Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asus EEE Pad Transformer - Acer Iconia (grid storend?)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Asus EEE Pad Transformer - Acer Iconia (grid storend?)

1> Welke zouden jullie verkiezen als jullie de specificatie's vergelijken, wat is doorslaggevend in jullie keuze?

2> 16GB of 32GB? Misschien niet zo belangrijk misschien als je een grotere SDHC kaart in het slot kan steken?

3> Weten jullie als het grid storend is zoals sommigen zeggen bij de Acer Iconia?
    Iemand dit grid al gezien of in het bezit van een Acer Iconia?

Re: Asus EEE Pad Transformer - Acer Iconia (grid storend?)

Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
    1> Welke zouden jullie verkiezen als jullie de specificatie's vergelijken, wat is doorslaggevend in jullie keuze?

2> 16GB of 32GB? Misschien niet zo belangrijk misschien als je een grotere SDHC kaart in het slot kan steken?

3> Weten jullie als het grid storend is zoals sommigen zeggen bij de Acer Iconia?
    Iemand dit grid al gezien of in het bezit van een Acer Iconia?
    Loop eens bij Mediamarkt langs, daar liggen ze allemaal tentoon.
    Ik ben uiteindelijk voor de Transformer gegaan omdat ik vond dat deze gewoonweg beter in de hand lag én een beter (ips) scherm had.

Ik ben voor de 32 GB gegaan en ik heb het mij zeker nog niet beklaagd. Die 32GB stonden meteen vol (maar ik gebruik hem ook wel voor foto's te tonen, véél foto's ) en ben al aan het uitkijken naar een 32sdhc kaartje want ik heb meer plek nodig

Dit grid is inderdaad zichtbaar op de Iconia (en op de Transformer ook in mindere mate) als het scherm uitstaat. Eens het scherm aanstaat merk je dit niet dus dat zou ik je zeker niet laten tegenhouden

Doorslaggevend in mijn keuze was de robuustheid en hoe het toestel in de hand lag. Ik vond het bij de Transformer heel handig dat de zwarte rand aan de korte zijden vrij dik is, zo kan je gemakkelijk je duimen hierop laten rusten als je het toestel vast hebt. De Iconia zag mij er minder robuust uit, en minder mooi maar dat is persoonlijk hé.

Mijn teleurstelling bij de Transformer is de speakers, die zijn veel te zwak.
    Bvb een Engelstalige serie bekijken terwijl het badwater nog aan het lopen is, vergeet het
    5DmkIII en wat glas

Comment

Re: Asus EEE Pad Transformer - Acer Iconia (grid storend?)

Ik gebruik de Acer Iconia, die grid stoort totaal niet.
      Ze zullen vrij veel gelijkenissen hebben, gewoon vastnemen en kijken wat je 't meeste bevalt.
      Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

Comment

Working...
      X