Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Gisteren even ingestapt maar deze morgen terug uitgestapt. Dus even kort op de bal gespeeld zoals het momenteel de mode is en gelukkig met wat winst. Ik had de bui al zien hangen. De euphorie van gisteren is vandaag al wat aan het wegebben.
Nicknames vind ik een peuke belachelijk.
Net alsof men iets te verbergen heeft niet?
Volgens mij zijn 99% van de leden hier prachtige sexy vrouwelijke fotografes die er niet durven voor uitkomen dat ze zo oogverblindend zijn, omdat ze anders niet meer op hun fotografische kwaliteiten beoordeeld zullen worden, maar enkel omdat jullie er zo mmmm uitzien... En jullie sturen altijd jullie saaie venten/partners- die eigenlijk maar weinig van Camera's afweten- naar de BDlive- en Lite's ...
Comment