Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat moeten we ons voorstellen bij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat moeten we ons voorstellen bij

2.400 miljard dollar
    en
    16.700 miljard dollar

Laat me even de cijfers verklaren. De 16.700 US$ is het bedrag dat de US of A aan schulden mag hebben, dit zou bereikt zijn voor het bestaande te verhogen met 2.400 miljard US$.
    Hoe moet een normaal mens nu zo'n getal bevatten? (en nee, ik wil er geen politieke discussie van maken, het gaat hem over het gegoochel met getallen en de absurditeit van zo'n getallen.
    Zelfs in briefjes van 100US$ moet dat een ferme heuvel zijn

Re: Wat moeten we ons voorstellen bij

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    2.400 miljard dollar
    en
    16.700 miljard dollar

Laat me even de cijfers verklaren. De 16.700 US$ is het bedrag dat de US of A aan schulden mag hebben, dit zou bereikt zijn voor het bestaande te verhogen met 2.400 miljard US$.
    Hoe moet een normaal mens nu zo'n getal bevatten? (en nee, ik wil er geen politieke discussie van maken, het gaat hem over het gegoochel met getallen en de absurditeit van zo'n getallen.
    Zelfs in briefjes van 100US$ moet dat een ferme heuvel zijn
    Met die van Erica ga je niet toekomen!
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Met die van Erica ga je niet toekomen!
      Echt, toen ik het schreef had ik ook Erika in gedachten, en die heeft er zelfs 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Echt, toen ik het schreef had ik ook Erika in gedachten, en die heeft er zelfs 2
        En ook nog een spaarpot als een schuur. Waarom drukken ze niet genoeg geld, zodat ze er
        geen te kort komen?

Comment

Ik heb Google even gebruikt, en dit gevonden:
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            http://www.cgtopia.eu/artikels/infog...el-voorstellen
            Mooie voorstelling. Nu nog het plaatsje vinden waar die paletten liggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              http://www.cgtopia.eu/artikels/infog...el-voorstellen
              cool! een leeg palet heb ik al

over het ons voorstellen van miljarden enz staat er in de Nat Geo van een paar maanden geleden iets. Zo zou tot 1 miljard tellen in 1 mensenleven al niet lukken.
              The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                zo zou tot 1 miljard tellen in 1 mensenleven al niet lukken.
                We bakken ook nergens niets van. Toch een leuk idee. Vanaf je geboorte beginnen tellen
                tot je erbij neervalt.
                Hoeveel haalt zo iemand dan wel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Hoeveel haalt zo iemand dan wel?
                  van Dave Grohl weet ik dat hij tot 4 geraakt, wat genoeg is.

lijkt me niet simpel te berekenen hoever je zou geraken. als je begint bij 1,2,3,4,... gaat dat nog redelijk snel. Maar als je aan driehonderd tweeëndertigmiljoen vierhonderd achttienduizend zevenhoderd tweeëntachtig, driehonderd tweeëndertigmiljoen vierhonderd achttienduizend zevenhonderd drieëntachtig, driehonderd tweeëndertigmiljoen vierhonderd achttienduizend zevenhonderd vierentachtig,... Dan doe je er geen 60 per minuut meer denk ik.
                  The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                    lijkt me niet simpel te berekenen hoever je zou geraken. als je begint bij 1,2,3,4,... gaat dat nog redelijk snel. Maar als je aan driehonderd tweeëndertigmiljoen vierhonderd achttienduizend zevenhoderd tweeëntachtig, driehonderd tweeëndertigmiljoen vierhonderd achttienduizend zevenhonderd drieëntachtig, driehonderd tweeëndertigmiljoen vierhonderd achttienduizend zevenhonderd vierentachtig,... Dan doe je er geen 60 per minuut meer denk ik.
                    Jezus, en dan te bedenken dat mijn waardeloos leven toch nog zin had kunnen hebben.

Comment

om een idee te krijgen: http://usdebt.kleptocracy.us/

Comment

Volgens Paul d'Hoore heeft België verhoudingsgewijs (volgens bruto binnenlands product) nog meer schulden dan Amerika (VTM nieuws vandaag).
                        Ik dacht echter dat Amerika nu op 102 % zit. En op 23 juni zat Belgie op 97 %...

Nederland bv. doe het een stuk beter, en komt slechts de laatste jaren boven de 60% norm uit (Maastrichtnorm).
                        Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                        And why do we fall, Bruce?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                          Volgens Paul d'Hoore heeft België verhoudingsgewijs (volgens bruto binnenlands product) nog meer schulden dan Amerika (VTM nieuws vandaag).
                          Ik dacht echter dat Amerika nu op 102 % zit. En op 23 juni zat Belgie op 97 %...

Nederland bv. doe het een stuk beter, en komt slechts de laatste jaren boven de 60% norm uit (Maastrichtnorm).
                          Klopt, ik lach altijd als de Belgen neerkijken op de vs, terwijl ze (we) zelf in hetzelfde schuitje zitten. Maar als toemaatje zonder regering , en als er toch eentje is doet ze weinig tot niets.
                          In de vs zijn er tenminste harde afspraken om het tekort terug te brengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            In de vs zijn er tenminste harde afspraken om het tekort terug te
                            brengen.
                            Probleem is alleen dat ze daar vaak in vlees willen snijden waar ze al op het bot zitten en
                            de povere schelletjes die ze er aan overhouden houden gewoonlijk voor de veste runderen
                            gooien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Probleem is alleen dat ze daar vaak in vlees willen snijden waar ze al op het bot zitten en
                              de povere schelletjes die ze er aan overhouden houden gewoonlijk voor de veste runderen
                              gooien.
                              En hier gooien ze onze parels voor de zwijnen, wat is beter?

Comment

Working...
                              X