Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows op je tablet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Windows op je tablet

Voor diegene die Windows op hun tablet willen :

TeamViewer, geheel gratis voor privé-gebruik:

Bied ondersteuning op afstand en los problemen op, op Android en iOS met TeamViewer's brede dekking van mobiele apparaten.

Laatste versie : bestandsoverdracht !

Jan

Re: Windows op je tablet

Als je echt Windows op een tablet wil;

De eerste beelden Windows 8 tablet; http://www.zdnet.be/news/131135/vide...van-windows-8/
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Comment

Dat wordt de volgende rechtzaak van Apple vs Samsung

Looking to buy your next phone, laptop, headphones, or other tech gear? Or maybe you just want to know all of the details about the latest products from Apple, Samsung, Google, and many others. The Verge Reviews is the place for all of that and more. Whether you’re looking for buying advice, how to use products you already own, or the best deals on products we’ve tested and used ourselves and can recommend, you needn’t look any further.

Jan

Comment

En voor diegene die "Windows 8" zelf uit willen proberen:

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
          Dat wordt de volgende rechtzaak van Apple vs Samsung

Looking to buy your next phone, laptop, headphones, or other tech gear? Or maybe you just want to know all of the details about the latest products from Apple, Samsung, Google, and many others. The Verge Reviews is the place for all of that and more. Whether you’re looking for buying advice, how to use products you already own, or the best deals on products we’ve tested and used ourselves and can recommend, you needn’t look any further.

Jan
          Waarom ? Lijkt windows 8 ook teveel op iOS ?
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Ja dat snap ik ook niet, misschien wordt het wel Samsung vs Microsoft
            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
            Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Een beetje Duitse rechter vindt dat zeker.

Jan

Comment

MS moet toch ergens de mosterd gaan halen.

Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Ja : voor apple is dat uiterlijk toch zo belangrijk, hé : ze laten de verkoop van concurrentiële toestellen voor verbieden...
                  Voor mij zijn er belangrijker zaken...
                  Het begin van het artikel over dat mounten doet je bijna veronderstellen dat Apple dat uitgevonden heeft... Ik zou de eer liever aan linux laten .
                  Groeten,

Polleke

Comment

Denk niet aan Linux maar Unix ;-)

Main article: History of Mac OS X
                    Mac OS X is based upon the Mach kernel.[13] Certain parts from FreeBSD's and NetBSD's implementation of Unix were incorporated in NeXTSTEP, the core of Mac OS X. NeXTSTEP was the object-oriented operating system developed by Steve Jobs' company NeXT after he left Apple in 1985.[14] While Jobs was away from Apple, Apple tried to create a "next-generation" OS through the Taligent, Copland and Gershwin projects, with little success.[15]
                    Eventually, NeXT's OS, then called OPENSTEP, was selected to be the basis for Apple's next OS, and Apple purchased NeXT outright.[16] Steve Jobs returned to Apple as interim CEO, and later became CEO, shepherding the transformation of the programmer-friendly OPENSTEP into a system that would be adopted by Apple's primary market of home users and creative professionals. The project was first known as Rhapsody and was later renamed to Mac OS X.[17]
                    Mac OS X Server 1.x, was incompatible with software designed for the original Mac OS and had no support for Apple's own IEEE 1394 interface (FireWire). Mac OS X 10.x included more backward compatibility and functionality by including the Carbon API as well as FireWire support. As the operating system evolved, it moved away from the legacy Mac OS to an emphasis on new "digital lifestyle" applications such as the iLife suite, enhanced business applications (iWork), and integrated home entertainment (the Front Row media center).[18] Each version also included modifications to the general interface, such as the brushed metal appearance added in version 10.3, the non-pinstriped titlebar appearance in version 10.4, and in 10.5 the removal of the previous brushed metal styles in favor of the "Unified" gradient window style.[19][20]
                    Bron:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                      Denk niet aan Linux maar Unix ;-)

Bron:
                      http://en.wikipedia.org/wiki/Os_x
                      En wat is het belang daarvan ??? Linux bestaat al langer dan OS X...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Unix history gaat zover bij mij bekend terug na 1960 waar leden van het Multics team de basis hebben gelegd voor UNIX. Eerste versie verscheen begin 1970 En linux Trovades startte begin 1990 met Linux. Linux is een systemen die op Unix geënt is.

