Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multifunctionele printer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Multifunctionele printer

    Dag allemaal

    Ik ben voor op kantoor op zoek naar een multifunctionele printer. Ik heb het dus helemaal niet over een foto-printer, gewoon een laserprinter (denk ik, toch, best?) die ook kan kopiëren en scannen mét sheetfeeder.

    Ik heb al wat rondgekeken en gezocht maar de markt is nogal verzadigd en ik zie door de bomen het bos niet meer

    Zijn er mensen onder jullie die zo'n model hebben staan en/of kunnen aanbevelen?
    Canon 7D gripped + Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + Canon EF 50mm f/1.8 II + Sigma 30mm f/1.4 EX + Metz 44 AF-1

  • #2
    Re: Multifunctionele printer

    Heb hier de Brother DCP-7055 staan,wreed kontent van

    Comment


    • #3
      Re: Multifunctionele printer

      DCP-8085DN (ondertussen wellicht al "vervangen" door een ander nummer )
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Multifunctionele printer

        Als ik u een tip mag geven: koop geen HP. Wij hebben enkele jaren geleden een MTF kleurenlaserprinter gekocht van HP, de 2840.Toch een printer van een kleine 1000 euro. De beloofde netwerkcapaciteiten zijn nooit helemaal volledig ingewilligd. Installeren en herinstalleren omdat HP Vista drivers niet belangrijk vond. Vandaag de dag werken we met Windows7 64bit en het enige wat HP heeft vrijgegeven is een gebrekkige printerdriver. Voor Scannen en Faxen moet je niet op HP rekenen in een netwerkomgeving.
        Zoek maar eens op Google, heel wat klanten van HP zijn niet te spreken over de manier waarop ze in de koude worden gezet.



        Willy
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment

        Working...
        X