Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kiekens op één
Collapse
X
-
-
-
Re: Kiekens op één
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtDe serie is dan ook niet voor de VRT gemaakt, wel voor EXQI plus. Vermits die zender ter ziele gegaan is werd de serie aangeboden aan de VRT.
Ik ben nieuwsgierig naar de kijkcijfers en dan vooral naar die van volgende week. Voorlopig alleen negatieve commentaren gelezen....
Zijn die cijfers al bekend?
Op Facebook zijn ze niet mals.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk ook
Zijn die cijfers al bekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk berichtZelfs VTM brengt al lang zo'n zever niet meer tegenwoordig
Niet bepaald véél hoger van niveau hoor....
Op Kiekens na vind ik toch nog altijd dat de VRT meer kwaliteit heeft dan VTM hoor.Mijn Blog
D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk berichtVRT moest toch een opvolger hebben voor hun FC de Kampioenen? Awel ze hebben hem. Zelfde niveau.
De kijkcijfers zullen uitsluitsel brengen.
En het gaat hier niet over Canvas. Die is al content met 50.000 kijkers
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk berichtVRT moest toch een opvolger hebben voor hun FC de Kampioenen? Awel ze hebben hem. Zelfde niveau.
Echt een degoutant hoofdpersonage en niet grappig.
De kampioenen bekijk(bekeek) ik al jaren niet meer, al niet meer sinds Markske op de voorgrond gekomen was(vanaf toen vond ik het niveau zeer laag).
Gelukkig spelen ze nu de nieuwe reeks van "The Big Bang Theory" op 2BE.
SvenSony A58 met glas, Fuji X-E1
Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sven_df Bekijk berichtGelukkig spelen ze nu de nieuwe reeks van "The Big Bang Theory" op 2BE.
BTW, gisteravond op Canvas de moderne Sherlock Holmes gezien, misschien kunnen ze dat in de plaats van Kiekens geven en Kiekens op Ketnet zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtBTW, gisteravond op Canvas de moderne Sherlock Holmes gezien,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtKijk dan ook naar de nieuwe afleveringen van Two and a half men met Ashton ***cher die vanaf aflevering 1 Charly Sheen deed vergeten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk berichtMag je nu al geen namen van acteurs meer plaatsen zonder dat die gecensureerd worden?
Comment
Comment