Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lichte aardbeving Nederland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lichte aardbeving Nederland

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Aardbeving in Nederland: kan de media jaarlijks gaan vragen wat u deed en waar u was op 8/9 2011 tijdens deze ramp.
    Ik zat te bouten en er klotste water tegen mijn zaakje door die aardbeving.

Comment

Ik verwacht binnen twee dagen een stille tocht met kaarsen naar aanleiding van de aardbevingsramp in Nederland. Die zal waarschijnlijk rechtstreeks uitgezonden worden door de commerciële brol omroepen, maar dat ook de NOS van de partij zal zijn is niet alleen denkbeeldig. Het blijft tenslotte goedkope zendtijdvulling en ach de miljoenen Jip en Jannekes kijken ook naar Idols.

Comment

deze keer was het maar een waarschuwing, maar er zullen nog barre tijden aanbreken.

Als tenminste de berekeningen van de Maya's ons niet inhalen in december 2012

Comment

Vandaag las ik dat ze een grote beving verwachten in NL het zou kunnen natuurlijk en je kan er wel mee lachen nu maar ik denk dat je zoiets beter niet mee maakt.
          Zelf verwacht ik wel een grote scheur in België maar die gaat niet tot in NL geraken, lach ik er zelf weer mee.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

schijnt dat de japan een giro rekening heeft geopend voor de nederlandse slachtoffers

Comment

Deze is alweer van 1992 geleden..
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Working...
              X