Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Inderdaad!
Dit topic gaat over het fenomeen "ergernis". LOL
Erger nog, het gaat over chagrijn, grief, hinder, irritatie, kwelling, misnoegen, onaangenaamheid, verdrietelijkheid, vervelendheid, wrevel en dergelijke.
Oops! Voor ik het vergeet. Ik zie ook veel humor.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Ik erger me aan de rode duivels.
Rood is de verkeerde kleur.
De gemeenschappelijke kleur van de Vlaamse en de Waalse vlag is geel.
De kleur die gebruikt wordt (werd?) voor Belgische racewagens is geel.
Zie : https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...racing_colours
Dus geel is onze sportieve kleur. Geel wordt veelal ervaren als zonnig en vrolijk.
Dus vanaf nu ga ik voor de GELE DUIVELS.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Ergernis van de dag, enfin van gisteren.
Voor de vijfde keer slachtoffer van een vluchtmisdrijf.
Geparkeerde wagen voor de deur aangereden en er vandoor.
Alleen heeft die één fout gemaakt ... geen rekening gehouden met mogelijke camera’s die geplaatst werden na vorig vluchtmisdrijf.
Voor de 5e keer....om jaloers om te worden....kunnen ze nu echt niet ff een berichtje achterlaten...wat een h*fters...misschien een "chitchatter" die opmerkingen van je niet zo leuk vond
Ach,het is maar een hersenspinsel, niets om druk over te maken....laten we zeggen ..een geintje...alhoewel weer schade met doorrijder geen geintje is..
Ergernis van de dag, enfin van gisteren.
Voor de vijfde keer slachtoffer van een vluchtmisdrijf.
Geparkeerde wagen voor de deur aangereden en er vandoor.
Alleen heeft die één fout gemaakt ... geen rekening gehouden met mogelijke camera’s die geplaatst werden na vorig vluchtmisdrijf.
Uwe Ring reeds in werking dan? Of dashcam? Enfin, goed dat je beelden hebt.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment