Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MEDION - waar zit de product key van Office ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MEDION - waar zit de product key van Office ???

Lap, 't is al van dat.....

Mijn vader heeft dus de nieuwe laptop van Medion gekocht.
    Alles geïnstalleerd, alles werkt, maar als we Office willen opstarten vraagt hij eerst een PRODUCT KEY.

Op de onderzijde kleeft wel een Product key, maar dat is die van Windows7.

Ook in de schaarse documentatie is die product key niet te vinden.

Google bracht ook al geen soelaas...

Iemand een idee ?
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: MEDION - waar zit de product key van Office ???

je zal office moeten kopen, er staat alleen een soort van 'pre installatie' op. geen echte betaalde geregistreerde versie, tenzij expliciet vermeld in je aankoop.

Comment

Meestal staat er een versie op die slechts 60/90 dagen gebruikt kan worden, indien je er daarna nog gebruik van wil maken zal je een licentie moeten kopen.
      Indien er een volledige versie bij de PC geleverd werd zou deze product key bij de documenten die bij de pc geleverd werden moeten zitten.

Er zijn tegenwoordig wel vrij goede gratis alternatieven voor MS Office te krijgen.
      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
        ......
        Indien er een volledige versie bij de PC geleverd werd zou deze product key bij de documenten die bij de pc geleverd werden moeten zitten.
        tis maar een laptop hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zie het verschil niet hoor Bouk. Bij elke pc (laptop of niet) van Medion wordt een deel extra software meegeleverd, o.a. Office van Microsoft. Een deel daarvan dient na een periode van testen aangekocht te worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuttebelleke Bekijk bericht
            Ik zie het verschil niet hoor Bouk. Bij elke pc (laptop of niet) van Medion wordt een deel extra software meegeleverd, o.a. Office van Microsoft. Een deel daarvan dient na een periode van testen aangekocht te worden.
            Bij die Medion PC zit enkel de starters editie van Office. Dat is een light versie, met ongeveer de mogelijkheden van MS Works vroeger. Om de volledige versie te "unlocken" moet je inderdaad een Product key aanschaffen. Die zal dus niet bij die Medion meegeleverd worden. Afhankelijk van de versie krijg je een andere Product key en dus meer of minder programma's van office die je kan gebruiken. De studenten versie heeft bv. geen outlook...

Een geluk dat Google geen soelaas heeft gegeven : Microsoft zou dat niet bijster appreciëren .
            Groeten,

Polleke

Comment

Starters editie, starters editie ?

Office wil gewwon niet opstarten zonder die key, ook niet de starters editie imho.

Ik ben nu terug thuis, maar ik zal het morgen nog eens bekijken.

Comment

Volgens deze webpagina krijg je bij de eerste opstart een keuze :
                The first time an end user runs Office, they’re given three options: activate Office with a key they’ve already purchased; go online to purchase a product key; or use Office Starter 2010.
                Een key zal dus niet in de Medion doos zitten. Integendeel, het komt mij eerder over alsof iemand (per ongeluk) gekozen heeft om Office aan te schaffen (1e keuze).
                Overigens heb ik begrepen dat Office Starter sowieso zal blijven zeuren om als volledige versie te worden gekocht. Office Starters Edition is "adware".

Ja, ik weet. Dit helpt je niet. Je wil niet weten waarom Office vraagt om de key en wat je hebt mispeuterd, je wil gewoon dat het werkt.

Comment

Ik heb imho NIKS mispeuterd, gewoon op het Office icoon geklikt en er stonden drie mogelijkheden, waaravn de eerste groen was aangevinkt. Ik heb daar op geklikt en toen vroeg ie de product key....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Ik heb imho NIKS mispeuterd, gewoon op het Office icoon geklikt en er stonden drie mogelijkheden, waaravn de eerste groen was aangevinkt. Ik heb daar op geklikt en toen vroeg ie de product key....
                    Ben je verbonden met internet? Ik heb hier op mijn laptop ook zo een versie die enkel te gebruiken is als je met internet bent verbonden. Of fantaseer ik dit?
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

En heb je ook gelezen wat de opties waren?

Het probleem bij de meeste computer gebruikers: klikken maar niet te veel lezen...

dus je hebt niks mispeuterd, maar je hebt ook niet 100% goed gehandeld...

probeer eens een ander programma van office te starten,
                      kans bestaat dat je daar nogmaals keuze krijgt.
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

En welke denk je dat MS standaard groen zal kleuren ?

Comment

Tja, ik kan er nu niet veel op antwoorden omdat ik niet voor zijn computer zit.

De overige opties waren "kopen" hoor, dacht ik.....

Comment

Kijk eens in je mailbox
                            Vriendelijke groet
                            Duroc

Comment

Tja, ik kan er nu niet veel op antwoorden omdat ik niet voor zijn computer zit.

De overige opties waren "kopen" hoor, dacht ik.....
                              als tweede
                              en als derde ............... "gebruiken"

Comment

Working...
                              X