Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prachtig aanbod van Telenet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• prachtig aanbod van Telenet.

Zopas telefoon gekregen van Telenet.
    Als ik nu onmiddelijk een kabelabonnement neem krijg ik er een digibox bij voor maar 1 euro. Een unieke kans volgens de verkoper.
    Hebben ze zo hun oude digicorders al niet eens proberen aan te smeren.

Re: prachtig aanbod van Telenet.

ik heb ook nog zo'n oude digicorder en ik ben er nog altijd blij mee. Ik heb er wel meer dan 1 euro voor neergeteld.

Comment

Jaja.....dat is inderdaad hun taktiek. Altijd in het achterhoofd houden dat geen enkele van deze firma's gratis of voor 1 euro zo iets doet. Tis nooit voor uw schoon ogen...vroeg of laat betaal je hun dat toestel (hier digicorder) terug zenne. Hier is netgeteld 5 dagen zo'n digicorder van telenet in huis geweest....aan de telefoon was "ALLES GRATIS" .....donderdag namiddag geinstalleerd , de dinsdag voormiddag stak het eerste factuur van 8 euro ( de huur voor zo'n digicorder) al in de brievenbus. Dezelfde dag stond de digicorder reeds terug in het telenetcenter. Ze zijn nog een beetje aan het zeveren geweest dat ik de installatie van een paar componenten voor het digitale signaal zou moeten betalen welke hun installateur geplaatst had....ik heb geantwoord dat ze die componenten ook gratis terug mochten komen halen. Nooit iemand gezien.
      Als ik eens een programma wil opnemen dan zal ik dat wel doen via een dvd recorder....als ik een programma wil herbekijken is het gewoon wat langer wachten...op tv krijg je zowiezo na wat tijd steeds de herhaling van de herhaling van de herhaling.
      Last edited by RUPSELKOPKE; 17 november 2011, 12:27.
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Voor de Digibox en de SD digicorder moet geen huur betaald worden. Geen reden om achterdochtig te worden. En voor 1 euro ben je dus eigenaar van de digibox met garantie van 1 jaar.

Comment

Bij belgacom kreeg je gratis een HD-recorder (+ nieuwe router/modem) als je internet en een telefoonabonnement van belgacom hebt of neemt (wel installatie kosten betalen dacht ik).
          Weet wel nie of dat nu nog het geval is , maar wel nooit geen onverwachte facturen had achteraf. Geen klachten zover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James.T.Kirk Bekijk bericht
            Voor de Digibox en de SD digicorder moet geen huur betaald worden. Geen reden om achterdochtig te worden. En voor 1 euro ben je dus eigenaar van de digibox met garantie van 1 jaar.
            Vandaag de dag misschien niet...ong 1.5 jaar geleden wel. Toen 8 euro per maand. Terwijl men je aan de telefoon zei dat "ALLES GRATIS" was. Die 8 euro was maar een klein bedrag...het ging mij eerder om het principe.
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm

Comment

ENKEL en ALLEEN op de HD digicorder moet 8 euro huur betaald worden en daar gaat het HIER niet om en dat was toen EN nu het geval. HD is nooit gratis geweest. Je hebt de lettertjes wellicht nooit goed gelezen.

Comment

ENKEL en ALLEEN op de HD digicorder moet 8 euro huur betaald worden en daar gaat het HIER niet om en dat was toen EN nu het geval. HD is nooit gratis geweest. Je hebt de lettertjes wellicht nooit goed gelezen.
                Ik moest geen lettertjes lezen....de aanbieding heeft men mij toen telefonisch voorgesteld.Ik heb toen zelfs een paar keer opnieuw de vraag gesteld of het echt helemaal gratis was omdat ik er anders niets van moest weten. En het WAS een gewone digicorder. Welk voordeel heb ik er toch bij om hier iets uit mijn neus te gaan peuteren. Er bestaan per regio andere methodes die Telenet hanteerd.
                Gratis BESTAAT NIET....wanneer EEN FIRMA MET ALS ENIGE BEDOELING OM ZOVEEL MOGELIJK WINST TE MAKEN u contacteerd om u iets aan te bieden... is dat niet om er verlies aan te maken. ELK BEDRIJF dat u via telefoon of andere laat weten dat ge iets gratis krijgt heeft als enige bedoeling er later wat winst uit te halen. Ge moet mij de wereld niet leren kennen.....die fima's proberen allen met een klein visje te smijten een grote vis te vangen.

