Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobile Vikings - DATA ONLY - vraag ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobile Vikings - DATA ONLY - vraag

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ervaringsdeskundige ?
    Neen, ik ben er ook zo één die zijn rekeningen op tijd betaalt. Geloof het of niet.
    En ik blijf er bij dat geen enkel bedrijf na één minuut te laat betalen acties onderneemt. Ook (zelfs) MV niet.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik meen me te herinneren dat

1) ik ooit eens midden in een gesprek afgesneden werd, beltegoed was op.
      2) ik ooit niet kon bellen omdat mijn saldo niet toereikend was.

Maar dat was nog in mijn ProxiMobi tijd denk ik, tijdje geleden.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik meen me te herinneren dat

1) ik ooit eens midden in een gesprek afgesneden werd, beltegoed was op.
        2) ik ooit niet kon bellen omdat mijn saldo niet toereikend was.

Maar dat was nog in mijn ProxiMobi tijd denk ik, tijdje geleden.
        En bij MV gebeurt dat niet?
        Is anders heel normaal. Als je niet bijtankt, val je stil en is dus enkel een probleem bij de pre-payd.
        Ik heb een abonnement met domiciliering en nog nooit een afgebroken gesprek gehad.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          En bij MV gebeurt dat niet?
          Is anders heel normaal. Als je niet bijtankt, val je stil en is dus enkel een probleem bij de pre-payd.
          Ik heb een abonnement met domiciliering en nog nooit een afgebroken gesprek gehad.
          Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven tot in het oneindige. Met je domiciliëring kan je natuurlijk nooit over tijd zijn met je betaling.
          Wat ik hier aanhaalde is, als je maand om is bij MV je internet data nog blijft werken, en dat er dan natuurlijk mensen zijn die daar misbruik van gaan maken.

Comment

Wat ik hier aanhaalde is, als je maand om is bij MV je internet data nog blijft werken, en dat er dan natuurlijk mensen zijn die daar misbruik van gaan maken.
            Euh,... als dat na een maand nog blijft werken, is dat dan de schuld van die mensen of van MV?

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
              Euh,... als dat na een maand nog blijft werken, is dat dan de schuld van die mensen of van MV?
              Dat ligt uiteraard bij MV, ze zijn bezig om dat misbruik te verhinderen, maar intussen rekenen ze een beetje op de fairplay van hun klanten.
              En OK, ik ben ook al eens één of max. twee dagen te laat, en ben dan gelukkig dat ik niet onmiddellijk afgesloten wordt.

Comment

IK bel niet voor €10 in een maand, waarom zou ik dan moeten herladen? Om een reserve aan te leggen?

In hun reglement staat dat je na een maand 0.5 euro betaald per MB. Dus waarom zou ik dan niet mogen verdersurfen? Dat ze dat dan in orde brengen...
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht

In hun reglement staat dat je na een maand 0.5 euro betaald per MB. Dus waarom zou ik dan niet mogen verdersurfen? Dat ze dat dan in orde brengen...
                  Als dat nu zo is dan valt mijn ganse bewering natuurlijk uit.
                  Ik heb het nog niet getest.

Comment

Als dat nu zo is dan valt mijn ganse bewering natuurlijk uit.
                    Ik heb het nog niet getest.
                    Ik denk niet dat het zo al is. Maar dan ligt de fout toch bij hen?
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

Comment

Working...