Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand wat van android?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kent iemand wat van android?

Op androidworld forum staan ook genoeg "how-to's" om te rooten.

Lees het wel eerste een paar keer door voor je eraan begint.

Als je halverwege het niet meer weet, kan dit nare gevolgen hebben voor je toestel

Comment

Ben nu ook mappen gaan gebruiken om mijn iconen een beetje te groeperen.

Twee vragen:

Als ik een map open heeft die een doorschijnende achtergrond, zeer hinderlijk omdat je de achterliggende iconen ook nog ziet. Bestaat daar een oplossing voor ?

En widget in een map plaatsen lukt niet, is daar iets aan te doen ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
        Zoek naar info om je smartphone te rooten. Kun je alles verwijderen
        Zelfs uw garantie.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          En widget in een map plaatsen lukt niet, is daar iets aan te doen ?
          Neen want dit is een applicatie dat draait en geen gewoon icoon.
          Je kan het vergelijken met je Outlook op je pc, die draait ook niet in een folder maar op je desktop.

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
          Volgens mij kan dit niet met mijn toestel, ik krijg namelijk enkel de min-symbooltjes maar een optie om een folder toe te voegen...
          Alvast bedankt voor je hulp!
          Kan hier ook niet hoor. Galaxy S, Galaxy Tab.
          Op uw startschermen kan je mappen maken maar niet in de lijst met applicaties.
          Misschien zijn er toestellen waarmee je dat "standaard" wel kan maar zelf nog niet tegengekomen.
          Ik vind het al vervelend dat er geen functie is om automatisch alfabetisch te rangschikken.
          Last edited by VerSeg; 3 oktober 2011, 14:52.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Neen want dit is een applicatie dat draait en geen gewoon icoon.
            Je kan het vergelijken met je Outlook op je pc, die draait ook niet in een folder maar op je desktop.
            Dacht ik al, is ook niet zo erg. Die doorschijnende achtergrond van de mappen vind ik veel vervelender.

Comment

Hmm, dat rooten ga ik toch maar laten... zeker op een nieuwe gsm, dan neem ik die 5-tal idiote redbull apps er wel bij...

Comment

Launcher Pro gebruiken als launcher gebruiken ipv de standaard. Kan je aanvinken welke apps je niet wilt zien. (Heeft ook nog wat andere voordelen tov de standaard launcher). Ben daar zeer tevreden van.

Grtz
                Paco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Zelfs uw garantie.
                  En toch heb ik al genoeg berichten gelezen van mensen die niks van garantie kwijt waren
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #Paco# Bekijk bericht
                    Launcher Pro gebruiken als launcher gebruiken ipv de standaard. Kan je aanvinken welke apps je niet wilt zien. (Heeft ook nog wat andere voordelen tov de standaard launcher). Ben daar zeer tevreden van.

Grtz
                    Paco
                    Bedankt voor deze enorm handige tip!
                    Ik vind het inerdaad een vooruitgang en heb de apps uitgevinkt, bedankt!
                    Ook de rest bedankt voor jullie hints en tips

Yannick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                      En toch heb ik al genoeg berichten gelezen van mensen die niks van garantie kwijt waren
                      In principe moet je ervan uitgaan dat je de garantie verliest als je geroot hebt maar soms heeft het een met het ander niets te maken.

Als uw toestel vastgelopen is en ze zien dat je geroot hebt, dan kan het best zijn dat je kosten zal hebben maar als uw toestel nu een defect scherm heeft, dan is de kans groot dat je alles onder waarborg krijgt wegens geen oorzakelijk verband.

Een defecte processor van een pc vervangen ze ook als je met een gekraakte Windows werkt ... omdat het er niets mee te maken heeft.

Het ene geval is het andere dus niet.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Vraagje ivm mailinstellingen . . . op mijn iphone kon ik instellen of de emails op de server bewaard moesten worden en ook eventueel hoelang, bij mijn Samsung Galaxy werkt alles perfect, echter . . . wanneer ik mail ophaal zijn ze ook direct van de server verdwenen, ik vind dus nergens de mogelijkheid om ergens in te geven dat er een kopie op de server moet blijven staan???
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik gebruik K9-mail, vind daar ook geen instellingen om mails op de server te laten, maar ze blijven er wel, tot ik ze op de laptop binnenkrijg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete
                            Ik gebruik K9-mail, vind daar ook geen instellingen om mails op de server te laten, maar ze blijven er wel, tot ik ze op de laptop binnenkrijg
                            Aha, bedankt, schitterend programma ...... Alleen ben ik nog op zoek om het interval in te stellen hoe dikwijls de mailbox gecontroleerd moet worden....
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Aha, bedankt, schitterend programma ...... Alleen ben ik nog op zoek om het interval in te stellen hoe dikwijls de mailbox gecontroleerd moet worden....
                              Je kan het ergens instellen, maar ik vind het niet zo direct terug.

Comment

Ik gebruik gewoon de gmailapp, moet je geen interval instellen. In gmail kan je dan aanvinken dat berichten op de server moeten blijven staan. Met de labels kan je dan eigenlijk verschillende inboxen maken. En je kan kiezen vanuit welk mailadres je wilt versturen.
                                Ik gebruikte voordien K9 mail, maar ben geswitched naar de gmailapp.
                                Grtz
                                Paco

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Comment

Working...
                                X