Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows op je tablet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows op je tablet

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
    Met deze reactie bewijs je al weer dat je wel degelijk niet weet waar je het over hebt. Lijkt mij dan ook verstandig om maar niet meer te reageren om jou reacties Je wil immers altijd gelijk hebben

Suc7

/me out
    Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Ja : voor apple is dat uiterlijk toch zo belangrijk, hé : ze laten de verkoop van concurrentiële toestellen voor verbieden...
    Voor mij zijn er belangrijker zaken...
    Het begin van het artikel over dat mounten doet je bijna veronderstellen dat Apple dat uitgevonden heeft... Ik zou de eer liever aan linux laten .
    Dat is mijn post waarover je het hebt : Ik heb het over het uiterlijk van Apple toestellen en over het mounten van ISO's.
    Dus jij beweert dus dat ik in beide gevallen ongelijk heb : dus jij zegt : "voor apple is dat uiterlijk compleet onbelangrijk", en "het mounten van ISO's zat NIET in linux vooraleer het in OS X zat ???" Ik denk dat ik weet wie fout is...
    Ik beweer op geen enkel ogenblik dat linux iets te maken heeft met OS X.

Nogmaals : leer eens gewoon lezen, zo moeilijk is dat niet.

In het ander geval : kan je eens zeggen waar de fout zit ? Ik heb het niet over unix, dus dat woord wil ik zelfs niet horen (allé : zien) vallen...

Daarnaast : als "fanboy" van Windows heb ik het over een feature dat wel al lang in het gratis linux zit, en niet in het betalende Windows ? Waarom zou ik dat als "windowser" dan vermelden ???
    Groeten,

Polleke

Comment

Er is blijkbaar nog wel een klein euveltje dat MS vergat duidelijker te vermelden.

Op een tablet (ARM processor) draait alleen de Metro interface en kan je dus geen Windows programma's draaien. Alleen apps voor W8 geschreven. Wat ze wel vermelden is dat de IE in die mode geen plugins zal ondersteunen en dus ook geen Flash.

Op een PC (Intel processor) zal je ook compatibilteit met W7 kunnen krijgen. In deze mode kan je wel de oudere IE met plugins gebruiken. De vraag zal dan zijn hoeveel seconden komen er bij als je in deze mode wenst op te starten, want dat zal niet in die 8 seconden zitten die ze vandaag demonstreren.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
        Er is blijkbaar nog wel een klein euveltje dat MS vergat duidelijker te vermelden.

Op een tablet (ARM processor) draait alleen de Metro interface en kan je dus geen Windows programma's draaien.
        De Samsung-tablet die Microsoft heeft uitgedeeld op zijn ontwikkelaarsconferentie Build heeft een x86-processor (Intel Core i5). Draait dus wel volledig Windows 8. En waarschijnlijk zeer rap.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
          En linux Trovades startte begin 1990 met Linux.
          Linus Torvalds
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Linus Torvalds
            Die jongen niet teveel verbeteren, hé. Hij weet er toch al alles van, en gaat volledig foutloos tewerk (toch als het juist staat op Wikipedia...).
            Groeten,

Polleke

Comment

Working...
            X