Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alditalk: internet 400 MB/4 euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alditalk: internet 400 MB/4 euro

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
    Het blijft hier wel over MV gaan (ook ik ga telkens in de fout)
    terwijl TS de mening vraagt over Aldi Talk.
    Ik heb soms het gevoel dat MV de boel hier sponsort. Dat mag: maar dan graag vergelijkbare tarieven als Alditalk. Misschien 5 euro/500 MB mag ook voor mij prepaid...
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Net zoals bij alles in België, de mensen blijven bij de grotere organisaties, houden vast aan gewoontes omdat ze daar 'veiliger' zitten. Langs de andere kant worden ze wel bestolen waar ze bij staan.
      Deze mening is toch wel de tendens bij sommigen

3G dekking van Mobile Vikings

link

Edit: Komt misschien overeen met Aldi-talk en Base
      Je moet maar eens in de zeer lichtblauwe tot witte zones wonen. In mijn omgeving is het blauw toch wel iets (fel) lichter van kleur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht

1) Deze mening is toch wel de tendens bij sommigen

2) Je moet maar eens in de zeer lichtblauwe tot witte zones wonen. In mijn omgeving is het blauw toch wel iets (fel) lichter van kleur
        1) Daar kies je zelf voor, mensen zijn lui, vergelijken niet graag en worden graag bestolen blijkbaar. (eventjes van plaats veranderd waardoor de juiste zinnen weer bij de juiste personen staan)

2) Ik geef maar een link mee die ik (nu al gisteren) vond via facebook.
        (werd trouwens gepost net na de discussie hier startte )

Edit: die link werd dus gepost op FB nadat de discussie hier startte (alsof ze meelezen)
        Last edited by jumpforjoy; 10 september 2011, 17:54. Reden: Edit + aanpassing
        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Als je relatief veel belt (meer dan 62 minuten) en redelijk zuinig data gebruikt (enkel in België), dan ben je iets beter af met AldiTalk dan met MV: je laadt 20 euro, koopt voor 4 euro 400MB data.
          Je kan dan 16 euro opbellen aan goedkopere minuutprijs dan bij MV. Als je echt zéér weinig belt kan je misschien nog een tweede en derde maand data bijkopen van jezelfde 20 euro

Daartegenover krijg je bij MV voor een euro minder 2GB data (krijg je vrijwel onmogelijk opgebruikt), kan je 62 minuten bellen, maar kan je ook 1000 SMS versturen naar MV en 1000 SMS naar andere netwerken. Maar je moet wel elke maand 15 euro betalen....
          Last edited by nete; 9 september 2011, 23:29.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik geef maar een link mee die ik (nu al gisteren) vond via facebook.
            (werd trouwens gepost net na de discussie hier startte )
            En dus?? Daar kan jij toch niets aan doen?

Wat je eerste opmerking betreft;
            Je moet me geen woorden in de mond "quoten" die ik niet heb geschreven
            En nog over die tussengevoegde opmerking : lees ook eens wat er verder staat (over dat lichtblauwe).
            Ik neem aan dat je opmerking niet persoonlijk is bedoeld

Comment

En dus?? Daar kan jij toch niets aan doen?

Wat je eerste opmerking betreft;
              Je moet me geen woorden in de mond "quoten" die ik niet heb geschreven
              En nog over die tussengevoegde opmerking : lees ook eens wat er verder staat (over dat lichtblauwe).
              Ik neem aan dat je opmerking niet persoonlijk is bedoeld
              excuses ik heb mijn post niet nagelezen. Was helemaal niet zo bedoelt hoor.
              Ik pas het bij deze aan.

Comment

Bedankt, het is je vergeven

Maar :

In een ander draadje heb ik uitgelegd waarom Proximus voor mij financieel interessanter is dan MV (http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ar-382598.html). Dus "Daar kies je zelf voor, mensen zijn lui, vergelijken niet graag en worden graag bestolen blijkbaar" is niet helemaal juist. Mijn 2cts.

