe hoor. Ze willen niet iedereen zomaar op hun lijst zetten.
                Jaren geleden heb ik dit voorgesteld..maar mijn "mond" was te groot. Ik durfde te zeggen waar het volgens mijn gedacht (en niet volgens de partij) verkeerd draaide, mis was. Daarbij nam ik het niet altijd op voor de partijleden, maar wel voor de behoeftigen, zij die het echt nodig hadden.

Pas op man...politiek is een vuil spel. Meerderen, ik zou zelfs durven zeggen, de meerderheid weet daar niks van.
                Ik ga er nu over zwijgen want over politiek praten is niet toegelaten op een forum als dit (nogal een geluk).

Ik wil je (en ook aan alle andere lezers) nog meegeven "sta niet stil bij de huidige situatie indien je niet tevreden bent. Kom op voor verbetering als jij dat wenst". Dat is democratie.
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Ik durfde te zeggen waar het volgens mijn gedacht (en niet volgens de partij) verkeerd draaide, mis was.
                  Zat je dan niet gewoon bij de verkeerde partij?

Comment

Neen Leonidas, ik zat niet bij de verkeerde partij...Dat dacht ik althans.
                    Bij nader inzien is elke partij in hetzelfde bedje ziek hoor.

Als er iemand in nood zit, moet die een partijkaart hebben?
                    Als er iemand in nood zit, moet die dezelfde ideen hebben als de partij?
                    Als iemand in nood zit, moet die rechtvaardig behandeld worden!!

Daar knelt soms/meestal/altijd het schoentje..
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

• Re: Prijzen huizenmarkt op instorten of niet?

Tommie

Ze laten niet iedereen zomaar toe hoor. Ze willen niet iedereen zomaar op hun lijst zetten.
                      Jaren geleden heb ik dit voorgesteld..maar mijn "mond" was te groot. Ik durfde te zeggen waar het volgens mijn gedacht (en niet volgens de partij) verkeerd draaide, mis was. Daarbij nam ik het niet altijd op voor de partijleden, maar wel voor de behoeftigen, zij die het echt nodig hadden.

Pas op man...politiek is een vuil spel. Meerderen, ik zou zelfs durven zeggen, de meerderheid weet daar niks van.
                      Ik ga er nu over zwijgen want over politiek praten is niet toegelaten op een forum als dit (nogal een geluk).

Ik wil je (en ook aan alle andere lezers) nog meegeven "sta niet stil bij de huidige situatie indien je niet tevreden bent. Kom op voor verbetering als jij dat wenst". Dat is democratie.
                      Heeft een politieke partij niet het recht om de mensen te kiezen die hen vertegenwoordigen? Dat is óók democratie. Als je niet past in hun kraam dan begin je gewoon een eigen partij, toch? En als je inderdaad steeds gelijk hebt en voor de behoeftigen opkomt zal men dat wel inzien en ben je misschien de volgende Bart De Wever! En wie weet, ... premier Perman, allitereert toch alvast vlotjes, nietwaar?

Ach die 'politiekers' toch..

Comment

met de nadruk op......verdienen.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik verdien ook veel (maar krijg het niet )

Comment

Working...
                          X