Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotmail.com, hotmail.be

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hotmail.com, hotmail.be

Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
    Elke beveiliging is maar zo sterk als zijn zwakste schakel, en dat is meestal de gebruiker. Je moest eens weten hoeveel personen er gewoon hun naam als paswoord gebruiken.
    Ik mag zo nu en dan op een PC inloggen waarvan het paswoord "paswoord" is. En dan zouden ze graag hebben dat ik daar (in IE) nog op sites zou inloggen met persoonlijke logingegevens. Niet dus.
    BTW, er staan daar een 15-tal PCs met allemaal hetzelfde paswoord.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      BS. Zorg ervoor dat je een degelijk paswoord hebt dat je bovendien af en toe veranderd en het zal je niet snel overkomen. Denk ook eens twee keer na alvorens een e-mail én paswoord ergens in te geven.
      Inderdaad. Hoe harder geschreeuwd wordt richting software of bedrijven, hoe groter meestal de kans dat er sprake is van pebkac. Dat blijkt hier maar weer eens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Inderdaad. Hoe harder geschreeuwd wordt richting software of bedrijven, hoe groter meestal de kans dat er sprake is van pebkac. Dat blijkt hier maar weer eens.
        Zal wel weer op mij bedoeld zijn. Je antwoord wel niet op de paar vragen die ik onderweg stel.....
        Die dame is de 60 voorbij en haar paswoord was inderdaad redelijk zwak.
        Ik heb gewoon wat kritiek op een paar zaken van Microsoft, daarom is MS voor mij niet slecht.

Maar waarom iedereen verplichten om sinds Win7 in dat "Live" gedoe te stappen door Windows Mail zelfs niet meer bruikbaar te maken in Win7. En dan te ervaren dat er nog veel meer gehackt wordt, en als reactie een controlecode in te voeren die in veel gevallen nauwelijks leesbaar is.
        Het paswoord van haar telenet account is in elk geval al een stuk veiliger.
        Last edited by nete; 4 december 2011, 09:28.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Maar waarom iedereen verplichten om sinds Win7 in dat "Live" gedoe te stappen door Windows Mail zelfs niet meer bruikbaar te maken in Win7. En dan te ervaren dat er nog veel meer gehackt wordt, en als reactie een controlecode in te voeren die in veel gevallen nauwelijks leesbaar is.
          Het paswoord van haar telenet account is in elk geval al een stuk veiliger.
          Maar niemand is toch verplicht om "Live" te gaan in Win7? Dat begrijp ik niet goed, die keuze maak je zelf.

Willy
          Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
            Maar niemand is toch verplicht om "Live" te gaan in Win7? Dat begrijp ik niet goed, die keuze maak je zelf.

Willy
            Klopt, maar als je een telenet of skynet mail account wil opzetten in Win7 heb je al Thunderbird of ander mail programma nodig, want Outlook Express of Windows Mail kan en mag van MS niet meer.
            Outlook dan weer wel, maar ja, dat brengt zaad in het bakje hé. Moesten ze dat nu nog in de home office pakketten steken, niet dus.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Klopt, maar als je een telenet of skynet mail account wil opzetten in Win7 heb je al Thunderbird of ander mail programma nodig, want Outlook Express of Windows Mail kan en mag van MS niet meer.
              Outlook dan weer wel, maar ja, dat brengt zaad in het bakje hé. Moesten ze dat nu nog in de home office pakketten steken, niet dus.
              Je kan toch nog Windows Mail Live gebruiken zonder effectief de Hotmail of andere Live toestanden in te schakelen, en enkel het Telenet account gebruiken?
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
              X