Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
staat onderaan de bladzijde op dit forum.
Dus krijg ik bij de berichten niet meer het juiste uur te zien.
Als ik de persoonlijke instellingen verander naar het correcte uur, is die verandering weer ongedaan gemaakt nadat ik uitlog en opnieuw inlog.
Werk aan de winkel voor de webmeesters?
Dit lijkt mij voor U een vervelend probleem en voor de admins nog vervelender als het slechts zou gaan om een paar mensen want dan lijkt het mij dat de code wel goed werkt in de meeste/sommige gevallen en in andere gevallen niet.
Kijk eens onder je profielgegevens van dit forum : onder opties.
Daar heb je oa. je tijdsinstellingen : dat moet dus op GMT +1 staan, en dan krijg je de juiste tijd...
En als ik dat hier aanpas, dan blijft het wel verkeerd staan na inloggen . Misschien eens je cookies verwijderen ?
iedereen bedankt voor de reacties.
maar het probleem blijft.
Mijn gebruikersinstellingen staan zoals op de screenshot van LesC. (GMT +1 en automatische zomertijdcorrectie)
Heb net mn cookies en cache geledigd.
Als ik uitgelogd op het forum ben, wordt het weer GMT +2
Ik begrijp niet waar de bug kan zitten.
Ik zal er maar leren mee leven.
...
Als ik uitgelogd op het forum ben, wordt het weer GMT +2
...
Het sleutelwoord is uitgelogd. Net even zelf uitgelogd, en onmiddellijk krijg je GMT+2. Maar log je opnieuw in, verandert het naar GMT+1, omdat je dat in je persoonlijke settings zo hebt aangegeven.
Ik zou hier graag ook eens de input van iemand als Sultana zien, die de halve wereld afreist. Pas jij je klok aan wanneer je "op verplaatsing speelt"?
Het sleutelwoord is uitgelogd. Net even zelf uitgelogd, en onmiddellijk krijg je GMT+2. Maar log je opnieuw in, verandert het naar GMT+1, omdat je dat in je persoonlijke settings zo hebt aangegeven.
OK ik denk dat ik het begrijp.
Het systeem staat op GMT +2. Maar de persoonlijke settings overrulen dat, wanneer je ingelogd bent.
Maar waarom zet men dan niet standaard het systeem op GMT +1.
Want in die tijdzone zitten toch de meeste bezoekers van het forum?
Ik zou hier graag ook eens de input van iemand als Sultana zien, die de halve wereld afreist. Pas jij je klok aan wanneer je "op verplaatsing speelt"?
Riep iemand?
Voor mij is die hele tijd een non-issue. Ik lees de berichten, soms de datum wanneer deze gepost zijn en daarmee klaar. Waar ik ook ben ter wereld blijven al mijn toestellen op Belgische tijd staan (laptop, camera, gsm, ...). Deze melding was me trouwens nog niet opgevallen .
Comment