Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kiekens op één

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kiekens op één

Na 5 minuutjes kijken kon ik het niet laten even te Googelen naar "Kiekens" op één...

De 2e hit (Wiki) op Google vertelt me:
    "Kiekens is een nieuwe sitcom, gemaakt door NV Elisabeth, het productiehuis van Stany Crets en Peter Van den begin..."

Ok, dat verklaart al veel...
    Dat verklaart weliswaar nog niet waarom zulke goeie acteurs meespelen in zo'n erbarmelijke sitcom.

Zelfs VTM brengt al lang zo'n zever niet meer tegenwoordig

Re: Kiekens op één

scalll, ben het aan 't opnemen.
    Zal dat straks bekijken
    Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen
    (het begon al zo flauw en kinderachtig)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik wist enkel dat er een nieuwe serie begon vandaag. Had de kwaliteit van 1 verwacht. Maar hier eveneens na 5 minuten genoeg gezien.....

Gevolg van besparingen?

Comment

Villa politica is toch in de namiddag !
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilipB Bekijk bericht
          Ik wist enkel dat er een nieuwe serie begon vandaag. Had de kwaliteit van 1 verwacht. Maar hier eveneens na 5 minuten genoeg gezien.....

Gevolg van besparingen?
          Neen van geen smaak hebben
          ================================================== ======================
          Morgen begint december, een traditionele feestmaand.
          Ik HOOP dat de VRT en co ons wat in de sfeer brengt met wat aangepaste uitzendingen.

Onze Duitse buren zijn al volop bezig
          (Kerstmis ed.)
          Ik wil het ook niet horen dat de VRT "neutraal" moet blijven en nog van die "zever".
          In Berlijn wonen 1 miljoen Turken dus....
          ================================================== ==========================
          Ik heb Kiekens 10 minuten volgehouden en toen kreeg ik geen adem meer.
          Last edited by theokus; 30 november 2011, 20:40.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

amai wat ene zever ik heb ook eventjes gekeken en het dan maar gelaten....het zijn dus blijkbaar echte kiekens
            nikon coolpix s9100

Comment

Toch lef hebben van Crets. Dit gedrocht vergelijken met Fawlty towers en Blackadder. Hopelijk heeft het de VRT niet te veel gekost. Afvoeren die handel.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Toch lef hebben van Crets. Dit gedrocht vergelijken met Fawlty towers en Blackadder. Hopelijk heeft het de VRT niet te veel gekost. Afvoeren die handel.
                "Het bureau Standard & Poor's dat de kredietwaardigheid van landen en bedrijven
                onderzoekt, heeft de score voor Vlaanderen verlaagd naar AA.
                Bovendien zijn de verdere vooruitzichten ook negatief."

We weten nu waarom

Pfff, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken
                Vergelijken met Fawlty Towers en Blackadder... my a..., ja.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Zou je niet op de rode knop kunnen drukken en daarmee de vrt Mods verwittigen voor spam?

BTW heb het niet gezien, kijk enkel nog naar programma's die ik ken en op voorhand opgenomen zijn, vooral van de BBC...

Comment

Bwa, ik vond Jaak Van Assche anders wel goed hoor - die man heeft maar een half woord + een schitterende mimiek nodig om de boodschap over te brengen.

"Kiekens" daarentegen is een zéér flauw afkooksel van "Basil", inclusief de meppen op zijne "Manuel"

Spijtig dat ze niet creatiever kunnen zijn.

Maar ja, is dat niet dikwijls zo ?
                    THE OFFICE hebben ze toch ook trachten na te spelen ????

Het geheel ruikt ook een beetje naar "De Collega's" - ik volg het toch nog even om te zien wat er nog zoals in het leraarslokaal zal gebeuren.
                    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                      THE OFFICE hebben ze toch ook trachten na te spelen ????
                      Inderdaad, de eerste serie in Amerika was bijna een exacte copij van de UK versie, maar de volgende series is het er toch beter op geworden... Ik heb een aantal afleveringen gezien een jaar of 2 geleden in de US, en volg het nu op RTBF op zondag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                        Zou je niet op de rode knop kunnen drukken en daarmee de vrt Mods verwittigen voor spam?

BTW heb het niet gezien, kijk enkel nog naar programma's die ik ken en op voorhand opgenomen zijn, vooral van de BBC...
                        En nu David Croft er niet meer is....
                        Het is ook niet meer "vet" de laatste tijd op de BBC.
                        Op "BBC Entertainment" kan je nog leuke dingen zien maar ook al uit het (ver) verleden.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          Bwa, ik vond Jaak Van Assche anders wel goed hoor - die man heeft maar een half woord + een schitterende mimiek nodig om de boodschap over te brengen.
                          Goede acteur.

"Kiekens" daarentegen is een zéér flauw afkooksel van "Basil", inclusief de meppen op zijne "Manuel"
                          Als men het mij niet gezegd had, had ik nooit geweten.
                          Dus ik zag dat er helemaal niet in.

Spijtig dat ze niet creatiever kunnen zijn.
                          Die kunnen en willen mogen niet
                          Trouwens de BRT en de VRT hebben er ook geen traditie in.
                          Afgezien van "Schipper naast Mathilde", De Collega's en FC De Kampioenen

THE OFFICE
                          Daar zie ik ook geen humor in.
                          Evenmin in Little Britain.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Trouwens de BRT en de VRT hebben er ook geen traditie in.
                            Afgezien van "Schipper naast Mathilde", De Collega's en FC De Kampioenen
                            De serie is dan ook niet voor de VRT gemaakt, wel voor EXQI plus. Vermits die zender ter ziele gegaan is werd de serie aangeboden aan de VRT.

Ik ben nieuwsgierig naar de kijkcijfers en dan vooral naar die van volgende week. Voorlopig alleen negatieve commentaren gelezen....
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                              Na 5 minuutjes kijken kon ik het niet laten even te Googelen naar "Kiekens" op één...

De 2e hit (Wiki) op Google vertelt me:
                              "Kiekens is een nieuwe sitcom, gemaakt door NV Elisabeth, het productiehuis van Stany Crets en Peter Van den begin..."

Ok, dat verklaart al veel...
                              Dat verklaart weliswaar nog niet waarom zulke goeie acteurs meespelen in zo'n erbarmelijke sitcom.

Zelfs VTM brengt al lang zo'n zever niet meer tegenwoordig

Moet het helaas met je eens zijn...Doet pijn om zulke acteurs te zien opdraven in dit onding,kan toch ook niet goed zijn voor hun palmares.

Walter
                              D850

Comment

Working...