Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke urbanlocatie's anno 2011 nog niet afgebroken en de moeite ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke urbanlocatie's anno 2011 nog niet afgebroken en de moeite ?

Op veel websites staan mooie urbex fotos maar gesigneerd 2007-2008, velen al afgebroken.
    Ik vroeg me af, hedendaags 2011, wat is er nog niet afgebroken en de moeite om te bezoeken naast Dadi/Doel ? Ik vraag geen adressen voor de allom bekende reden : om te vermijden dat er krakers/junks/graffitispuiters het fotografisch authentieke te verpesten.

Dit om nog eens up to date te zijn anno 2011 en nog eens een uitstapje te plannen met deze mooie nazomer.
    Moesten er nog mensen uit WVL in groep willen urbexen, laat iets weten.

Re: Welke urbanlocatie's anno 2011 nog niet afgebroken en de moeite ?

Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
    Op veel websites staan mooie urbex fotos maar gesigneerd 2007-2008, velen al afgebroken.
    Ik vroeg me af, hedendaags 2011, wat is er nog niet afgebroken en de moeite om te bezoeken naast Dadi/Doel ? Ik vraag geen adressen voor de allom bekende reden : om te vermijden dat er krakers/junks/graffitispuiters het fotografisch authentieke te verpesten.

Dit om nog eens up to date te zijn anno 2011 en nog eens een uitstapje te plannen met deze mooie nazomer.
    Moesten er nog mensen uit WVL in groep willen urbexen, laat iets weten.
    Je geeft niet gauw op, hè? Als je geen adressen wilt, wat wil je dan weten?

Comment

Ex-leerlooierij Bosteels Aalst/Erembodegem beginnen de afbraakwerken volgende week.

Opgepast!! Politietoezicht!!
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Wel als u binary begrijpt zoals in uw handtekening vermeld is het toch duidelijk, gewoon namen van interessante locatie's 2011 zonder adressen, simpele vraag

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Je geeft niet gauw op, hè? Als je geen adressen wilt, wat wil je dan weten?

Comment

Wel als u binary begrijpt zoals in uw handtekening vermeld is het toch duidelijk, gewoon namen van interessante locatie's 2011 zonder adressen, simpele vraag
          En jij denkt dat die krakers/junks/graffitispuiters die het 'fotografisch authentieke' verpesten dom zijn? Daarom worden over het algemeen juist alle beschrijvingen geheim gehouden, niet alleen de adressen.

Pssst, niet verder vertellen: in Almere, langs de A6, staat nog een kasteel dat redelijk goed bereikbaar is. Ik weet niet of het uit de kruisriddertijd stamt maar 't lijkt mij een bezoekje wel waard. 52°20'56.62" N 5°14'47.36" E

Comment

Dan heb jij nog nooit gegoogled zeker, internet staat vol websites met fotos en info, 95% van de adressen kun je vinden door te googelen als je de namen kent, hier vb een mooie gallerij http://www.urbansecrets.nl/gallerij.html

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
            En jij denkt dat die krakers/junks/graffitispuiters die het 'fotografisch authentieke' verpesten dom zijn? Daarom worden over het algemeen juist alle beschrijvingen geheim gehouden, niet alleen de adressen.

Pssst, niet verder vertellen: in Almere, langs de A6, staat nog een kasteel dat redelijk goed bereikbaar is. Ik weet niet of het uit de kruisriddertijd stamt maar 't lijkt mij een bezoekje wel waard. 52°20'56.62" N 5°14'47.36" E

Comment

Dan heb jij nog nooit gegoogled zeker, internet staat vol websites met fotos en info, 95% van de adressen kun je vinden door te googelen als je de namen kent, hier vb een mooie gallerij http://www.urbansecrets.nl/gallerij.html
              Dat is toch precies mijn punt?

Comment

Wel dat is ook mijn punt, de locatie-namen zijn niet geheim, daarom vraag ik enkel welke locatie's nog interessant zijn in 2011 gezien er veel afbraakwerken zijn de voorbije jaren.
                Ik vraag dit dus aan mensen die nog recent vanalles bezoeken, wat nog niet afgebroken is en de moeite.

Als google volstaat, waarom kunnen BD'ers dan ook niet gewoon simpel een paar namen opgeven, het zijn niet echt "secrets" meer als webgallerijen volstaan met fotos en namen
                Ik vraag dit gewoon als update om geen benzinetank te moeten leegrijden voor niks (en aan het milieu en m'n centen te denken), comprendo?
                Last edited by PurePhotography; 1 oktober 2011, 11:09.

Comment

This post is intentionally left blank.

Comment

Working...
                  X