Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Nog wat chit-chat : men verwacht dat binnen de 1000 Jaar de ster Betelgeuze als supernova zal ontploffen. Het licht van de onploffing zal dan helderder zijn als volle maan.
Betelgeuze is zo groot, dat deze als enigste ster (buiten de zon) als schijf kan waargenomen worden.
YMMV nerdi
Nog wat extra chit chat: er bestaat een theorie dat de grootste piramides in Egypte zijn gevormd naar het sterrenbeeld Orion. De drie centrale sterren zijn de piramides van Gizeh.
maar je wist wel dat het een sterrenbeeld was..?
dan Google je toch in die richting..?
grt,bouk.
Wat denk je dat ik gedaan heb?
Maar ik kon het niet direct vinden
Als ik door het keukenraam kijk 's avonds zie ik dat beeld telkens weer.
Ik dacht ook dat de Egyptenaren en de Azteken dit een belangrijk beeld vonden.
Bedankt allemaal!
Ik had gezocht hoor maar ja als je naam niet weet....
En als je de naam weet dan moet je niet meer zoeken
Dan installeer je de app Google Sky Map op uw Android toestel, je richt je toestel naar de hemel en je leest af welk sterrenbeeld op dat moment voor je neus staat!
Moet je echt eens proberen, is mooi gemaakt.
Ook bij Samsung Apps staat iets dergelijk.
Comment