Re: veiligheid auto's
Dat van die bestuurders is inderdaad een heel juiste opmerking.
Maar : alle wagens zijn veilig tot die euroNcap-snelheden (wat een 64 km./h is) : daarboven moet je geluk hebben...
Over de veiligheid van ongelukken tussen auto's en fietsers of voetgangers : dat is andere koek. Daar slagen er maar weinig auto's in om dit wat in te perken, met de SUV's als slechtste exemples.
En de lelijkste wagen : uiteraard die Multipla, maar een nieuwe mini scoort voor mij amper beter. De originele mini kon je nog "origineel" noemen, die nieuwe...
En de afgeleiden zijn van hetzelfde "niveau"
.
En daarna de Q7's, X5 en X6'en en aanverwanten. Ik begrijp nog altijd niet hoe ze erin slagen om in dergelijke mastodonten binnenin zo weinig plaats te creëren.
Moest een stadswagen dezelfde verhouding hebben, dan waren we allemaal nog kabouters...
Oorspronkelijk geplaatst door mnoach
Bekijk bericht
Dat van die bestuurders is inderdaad een heel juiste opmerking.
Maar : alle wagens zijn veilig tot die euroNcap-snelheden (wat een 64 km./h is) : daarboven moet je geluk hebben...
Over de veiligheid van ongelukken tussen auto's en fietsers of voetgangers : dat is andere koek. Daar slagen er maar weinig auto's in om dit wat in te perken, met de SUV's als slechtste exemples.
En de lelijkste wagen : uiteraard die Multipla, maar een nieuwe mini scoort voor mij amper beter. De originele mini kon je nog "origineel" noemen, die nieuwe...
En de afgeleiden zijn van hetzelfde "niveau"

En daarna de Q7's, X5 en X6'en en aanverwanten. Ik begrijp nog altijd niet hoe ze erin slagen om in dergelijke mastodonten binnenin zo weinig plaats te creëren.
Moest een stadswagen dezelfde verhouding hebben, dan waren we allemaal nog kabouters...
Comment