Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gelooft deze mensen nog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie gelooft deze mensen nog

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Ik heb hier gisteren een nieuwe wandketel (CV) geplaatst, en vandaag heb ik strooizout meegebracht van de Lidl. Op het ogenblik dat je strooizout nodig hebt is het altijd uitverkocht, net zoals de sneeuwschep die ik vorig jaar wou kopen. Toen ik die nodig had, waren ze overal uitverkocht, net na de sneeuwval hadden ze er overal terug, en toen heb ik er toch maar eentje gekocht. Die staat nog ongebruikt in de garage, misschien heb ik die deze winter wel nodig.
    Allerzielen tip: misschien ook al eens uitkijken voor een mooie, stevige urn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
      10 posts on-topic en dan al naar de boem. Moet alles nu doodserieus bekeken en op de spits gedreven worden

On-topic: met een 50-50 kans op juistheid worden er elk jaar zo'n voorspellingen gedaan. Sommige cycli (bvb die van 11 jaar wat warmere en koudere perioden betreft) geven een grotere kans dat het naar één kant uitdraait.
      Ik wil gerust geloven dat we terug een aantal koudere winters gaan krijgen, maar de ernst hangt soms van 100km afstandsverschil af. Dus voor bepaalde delen van Europa kan die voorspelling uitkomen terwijl andere zullen zeggen dat ze er weer eens naast zaten
      Ik neem geen risico; ik geloof alles pas een dag later.

Comment

Re: Wie geloofd deze mensen nog

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        De voorspelde temperaturen zijn navenant de krant: Het Laagste Nieuws.
        Laagste temperaturen <---> Laagste Nieuws

(moet er nog een cartoon bij?)
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

't Is wel ver van hier, maar toch.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            't Is wel ver van hier, maar toch.
            Het wordt tijd dat ze stroomdistributie onder de grond leggen daar.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

26-10-2011: "Horrorwinter begint over een maand."

01-01-2012: "Met een minimumtemperatuur van 10,4 graden in Ukkel was de voorbije nieuwjaarsnacht de warmste sinds 1883."

Op de brandstapel met die weervoorspellers. Zijn vast familie van de maya's....

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht

01-01-2012: "Met een minimumtemperatuur van 10,4 graden in Ukkel was de voorbije nieuwjaarsnacht de warmste sinds 1883."

Jan
                Haha Was dit topic net aan't lezen en dacht aan hetzelfde

Opwarming van de aarde, waarom merken we dat nu wél, en niet in de zomer
                Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht

Jan
                  Het zijn weersverwachtingen: geen voorspellingen.
                  Ik verwacht ook ooit de lotto te winnen.
                  Maar een ding staat vast en dat is niet het soort weer: ooit komt er een tijd dat het later wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Het zijn weersverwachtingen: geen voorspellingen.
                    Ik verwacht ook ooit de lotto te winnen.
                    Maar een ding staat vast en dat is niet het soort weer: ooit komt er een tijd dat het later wordt.
                    Natuurlijk, maar dit hebben ze toch al beter gedaan volgens mij?
                    Ik begrijp wat je wil zeggen, dat van de lotto is meer een wens/droom dan een verwachting, of niet?
                    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                      Het is gewoon een verslag van hetgeen zogenaamde 'weervoorspellers' beweren. Niet meer, maar ook niet minder.
                      Linkse kranten á la de morgen en de standaard zullen zoiets waarschijnlijk niet brengen, zij hebben dan ook een pak minder lezers.
                      Ik lees al meer dan 40 jaar het laatste nieuws en dan catalogeer je mij, samen met honderdduizenden andere lezers, als een soort analfabeten
                      Ik laat iedereen de keuze én ik respecteer die, links of rechts georiënteerd.
                      Blijkbaar is dat vanuit de linkse hoek niet zo, maar ja zijn zijn dan ook übermensen Waar heb ik dit nog gehoord
                      Mil

Beetje TE kort door de bocht hoor,neem maar wat woorden terug.

Walter
                      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        Beetje TE kort door de bocht hoor,neem maar wat woorden terug.

Walter
                        Winterslaap voorbij?
                        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          Winterslaap voorbij?

Ik kan er niet mee lachen hoor.Dat er een zeker elitarisme heerst in groen/links/progressieve kringen en dat het moraliserende Jos Geysels vingertje immer aanwezig blijft,mag je gerust aankaarten.Is algemeen geweten.Echter ZONDER de connotatie "ubermensch" en de insinuatie dat links zich zo zou gedragen.

Walter
                          D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                            Ik kan er niet mee lachen hoor.Dat er een zeker elitarisme heerst in groen/links/progressieve kringen en dat het moraliserende Jos Geysels vingertje immer aanwezig blijft,mag je gerust aankaarten.Is algemeen geweten.Echter ZONDER de connotatie "ubermensch" en de insinuatie dat links zich zo zou gedragen.

Walter
                            Tja Walter, vanaf het ogenblik dat je iet of wat kritisch wordt, word je dadelijk in de linkse hoek gedrumd.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Tja Walter, vanaf het ogenblik dat je iet of wat kritisch wordt, word je dadelijk in de linkse hoek gedrumd.
                              Het zijn immer dezelfde die met alles een links-rechts discussie proberen uit te lokken.
                              Maar dat leugenfabrieken zoals de Telegraaf; Bildzeitung; Het Laatste Nieuws kranten verkopen die niet voor de meest nadenkende gemaakt worden is een feit.

Comment

De NAO-index (Noord-Atlantische Oscillatie = verschil in luchtdruk tussen de azoren en ijsland) is al heel de maand december heel positief. Dit wijst op een zachte winter, met mogelijk veel neerslag (lees: sneeuw).
                                Daarvoor moet je geen weerman zijn, en ook geen supercomputer hebben
                                Nikon Df

Comment

Working...
                                X