Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ge moet daar maar eens achter rijden ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ge moet daar maar eens achter rijden ...

"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Ge moet daar maar eens achter rijden ...

Oh, my...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

met winterbanden geen enkel probleem...
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Met een moto daarachter ... morsdood 9/10!
        Normaal zou je zo niet mogen rijden, maar kan wel snappen dat het niet simpel is om zo'n pak van het dak te halen voor elke rit.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Me dunkt dat enig sneeuwruimen voor vertrek hier gepast ware geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Me dunkt dat enig sneeuwruimen voor vertrek hier gepast ware geweest.
            Volgens mij is dit zelfs verplicht!
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Stel u voor dat je op dat moment net met uw Astonneke tegen 292km/h voorbij probeert te steken...
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Volgens mij is dit zelfs verplicht!
                yep.
                en niet alleen voor vrachtwagens.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                  Stel u voor dat je op dat moment net met uw Astonneke tegen 292km/h voorbij probeert te steken...
                  Dan is de identificatie van de chauffeur zeker niet makkelijker dan nu en hoeft er niet gediscussiëerd te worden over de rechtsgeldigheid van een youtube filmpje.
                  Mvg.
                  Robert

Comment

In de winter gebeurt het geregeld dat er ijsblokken van een vrachtwagen vallen, maar dat zie je dan meestal niet aankomen zoals hier wel duidelijk het geval is.
                    Vooral als de vrachtwagen pas vertrokken is kan het heel gevaarlijk zijn om daar kort achter te rijden.
                    Op de bache bovenaan kunnen er plassen ontstaan, die bevriezen dan s' nachts, en tijdens de eerste kilometers komen die dan gewoonlijk wel ergens naar beneden (meestal in scherpe bochten, maar soms ook tijdens de eerste kilometers op de snelweg). Ik heb dat zelf al een aantal keren gezien.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Dan is de identificatie van de chauffeur zeker niet makkelijker dan nu en hoeft er niet gediscussiëerd te worden over de rechtsgeldigheid van een youtube filmpje.
                      volgens het bericht in De Morgen gisteren is die discussie al afgelopen en zal het als bewijs aanvaard worden.
                      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                        volgens het bericht in De Morgen gisteren is die discussie al afgelopen en zal het als bewijs aanvaard worden.
                        Werkt het gerecht tegenwoordig zo snel?
                        Mvg.
                        Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          In Dendermonde hebben ze geen bewijs nodig.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Op de bache bovenaan kunnen er plassen ontstaan, die bevriezen dan s' nachts, en tijdens de eerste kilometers komen die dan gewoonlijk wel ergens naar beneden (meestal in scherpe bochten, maar soms ook tijdens de eerste kilometers op de snelweg). Ik heb dat zelf al een aantal keren gezien.

en ik heb er al zo tientallen tegen mijn voorruit gehad, toen ik nog voor DHL werkte en met de bestelwagen door de Antwerpse havens scheurde...

echt gevaarlijk vond ik het niet maar telkens wel keihard verschieten.
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              echt gevaarlijk vond ik het niet maar telkens wel keihard verschieten.
                              En dat verschieten is niet gevaarlijk? Daardoor zijn er veel mensen die zich opzij gooien of plots hard op de rem gaan ... gevolgen zijn dan voor die dat volgen en camion is foetsie.

Maar met een moto zo'n pak ijs op u krijgen is genoeg om op uw gezicht te vliegen, daar hebt ge geen ruit!
                              Als ge 120 rijdt met de moto en ge krijgt een hommel tegen u dan krijgt ge al een fameuze tik, ge moet niet vragen met een paar kilo ijs ... ja sommige stukken zijn wel groot en zwaar genoeg.
                              Het is trouwens ook niet de eerste auto dat een deuk of kapotte ruit heeft door zo rondvliegend ijs.
                              Zo'n dun laagje ijs valt meestal uiteen maar als het in een putteke stond op een bache kan dat toch al een deftig blokje zijn.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X