Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

samsung galaxy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: samsung galaxy

bang ben ik er niet voor maar.....ik bekijk een en ander wel grondig voor ik foute dingen ga doen....
    morgen heb ik hem en kan het spelen beginnen
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Handig van de galaxy II is de mogelijkheid om deze als hotspot te gebruiken, zonder dat je hoeft te " jailbreaken " . . . je kan daarvoor het programma Tethering Widget installeren.
      ook Mobistar klanten kunnen dan via hun Galaxy II surfen met een iPad die bvb geen 3G verbinding heeft. ( tethering werkt niet met een Mobistar account op de iPhone, tenzij je een jailbreak toepast )
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Handig van de galaxy II is de mogelijkheid om deze als hotspot te gebruiken, zonder dat je hoeft te " jailbreaken "
        Ik denk dat ALLE android smartphones dat kunnen hoor.
        Mijn vroegere HTC Wildfire had daar in elk geval geen probleem mee.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Handig van de galaxy II is de mogelijkheid om deze als hotspot te gebruiken, zonder dat je hoeft te " jailbreaken " . . . je kan daarvoor het programma Tethering Widget installeren.
          ook Mobistar klanten kunnen dan via hun Galaxy II surfen met een iPad die bvb geen 3G verbinding heeft. ( tethering werkt niet met een Mobistar account op de iPhone, tenzij je een jailbreak toepast )
          hier moet ik al afhaken,"galaxy als hotspot gebruiken" "jailbreaken"......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
            Dat jailbreaken is inderdaad nogal ingewikkeld, maar bij hotspot moet je je voorstellen dat je smartphone als het ware een wireless router wordt, waarmee je dan een computer draadloos kan verbinden op internet. Je surft dan met deze computer op internet via het GSM netwerk.
            Je hebt dan natuurlijk wel een betaalbaar data abonnement nodig op je smartphone met een fatsoenlijke limiet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Dat jailbreaken is inderdaad nogal ingewikkeld, maar bij hotspot moet je je voorstellen dat je smartphone als het ware een wireless router wordt, waarmee je dan een computer draadloos kan verbinden op internet. Je surft dan met deze computer op internet via het GSM netwerk.
              Je hebt dan natuurlijk wel een betaalbaar data abonnement nodig op je smartphone met een fatsoenlijke limiet.
              bedankt nete, das duidelijk voor me, dat "jailbreaken" zal ik dan later wel ontdekken...

Comment

Jailbreaken van de Galaxy ... da's iets voor wanneer Apple ooit Samsung overneemt!

Is typisch een bewoording voor het hacken van een iPhone of ander Apple product, bij Android eerder Rooten genoemd.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

dan is dat alvast iets om me geen zorgen over te maken want daar ge ik me niet mee bezighouden(hacken ) tzal zo al allemaal ingewikkeld genoeg zijn vrees is....
                  vandaag het ding hier aangekregen, spijtig dat daar geen deftige handleiding bij zit, verder dan hoe het ding op te laden en aan en uit zetten komen ze niet in de bijgeleverde "handleiding"

Comment

dan is dat alvast iets om me geen zorgen over te maken want daar ge ik me niet mee bezighouden(hacken ) tzal zo al allemaal ingewikkeld genoeg zijn vrees is....
                    vandaag het ding hier aangekregen, spijtig dat daar geen deftige handleiding bij zit, verder dan hoe het ding op te laden en aan en uit zetten komen ze niet in de bijgeleverde "handleiding"
                    Handleiding is niet veel speciaals en dat komt omdat het operating system dat er op staat van Google is ... zij leveren de handleiding voor Android maar dat is niet zo evident om vinden op internet.
                    Bij het toestel zit enkel de handleiding van het toestel en zo veel valt daar niet over te zeggen.

Misschien kan deze je wat helpen :
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

bedankt verseg, hier ben ik alvast een heel eind mee vooruit!!