Voordat Steve terug kwam bij Apple was hij betrokken bij NeXTSTEP die uiteindelijk werd overgenomen door Apple (UNIX based not LINUX) Hier is dan ook de basis gelegd voor OS X

Probeer a.u.b. wel je feitjes een beetje op orde te hebben alvorens je probeert te bashen. Keer op keer kom ik je op een dergelijke wijze tegen in topics waar je een discussie probeert te ontketenen m.b.t. Apple etc. Een besturingssysteem is pas goed als jij je zelf er prettig mee kunt werken en deze voldoet aan jou specifieke eisen. En laat nou eens deze voor elke individu verschillend zijn

Steve's Next Company built computers with an operating system (OS) based on UNIX. When Apple bought Next, the Next OS grew into MAC OS X. The limited success of the Next computer lead to the huge success of MAC OS X. Another Next computer success story, was that Tim Berners-Lee was a user of a Next computer during the time he began the World Wide Web.
                        Wat betreft windows op een tablet. Het is afwachten of MS de boot niet heeft gemist, aangezien Apple met IOS en Android al stevig aan de weg timmeren van de tablet markt (kwa besturingssystemen). Al denk ik wel dat MS een goede speler kan zijn op de zakelijke markt. Dit vooral met de intergratie met het Nieuwe werken. Waar zij toch veel tools voor aanbieden.

/me off (haakt verder af)

Comment

Wat betreft windows op een tablet. Het is afwachten of MS de boot niet heeft gemist, aangezien Apple met IOS en Android al stevig aan de weg timmeren van de tablet markt (kwa besturingssystemen). Al denk ik wel dat MS een goede speler kan zijn op de zakelijke markt. Dit vooral met de intergratie met het Nieuwe werken. Waar zij toch veel tools voor aanbieden.
                          Als ik dit zo zie dan kan MS nog wel een belangrijke speler worden op de tablet markt;

http://www.youtube.com/watch?v=umy1L2dl1Jk
                          Cybershot Photo Website!

Comment

Unix history gaat zover bij mij bekend terug na 1960 waar leden van het Multics team de basis hebben gelegd voor UNIX. Eerste versie verscheen begin 1970 En linux Trovades startte begin 1990 met Linux. Linux is een systemen die op Unix geënt is.

Voordat Steve terug kwam bij Apple was hij betrokken bij NeXTSTEP die uiteindelijk werd overgenomen door Apple (UNIX based not LINUX) Hier is dan ook de basis gelegd voor OS X

Probeer a.u.b. wel je feitjes een beetje op orde te hebben alvorens je probeert te bashen. Keer op keer kom ik je op een dergelijke wijze tegen in topics waar je een discussie probeert te ontketenen m.b.t. Apple etc. Een besturingssysteem is pas goed als jij je zelf er prettig mee kunt werken en deze voldoet aan jou specifieke eisen. En laat nou eens deze voor elke individu verschillend zijn

/me off (haakt verder af)
                            Het enige waar ik het over had, was de mogelijkheid ISO's te mounten rechtstreeks in het besturingssysteem (met windows 8 zou dat nu eindelijk ook lukken). Niet over het feit dat OS X gebaseerd is op een Unix variant.
                            Lees eerst eens lezen en begin dan over bashen.
                            Ik heb opzettelijk linux genomen omdat dat altijd al gratis geweest is, en op dat vlak dus al meer mogelijkheden had dan windows. En unix en gratis is pas veel later gekomen (over OS X en gratis ga ik helemaal zwijgen).

Linux heeft trouwens niets te maken met unix, het lijkt erop, maar de onderliggende structuur is compleet anders...
                            Groeten,

Polleke

Comment

Met deze reactie bewijs je al weer dat je wel degelijk niet weet waar je het over hebt. Lijkt mij dan ook verstandig om maar niet meer te reageren om jou reacties Je wil immers altijd gelijk hebben

Suc7

/me out

Comment

Working...
                              X