Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ze zijn er! ik heb het gezien!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ze zijn er! ik heb het gezien!

We zijn 24 oktober en de chocoladen sinterklaasfiguurtjes zijn al aangekomen in de Delahaize.
    Waarom die niet meteen introduceren in de zomervakantie? Dan zijn ze zeker op tijd.
    dit zijn toch geen manieren meer.
    schaamteloze commerce op kap van de kindertjes.

Re: ze zijn er! ik heb het gezien!

Ik vier kerstmis op 17 juli. Zeker op tijd. En de kerstbomen zijn dan nog betaalbaar.

YMMV Nerdi

Let eens op de commerciele TV zenders wat zoort reclame er constant zal lopen.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Ik was van't weekend in AVEVE en daar stond het kerstgerief al zo goed als klaar...

Comment

Hey juppekes

Bij ons in de Lidl liggen de adventskalenders al in de rekken van september
        Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          het zijn niet de kindertjes die chocolade kopen, de ouders laten zich vangen

Comment

We zijn 24 oktober en de chocoladen sinterklaasfiguurtjes zijn al aangekomen in de Delahaize.
            Waarom die niet meteen introduceren in de zomervakantie? Dan zijn ze zeker op tijd.
            dit zijn toch geen manieren meer.
            Is niet alleen Delhaize. Dit weekend bij Collruyt en Carrefour geweest en hier ook alle Sinterklaas dingen al te vinden.

En de Playmobil Sinterklaaspopjes en zelfs boot liggen ook al overal

Deze trends is niet meer tegen te houden vrees ik. Als je alleen al kijkt hoeveel er nu al gedaan word voor Halloween wat toch een paar jaar geleden ook niet echt een groot evenement was hier. Nu worden er in alle gemeentes en ook scholen al Halloweentochten georganiseerd.

Jammer maar ja, de commerce neemt het overal over.

Mvg

Steven
            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
              Is niet alleen Delhaize. Dit weekend bij Collruyt en Carrefour geweest en hier ook alle Sinterklaas dingen al te vinden.

En de Playmobil Sinterklaaspopjes en zelfs boot liggen ook al overal

Deze trends is niet meer tegen te houden vrees ik. Als je alleen al kijkt hoeveel er nu al gedaan word voor Halloween wat toch een paar jaar geleden ook niet echt een groot evenement was hier. Nu worden er in alle gemeentes en ook scholen al Halloweentochten georganiseerd.

Jammer maar ja, de commerce neemt het overal over.

Mvg

Steven
              Waarom niet de gewone maar onze traditionele gebruiken behouden.
              Dat ze vroeg beginnen zou te maken hebben met de prijzen...stond vorige week
              in de kranten.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Die zijn er al minstens 2-3 weken (andere winkel).

In januari paaseieren
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

In de buurt van Aalst komt Sint-Maarten al op 11 November.
                  Dus wees maar zeker dat een paar weken voordien alles klaar is voor beide Sinten.

Mijn kids worden er al te groot voor, maar dat maakt het kerstpakje een beetje dikker...
                  Ik heb ook altijd geweigerd om een kerstboom te zetten voor Sinterklaas geweest is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    In de buurt van Aalst komt Sint-Maarten al op 11 November.
                    Dus wees maar zeker dat een paar weken voordien alles klaar is voor beide Sinten.

Mijn kids worden er al te groot voor, maar dat maakt het kerstpakje een beetje dikker...
                    Ik heb ook altijd geweigerd om een kerstboom te zetten voor Sinterklaas geweest is.
                    Dat is de spirit
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Over het commercieel uitbuiten van Halloween zullen we het maar niet hebben...

Comment

[QUOTE=Tommie1;3312598]In de buurt van Aalst komt Sint-Maarten al op 11 November.

QUOTE]

Niet alleen in de streek van Aalst. Op bepaalde plaatsen in W-VL, zelfs in Duitsland en Frankrijk ook.

In tegenstelling tot St. Niklaas, die geschiedkundig niet echt zou bestaan hebben, komt St. Maarten, die wel echt bestaan heeft volgens de boekskes, niet uit Spanje maar uit Tours.

Misschien dat onze burgemeester daardoor een beetje onnozel stond te doen op een toren in Spanje. Op uitkijk of onze Sint Maarten niet op vakantie was bij zijn tegenhanger in Spanje.
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                          Over het commercieel uitbuiten van Halloween zullen we het maar niet hebben...
                          Ik heb dan weer niks met Kerst. Halloween vind ik een veel toffer gegeven. En als je dat dan interessanter vindt valt het op dat er op veel plaatsen weinig fatsoenlijks voor te vinden valt en het aanbod zeer beperkt in tijd is.
                          Zo is het altijd iets hé.

Grtz,
                          Kurt

Comment

Ik heb altijd vakantiewerk gedaan in een bedrijf waar chocolade gemaakt wordt, en werk er sinds kort vast. De sinterklaasproductie start eind juli, begin augustus(!) al... En 2x raden wat er vlak na de sint al opgestart wordt...

Gr,

Y.

Comment

wij vieren St Maarten en dat is op 11 november dus is 24 oktober zeker niet te vroeg
                              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Working...
                              X