Onze Michel zal dan wel tevreden zijn .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie gaat ze morgen laten hangen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wie gaat ze morgen laten hangen
ik ben al 13 jaar vegetariër deels om dierenwelzijnsredenen, maar een onderbroek (slip of boxershort) beschouw ik wel als een essentieel element in de hygiëne. En ik moet over kasseien fietsen onderweg naar t werk.The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk berichtik ben al 13 jaar vegetariër deels om dierenwelzijnsredenen, maar een onderbroek (slip of boxershort) beschouw ik wel als een essentieel element in de hygiëne. En ik moet over kasseien fietsen onderweg naar t werk.
Comment
-
Ludieke actie die wat aandacht voor GAIA genereert en waar de dieren niets aan hebben.
Wat een patsers. Wat een onzin. Totale nonsens.
En ja, ik ben bezorgd om al dat dierenleed en al vegetariër sedert 1975.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtLudieke actie die wat aandacht voor GAIA genereert en waar de dieren niets aan hebben.
Wat een patsers. Wat een onzin. Totale nonsens.
En ja, ik ben bezorgd om al dat dierenleed en al vegetariër sedert 1975.
Ik zal een keer met een scheermesje tussen jouw benen zwaaien
Waar gaat het om eigenlijk en zonder verdoving?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHeb je betere voorstellen
Ik zal een keer met een scheermesje tussen jouw benen zwaaien
Waar gaat het om eigenlijk en zonder verdoving?
ken al de dubbelzinnige grapjes vandaag. Die flauwiteiten. Denk je dat er ook maar één
daarbij denkt aan die biggen. Gniffel, gniffel dat zal het zijn.
Hadden ze nu vandaag gevraagd een ster, een vlag of een hoed te dragen, dan had ik
zeker meegedaan.
Nu baden heel die verschrikkelijke toestanden in een licht humoristisch sfeertje, als een
grapje van wijlen Felice of zo.
Laat je hem hangen of niet vandaag? Gadver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtHet protest er tegen vind ik heel goed. Alleen de manier waarop. Ik hoor op al die wer-
ken al de dubbelzinnige grapjes vandaag. Die flauwiteiten. Denk je dat er ook maar één
daarbij denkt aan die biggen. Gniffel, gniffel dat zal het zijn.
Hadden ze nu vandaag gevraagd een ster, een vlag of een hoed te dragen, dan had ik
zeker meegedaan.
Nu baden heel die verschrikkelijke toestanden in een licht humoristisch sfeertje, als een
grapje van wijlen Felice of zo.
Laat je hem hangen of niet vandaag? Gadver.
Vooral dat "laat je HEM hangen"....
Ik kan me wel ergens een beeld voorstellen dat HEM tussen iets anders hangt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtDe verschillende nieuwssites afgeschuimd maar nog niet kunnen vinden waar dit topic over gaat. Iemand die een woordje uitleg kan verschaffen?? Thx.
Geen onderbroek uit protest tegen castratie biggen
BRUSSEL - Onder het motto ‘Laat Ze Hangen' roept dierenrechtenorganisatie Gaia mannen op om geen onderbroek te dragen als protest tegen onverdoofde castratie bij biggen.
Volgens Gaia worden jaarlijks vijf miljoen biggen onverdoofd gecastreerd om de onaangename ‘berengeur' te vermijden die kan vrijkomen bij het verhitten van het vlees. Ze wil supermarkten en varkensboeren overtuigen om over te stappen op pijnloze vaccinatie. Colruyt en Lidl gingen hier al op in. Volgens de Boerenbond is onverdoofde castratie vanaf januari volgend jaar door Europa verboden, maar Gaia ontkent dat.
DS online, vrijdag 09 september 2011, 03u00You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
Dat GAIA dit oproept per brief aan hun eigen betalende leden maar hiervoor dient het niet opgeroepen te worden in de media.
Alsof iemand die varkenskoteletjes gaat kopen zich nu echt zal afvragen of het nu een gecastreerde beer dan wel een "gewone" zeug was. De consument kijkt naar de prijs. Waarom staat men anders als "vee" aan te schuiven bij Ikea als er nog eens een actie is om goedkoop steak of mosselen te gaan eten?
Ik ben zelf iemand uit de intensieve pluimveeteelt en dus ergens partijdig (wie is het niet trouwens). Er hier verder over uitwijden zou het een maatschappelijke discussie maken en daar wil ik dan ook geen schuld aan treffen .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtWat een nutteloze actie. Dat ziet toch niemand ???????
Comment
-
Sommige volgen het nogal letterlijk op
Canon EOS 90D EFS 18-135
Comment
Comment