Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De schande van Proximus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De schande van Proximus

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Voilà
    Ga eens bij dat bedrijf werken nete en ge zult u verschieten welke regeltjes er zijn om zo klantvriendelijk mogelijk te zijn!
    Maar het zijn mensen als jij en ik dat er werken en zoals in elk bedrijf is de ene mens al wat gemotiveerder of vriendelijker dan de andere!

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Mijn neef heeft hem dus een simpel toestel verkocht en heeft NIET de duurdere proberen verkopen. Resultaat: een héél dikke sigaar van de "manager".
    Ik geloof er geen knijt van!
    De cigaar zal wel een andere reden hebben maar dat verhaaltje zullen we nooit kennen!
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Als je met de mensen zou spreken die daar werken, dan zijn er ook twee kanten aan het verhaal ... langs ene kant de druk door de werkgever en langs de andere kant de onbeschofte klanten!
      Wat zou u zelf doen mocht het de enige job zijn dat je aangeboden (of opgelegd) krijgt en uw inkomen ervan afhangt?

Buiten dit kan men dan evengoed klagen op mensen die in fabrieken werken ... want die smeerlappen werken in opdracht van hun baas hard aan het wapen waarmee ze overvallen doen,
      Natuurlijk zijn dat smeerlappen: Ik spreek daarom niet eens met de mensen die daar werken. En ik bel hun evenmin.
      Ik heb verder niks tegen bedrijven die hun onbeschofte klanten bellen. Dat is wettelijk niet verboden. Het dito bedrijf echter, waar ik dus geen klant ben, en dat me zonder mijn voorafgaandelijke en expliciete toestemming toch meent te mogen bellen, zal daarvan de gevolgen moeten dragen. Ook degene die mijn priveenummer had doorgegeven aan een ambetante trien, met wie ik ook helemaal geen zakes had,... die moet bij mij niet meer afkomen. En die trien bij mijn vrouwke nog minder.
      Ik geloof er geen knijt van!
      Dat verhaal is gelijklopend met het eerste bericht in deze meningswissel, behalve dat de te volgen metode in deze winkel waarschijnlijk niet op papier stond.
      Last edited by Poza; 27 oktober 2011, 19:02.

Comment

Nochtans allemaal heel simpel, vind ik.
        Als hier de telefoon gaat en er wordt geen nummer meegestuurd, zal ik sowieso nooit met mijn naam antwoorden. Is het één of ander callcenter, wat je meestal vlug gewaar word, zeg ik dadelijk dat ik niet geïnteresseerd ben in reclame en gaat de hoorn er op.
        Heb ik iets nodig qua telefonie of internet, ga ik hier in Hasselt naar de Belgacom winkel en ik ben daar tot nu toe nog nooit slecht of verkeerd behandeld.
        Of zou het te maken kunnen hebben met mijn 1,92 m en meer dan 100 kgr?
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ben jij haar tante van 85?

Comment

Vandaag vraagt proximus mij in een e-mail om mij trouw aan hun te belonen of ik mijn contract verleng met 15 maand en dan krijg ow zeg 2maand gratis.

Onderaan staat er dit :

De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij van het contract afziet, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief, binnen de 14 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of op het sluiten van het dienstencontract. Raadpleeg hier onze Privacy Policy.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Dat verhaal is gelijklopend met het eerste bericht in deze meningswissel, behalve dat de te volgen metode in deze winkel waarschijnlijk niet op papier stond.
              Als die dikke cigaar voor de aangehaalde reden echt bestaat ... dan wil ik dat document wel eens zien waar dat opstaat! Als ge fameus onder uw botten krijgt, dan wordt daar schriftelijk nota van gemaakt! Dus dat ze het mij eens tonen!
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Franciskine is precies heel druk bezig met het oplossen van dit probleem. Ik vraag me af hoe het ervoor staat.