Comment

Vroeger bij INDI moest je enkel een HD-ontvanger kopen, voor de rest was HD gratis. Dat was stukken goedkoper dan die 8 €/maand nu. Vandaar dat ik nog altijd mijn INDI-box gebruik.

Telenet...
                  Groeten,

Polleke

Comment

Van Scarlet zijn ze hier alles komen installeren, modem, digicorder, op 2 computers en de laptop (= draadloos) alles in orde gemaakt zodat ik met elke computer op internet kan, en daarvoor heb ik geen enkele eurocent moeten betalen.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze die investering achteraf terugverdienen, maar 50 euro per maand voor internet, digitale tv met digicorder inbegrepen, telefoon (daluren gratis, tijdens andere uren te betalen), gsm (gesprekken en berichtjes te betalen) vind ik zeker niet te duur.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Ach, ze zijn allemaal ongeveer gelijk met die "aanbiedingen", je moet eerst alles best 10 keer lezen, herlezen en vergelijken of je bent (meestal) gezien.

Neem nu de Base C formule:alles zogezegd onbeperkt, maar je moet wel al 60 euro opbellen of voor 15 euro data downloaden (en dan krijg je toch maar max. 1GB aan volle snelheid).

Maar wat voor mij alles slaat is het criminele aanbod van Proximus waar ze vrijwel alle bushokjes mee "bezoedelen": "4,99 euro en je kan overal op internet met je smartphone". Jaja, je krijgt ocharme 50 MB en bovendien is het geeneens een "aanbod" of promotie want je betaalt 0,10 euro per MB en boven je 50 MB betaal je...... 0,10 euro per MB.
                      Nu ja, met die 50MB kan je wel een paar keer per maand onderweg je mail raadplegen.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Er is trouwens niks nieuws onder de zon: toen jaren geleden Belgacom de zones voor vaste telefonie opdoekte in België onder het mom "interzonaal bellen wordt tot 70% goedkoper" heb ik me voorgenomen om nooit nog een promo van die mannen te vertrouwen, maar ook van alle anderen hoor.

In de tijd van de zones betaalde je dacht ik 6 frank/50 sec om naar een niet aangrenzende zone te bellen, daarna 2 frank per 6 minuten. Waauw zeg, wat een prijsdaling !
                        Maar voor het bellen in die "nationale" zone voerde men wel een hatelijke connectiekost in van 2 frank. Dat maakte dat de vroegere zonale gesprekken allemaal duurder werden. Ik vermoed dat toch wel 80 à 90 % van het inlands telefoonverkeer zonaal is. Dus kassa kassa..., en waarschijnlijk een dikke bonus voor de bedenker van die tariefaanpassing.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer187 Bekijk bericht
                          Bij belgacom kreeg je gratis een HD-recorder (+ nieuwe router/modem) als je internet en een telefoonabonnement van belgacom hebt of neemt (wel installatie kosten betalen dacht ik).
                          Weet wel nie of dat nu nog het geval is , maar wel nooit geen onverwachte facturen had achteraf. Geen klachten zover
                          klopt niet echt... die betaal je in feite af inbegrepen in je abo hoor.
                          Mijn Blog
                          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                            Vroeger bij INDI moest je enkel een HD-ontvanger kopen, voor de rest was HD gratis. Dat was stukken goedkoper dan die 8 €/maand nu. Vandaar dat ik nog altijd mijn INDI-box gebruik.

Telenet...
                            Had INDI zoveel jaar terug al High Definition in hun aanbod, Polleke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
                              Zopas telefoon gekregen van Telenet.
                              Als ik nu onmiddelijk een kabelabonnement neem krijg ik er een digibox bij voor maar 1 euro. Een unieke kans volgens de verkoper.
                              Hebben ze zo hun oude digicorders al niet eens proberen aan te smeren.
                              De verkoper heeft mij enkel gesproken over een DIGIBOX, dus geen HD en geen -corder.
                              Laat staan een HD DIGIcorder.
                              Op hun site is er echter niks over te vinden.
                              Last edited by filip claeys; 19 november 2011, 10:27.

Comment

Working...
                              X