Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pukkelpop bezoekers eisen geld terug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pukkelpop bezoekers eisen geld terug

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
    Ten andere, dat stukje dat aangehaald wordt uit Knack... welke gefrustreerde pipo schreef dat?? Volgens mij voelt hij zichzelf heiliger dan de paus. Hij valt alles en iedereen aan. Ik vind het een schoolvoorbeeld van journalistieke bullsh°t.
    Je moet Knack wat meer lezen (of lezen wat er boven het artikel stond) ...:

Koen Meulenaere is de gevreesde satiricus van Knack.

(Hij heeft een vaste rubriek op het einde van elke Knack: Bladspiegel.)
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik snap die mensen niet... Ik moest er 3 dagen op contract werken, maar ben maar betaald geweest tot 18u de eerste dag. Inkomsten misgelopen, ja, want mij agenda was vrijgehouden.

Maar je zit allemaal in hetzelfde schuitje en ja het is erg, maar daar moet je mee kunnen leven. Er zijn mensen overleden, zwaargewond, verlamd en psychlogisch kapot gemaakt.

Sommigen zijn het misschien al vergeten en er zijn ook mensen die zich niet in het hart van de storm bevonden en alles dus relativeren omdat ze nog steeds denken dat het overal maar zo'n briesje was.

Mensen die nu zagen om hun zuurverdiende centjes kunnen niet op mijn sympathie rekenen, al hebben ze er een jaar voor gewerkt. Ik ga ervan uit dat als je in de eerste plaats naar zo'n festival kan gaan je wel niet zó krap bij kas zal zitten, laat staan een slecht leven zou hebben.

Dat is alsof je na 9/11 zou klagen dat je laptop nog binnen lag ofzo. Excuses voor de smaakeloze metafoor. Aasgieren ja, dat zijn het.
      Canon 7D gripped + Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + Canon EF 50mm f/1.8 II + Sigma 30mm f/1.4 EX + Metz 44 AF-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door florholvoet Bekijk bericht
        Ik snap die mensen niet... Ik moest er 3 dagen op contract werken, maar ben maar betaald geweest tot 18u de eerste dag. Inkomsten misgelopen, ja, want mij agenda was vrijgehouden.

Maar je zit allemaal in hetzelfde schuitje en ja het is erg, maar daar moet je mee kunnen leven. Er zijn mensen overleden, zwaargewond, verlamd en psychlogisch kapot gemaakt.

Sommigen zijn het misschien al vergeten en er zijn ook mensen die zich niet in het hart van de storm bevonden en alles dus relativeren omdat ze nog steeds denken dat het overal maar zo'n briesje was.

Mensen die nu zagen om hun zuurverdiende centjes kunnen niet op mijn sympathie rekenen, al hebben ze er een jaar voor gewerkt. Ik ga ervan uit dat als je in de eerste plaats naar zo'n festival kan gaan je wel niet zó krap bij kas zal zitten, laat staan een slecht leven zou hebben.

Dat is alsof je na 9/11 zou klagen dat je laptop nog binnen lag ofzo. Excuses voor de smaakeloze metafoor. Aasgieren ja, dat zijn het.
        Daar kan ik in volgen.
        Ik denk ook dat velen hier iets over het hoofd zien, nl. het wettelijke. Ik denk niet dat de organisatie wettelijk verplicht is om tickets te gaan terugbetalen, anders zouden ze er simpelweg niet omheen kunnen toch?
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Daar kan ik in volgen.
          Ik denk ook dat velen hier iets over het hoofd zien, nl. het wettelijke. Ik denk niet dat de organisatie wettelijk verplicht is om tickets te gaan terugbetalen, anders zouden ze er simpelweg niet omheen kunnen toch?
          Tja, ze zeiden toen dat het festival de volgende dag evengoed kon doorgaan, om elf uur, maar beroepen zich nu, gesteund door de procureur des Konings, op overmacht. Het is niet bekend of die procureur daar toen spaghetti heeft gegeten. Belangrijk, want hoven van Cassatie lusten dat niet.

Comment

De openbaar gemaakte cijfers m.b.t. Pukkelpop en 2010

Organisator Chokri Mahassine ontvangt als Vlaams Parlementslid voor de sp.a een maandelijkse wedde van ruim 5.000 euro.

The Factory vzw
            Activiteit: organisator Pukkelpop.
            Activa (2010): 4,2 miljoen euro.
            Eigen vermogen: 3,88 miljoen euro.
            Bedrijfswinst: 467.173 euro.
            Ingeschreven werknemers: 6,7

bvba Que Pasa?
            Activiteit: beeld, licht en geluid.
            Activa (2010): 2,1 miljoen euro.
            Eigen vermogen: 1,197 miljoen euro.
            Bedrijfswinst: 512.318 euro.
            Winstuitkering: 882.353 euro.

bvba Play More Music
            Activiteit: evenementenorganisator.
            Activa (2010): 1,5 miljoen euro.
            Eigen vermogen: 893.402 euro.
            Bedrijfswinst: 338.448 euro.
            Winstuitkering: 300.000 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Tja, ze zeiden toen dat het festival de volgende dag evengoed kon doorgaan, om elf uur, maar beroepen zich nu, gesteund door de procureur des Konings, op overmacht. Het is niet bekend of die procureur daar toen spaghetti heeft gegeten. Belangrijk, want hoven van Cassatie lusten dat niet.
              Kan volgen Poza maar ja daar zou ook commentaar op gekomen zijn.
              Uit respect voor enz.
              Toen ik die stemmen hoorde dacht ik ook, dat moeten ze niet doen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Daar kan ik in volgen.
                Dat ligt zeer moeilijk en zeker als de feiten pas gebeurd zijn.
                Brave en door en door goede mensen zullen daar zeker niet mee bezig zijn.
                Dit is geen kritiek hoor maar ik denk dat het zo is plus in zo'n situatie heb je andere
                hulp of steun nodig.
                Pas als de emotionele storm is gaan liggen dan komen er vragen.

Ik kan geen gedachten lezen en het is geen perfect voorbeeld maar die morele
                schadevergoeding van 325.000 euro toegekend aan de nabestaanden van de slachtoffers
                van Ronald Janssen zal hier en daar ook wel reacties veroorzaken.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Working...
                X