Comment

Voor mij is het simpel: als Begacom, Proximus zo integer zijn waarom sturen ze dan geen contract vooraleer ze een aansluiting doen.
                  BGC Is wél verantwoordelijk voor het callcenter, IMHO, ze maken tenslotte gebruik van hun diensten. Ze zullen wel weten hoe het er in zo'n callcenter aan toegaat, maar wat kan hrt hun schelen, dagelijks rinkelt de kassa... zo hypocriet zijn ze wel
                  Mil
                  D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Als die dikke cigaar voor de aangehaalde reden echt bestaat ... dan wil ik dat document wel eens zien waar dat opstaat! Als ge fameus onder uw botten krijgt, dan wordt daar schriftelijk nota van gemaakt! Dus dat ze het mij eens tonen!
                    Bwah, iedere "sigaar" hoeft toch niet schriftelijk te zijn.
                    Maar dat er veel commerciële druk op de verkopers gezet wordt, is een waarheid gelijk een koe. En zoals eerder al gesteld werd in een andere reactie, werken op zo een callcenter is zowat het slechtste werk wat er bestaat. Daar mag nog geen oude broek van mij hangen.
                    Mvg.
                    Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      En zoals eerder al gesteld werd in een andere reactie, werken op zo een callcenter is zowat het slechtste werk wat er bestaat. Daar mag nog geen oude broek van mij hangen.
                      bwoa er zijn ook de mensen die in het vilbeluik de huiden van de kadavers halen.
                      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Bwah, iedere "sigaar" hoeft toch niet schriftelijk te zijn.
                        Maar dat er veel commerciële druk op de verkopers gezet wordt, is een waarheid gelijk een koe. En zoals eerder al gesteld werd in een andere reactie, werken op zo een callcenter is zowat het slechtste werk wat er bestaat. Daar mag nog geen oude broek van mij hangen.
                        Die sigaar was inderdaad niet schriftelijk, meer in de aard van: "niet te dikwijls zo on-commercieel hé, of er zwaait wat".

En ik heb tenandere heel veel respect voor de mensen die in zo'n zottekot willen werken, en je nog heel vriendelijk te woord staan (als je tenminste door de lange rij wachtenden geraakt, gevolg van onderbezetting natuurlijk).
                        Last edited by nete; 27 oktober 2011, 22:30.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          bwoa er zijn ook de mensen die in het vilbeluik de huiden van de kadavers halen.
                          Daar is volgens mij meer eer te halen dan op een callcenter.

Ik ben voor mijn werk enige keren op zo een callcenter geweest. Ik heb daar genoeg gezien en gehoord en daarom zou ik eerder voor het vilbeluik kiezen. En het gaat me niet om de mensen die daar aan de telefoon zitten, maar om het werk.
                          Mvg.
                          Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk bericht
                            Vandaag vraagt proximus mij in een e-mail om mij trouw aan hun te belonen of ik mijn contract verleng met 15 maand en dan krijg ow zeg 2maand gratis.

Onderaan staat er dit :

De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij van het contract afziet, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief, binnen de 14 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of op het sluiten van het dienstencontract. Raadpleeg hier onze Privacy Policy.
                            Welk contract? De mondelinge overeenkomst dat er 2 jaar gratis mag gebeld worden, waar absoluut geen enkele kost aan verbonden zou zijn? En dat door Proximus zonder opgave van motief en zonder betaling van een boete werd verbroken? Of het contract van twee jaar 15 euro te betalen, dat niet werd overeengekomen?

Comment

En zoals eerder al gesteld werd in een andere reactie, werken op zo een callcenter is zowat het slechtste werk wat er bestaat.
                              Wat is een slechte job?
                              Zolang ge uw job graag doet en er tegen bestand bent is dat allemaal nog doenbaar!
                              Er zijn ook mensen die ziek worden van de stress omdat ze manager zijn met een druk agenda of (te) grote verantwoordelijkheid ... het een is niet beter dan het andere.
                              Een hartchirurg is ook beter betaald maar één foutje kan ook het einde van zijn carrière betekenen en vooral dat van de patiënt.
                              En persoonlijk zou ik nog liever in een call center werken dan de ganse dag met zakken cement of zo te sleuren.
                              Het is en blijft een kwestie van hoe je alles zelf bekijkt.
                              Last edited by VerSeg; 28 oktober 2011, 01:22.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

't Is een kwestie van een beetje kritische bezinning over het juiste morele handelen, vooraleer we de zwkkeren gaan oplichten via een callcenter of in de ook niet onbesproken bouwsector.

Comment

Working...
                                X