Comment

dan hebben jullie de beste grap nog niet gehoord : mijn kennis/mobistar winkel eigenaar vertelde me laatstleden dat hij klanten die een smartphone kopen toch graag een minimum data pakketje van 5 euro per maand adviseert omdatdie telefoons zelf vanzelf wat dataverbruik genereren , Nee Nee meneer we gaan hem niet gebruiken om te internetten , ge moet dat niet doen. Lig je toch wel van in een deuk hoe sommige mensen zich laten vangen en blindelings meedoen met al die commerciele spitsvondigheden en wedijver.
                        hebben hier aan den lijve ondervonden welke kostelijke grapjes dit kan opleveren , voor wie wat tijd heeft , hier ons verhaal:
                        zelf gebruik in al lang een smartphone met een flink (veel te duur in belgie) datapakket erop , soit ik ben bereid dit te betalen , ben nog nooit over mijn limiet gegaan en heeft me al meer opgebracht dan gekost.
                        mijn zoon , die werkt , redelijk verdiend en mee wil doen met de jeugd van tegenwoordig en ook de voordelen van real time agenda en mail ed wil zich ook eentje aanschaffen , doet dit en koopt erbij een data pakketje van 5€ , voor (50Mb) .
                        Vier dagen later zien we op de website bij de provider (ik hou het netjes en noem geen namen want ik weet ondertussen al dat ze allemaal wel wat dezelfde praktijken hanteren) op de verbruikmeter dat hij reeds 100 mb buiten het pakket verbruikt heeft.
                        Wij spoorslags naar de winkel ; om toestelinstellingen te laten nazien , alle data verkeer te laten blokkeren (waarvoor heb je dan nog een smartphone nodig?) , In de winkel zegt men ons dat we de factuur moeten afwachten , dat we dan eventueel bezwaar konden aanteken etc ,maar eerst moesten we de rekening afwachten.
                        Deze rekening kwam 3 à 4 weken later aan en vermelde een kost van 95€ voor een verbruik van 100mb buiten de bundel.
                        eerste conclusie 's : we waren geen minuut te vroeg om ons terug naar de winkel te reppen om alles te laten blokkeren , ( mijn gewoonte om alles "als goede huisvader" te behandelen ????)
                        prijzen voor data: voor mij 15€ voor in totaal 600mb (gebruik ik bijna nooit op ,ondanks uploaden van veel "schade foto's")
                        voor mijn zoon : 5€ voor 50 Mb + 95.00€/100 mb
                        even rekenen : v oor mij 40mb/€ , voor mijn zoon zijn bundel 10Mb/€ en zijn verbruik buiten de bundel 1.05Mb/€
                        klinkt wat alss oplichterij maar zijn praktijken van elke provider : nu weet ik waarom die mobile vikings zo veel succes hebben , alleen moet je hier ook al niet zijn als je dan ook nog wat meer belt;
                        Blijf gewoon al die tarieven zo ondoorzichtig houden en je hebt de mooiste financiele melkkoe
                        mvg erwin
                        Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Een heel verhaal Erwin en makkelijk op te lossen ALS je het WEET.

Een eerste ervaring bij smartphone's is hun honger naar centen
                          Zonder dat je het weet gaan die van alles updaten, ophalen, aanpassen enz.
                          en niet via het gewone internet maar via de "telefoon-verbinding".
                          En DAT kost centen Erwin.
                          Je merkt dat als snel en plots jouw belwaarde bijv. volledig op is.
                          Zo kan je met een andere formule veel kwijt geraken.

APNdroid is een oplossing.
                          Daar mee bepaal je wat "dicht" moet....en dus gedaan met dat automatisch ophalen
                          van weet ik wat allemaal via de "telefoon-verbinding" he.

Je kan ook veel gedaan krijgen via jouw draadloze verbinding of WiFi thuis.
                          En dat kost je niets.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dewiene Bekijk bericht
                            nu weet ik waarom die mobile vikings zo veel succes hebben , alleen moet je hier ook al niet zijn als je dan ook nog wat meer belt;
                            Je krijgt wel zoveel data dat je gerust (spotgoedkoop) kan bellen via VOIP, trouwens ze zijn zelf gestart met een VOIP dienst (Viking Talk).

En een pakketje van 50MB kopen getuigt toch niet van eventjes nadenken.

Misschien is AldiTalk iets voor u, is wat duurder voor data en SMS, en wat goedkoper voor bellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

Een eerste ervaring bij smartphone's is hun honger naar centen
                              Zonder dat je het weet gaan die van alles updaten, ophalen, aanpassen enz.
                              en niet via het gewone internet maar via de "telefoon-verbinding".
                              En DAT kost centen Erwin.
                              Je merkt dat als snel en plots jouw belwaarde bijv. volledig op is.
                              Zo kan je met een andere formule veel kwijt geraken.

APNdroid is een oplossing.
                              Nee Theo, verder kijken dan je ProxiMobiBase neus lang is, is de oplossing (voor de meeste mensen).
                              Ik doe zelfs meestal niet eens de moeite om thuis over te schakelen op WiFi.
                              Alhoewel, sinds ik mijn Wildfire ingeruild heb voor een Galaxy S Plus en nogal eens wat Skype gebruik, moet ik zelfs met 2 GB beginnen opletten.
                              Om maar te zeggen hoe ronduit belachelijk de 50 à 200MB data abbo's zijn van de "groten".
                              Als bedrijf hebben die natuurlijk GROOT gelijk als de klant toch blijft.

Comment

Al die mobiele providers lachen zich dood en verdienen geld als water omdat er zoveel sukkels rondlopen die teveel betalen
                                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                                Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                                X