Ik ben eigenlijk al een tijdje niet zo blij meer met mijn website. Doe er nauwelijks meer wat mee, ben ook steeds afhankelijk van anderen omdat ik zelf hoog computerblond ben. Maar eigenlijk wil ik wél de naam vasthouden (dat is geen probleem) én het emailadres wat ik gebruik. Dat laatste lijkt onmogelijk Het is of alleen de naam vasthouden, maar zonder de domeinnaam/website is deze zonder emailadres. De Hollander in mij vind het natuurlijk zonde om elk jaar geld neer te tellen voor een site waar ik niks mee doe, alleen om het emailadres te behouden. Weet iemand of het ergens wél mogelijk is om de naam te behouden mét 1 emailadres?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
domeinnaam + emailadres
Collapse
X
-
-
Re: domeinnaam + emailadres
ja, iets gratis willen, doen we allemaal
zonder domain/website ( dat je email beheerst) kan je geen email adres behouden. Want dat hangt aan je domein naam, ( en je "space" die het doorstuurt)
de naam ( kost in belgie : .... .be) 8 euro
Maar met een naam ben je dus niks als je een email adres wenst.
ik dacht dat one.com op het ogenblik bij de goedkoopste zit, een 30 euro voor de .be naam, en dan MET email adressen.
Dus gewoon naar de goedkoopste zoeken, je naam transfereren, en dat zal de enige oplossing zijn.Last edited by Franciskine; 17 september 2011, 15:37.
Comment