Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 4 thetering naar Ipad: gebruikers ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iPhone 4 thetering naar Ipad: gebruikers ?

Dit zou met Mobile Vikings moeten werken, maar ik weet niet hoe ik het aan de praat moet krijgen ?

Zijn er hier mensen die het al geprobeerd hebben en bereid zijn eens een "stappenplan voor dummies" neer te typen ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: iPhone 4 thetering naar Ipad: gebruikers ?

werkt perfect met proximus zelf naar laptop naast ipad
    geen idee naar vikings
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Jan

Comment

Dank U
        Het werkt! ( Als een fluitje van een cent )

Comment

Als iemand een oplossing heeft voor Mobistar...... zonder jailbrake???
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik had ook Mobistar . . . Overschakelen naar MV zonder kosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri
              Ik had ook Mobistar . . . Overschakelen naar MV zonder kosten.
              Niet mogelijk aangezien mijn business contract loopt tot maart 2013 en...... hoe is de 3G connectivity bij MV?
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Als iemand een oplossing heeft voor Mobistar...... zonder jailbrake???
                Waarom niet met jailbrake? Je krijgt er een compleet andere (betere) telefoon voor terug
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn

Waarom niet met jailbrake? Je krijgt er een compleet andere (betere) telefoon voor terug
                  Wel, ik heb mijn iphone al verschillende keren gejailbraked maar na enkele weken kreeg ik toch rare verschijnselen.....trager opstarten, af en toe foutmeldingen....programma's die ineens zomaar afsloten . . . Kan natuurlijk allemaal te maken hebben met de programma's die ik na de jailbrake extra heb geinstalleerd.....

Comment

Working...
                  X