Nu komt daar nog (of blijft nog altijd) het gebrek aan dekking bij. Nogmaals, dat het kaartje hier weinig dekking toont is niet jouw fout.
                Ik ga er wel van uit dat het kaartje correct is en dat kan kloppen ook, want de slechte dekking is een andere reden waarom ik naar Proximus ben gegaan (aan de lijve ondervonden zelfs gelukkig had één van de omstaanders wel Proximus en kon toen de ambulance wel bellen, bij Base kon dat niet ). Dat linkje van jou (kaartje) is alleszins niet bemoedigend, het toont nog altijd een minder goede dekking in deze omgeving.

Met andere woorden, er zijn nog andere redenen waarom sommigen bewust voor Proximus kiezen dan luiheid en gemakzucht.
                Last edited by nabi; 10 september 2011, 19:19.

Comment

Bedankt, het is je vergeven

Maar :

In een ander draadje heb ik uitgelegd waarom Proximus voor mij financieel interessanter is dan MV (http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ar-382598.html). Dus "Daar kies je zelf voor, mensen zijn lui, vergelijken niet graag en worden graag bestolen blijkbaar" is niet helemaal juist. Mijn 2cts.

Nu komt daar nog (of blijft nog altijd) het gebrek aan dekking bij. Nogmaals, dat het kaartje hier weinig dekking toont is niet jouw fout.
                  Ik ga er wel van uit dat het kaartje correct is en dat kan kloppen ook, want de slechte dekking is een andere reden waarom ik naar Proximus ben gegaan (aan de lijve ondervonden zelfs gelukkig had één van de omstaanders wel Proximus en kon toen de ambulance wel bellen, bij Base kon dat niet ). Dat linkje van jou (kaartje) is alleszins niet bemoedigend, het toont nog altijd een minder goede dekking in deze omgeving.

Met andere woorden, er zijn nog andere redenen waarom sommigen bewust voor Proximus kiezen dan luiheid en gemakzucht.
                  Ik zeg ook niet dat proximus slechter zou zijn.
                  Je hebt dus wel vergeleken en voor jouw gebruik uitgemaakt dat proximus beter is.

Comment

Bedankt Net voor uw uitleg, die ik even door het gekrakeel tussendoor moet lezen....

Aangezien ik zelden over de 300 MB kom qua gebruik, ik nauwelijks bel (word gebeld) en maar gemiddeld 1 of 2 sms'jes per dag en nu met internet waarschijnlijk zelfs bijna niet meer, is Alditalk waarschijnlijk nog het meest aangewezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
                      Bedankt Net voor uw uitleg, die ik even door het gekrakeel tussendoor moet lezen....

Aangezien ik zelden over de 300 MB kom qua gebruik, ik nauwelijks bel (word gebeld) en maar gemiddeld 1 of 2 sms'jes per dag en nu met internet waarschijnlijk zelfs bijna niet meer, is Alditalk waarschijnlijk nog het meest aangewezen.
                      Graag gedaan Stefaan.
                      Ik ben uitgesproken pro MV, omdat het een "schat" van een bedrijf is, en omdat ik zéér veel krijg voor mijn 15 euro, maar ik zit met twijfels als ik alles van de AldiTalk aanbieding op een rijtje zet. Spijtig dat ze 5 keer duurder zijn dan MV bij dataroaming in de EU.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Graag gedaan Stefaan.
                        Ik ben uitgesproken pro MV, omdat het een "schat" van een bedrijf is, en omdat ik zéér veel krijg voor mijn 15 euro, maar ik zit met twijfels als ik alles van de AldiTalk aanbieding op een rijtje zet. Spijtig dat ze 5 keer duurder zijn dan MV bij dataroaming in de EU.
                        Hoe dikwijls gebruik je dataroaming? Vergelijk enkel de prijzen die voor jou van toepassing zijn.
                        Als je dikwijls in het buitenland vertoeft heb je inderdaad reden tot twijfelen.

Comment

Ik gebruik nooit mobiel internet in het buitenland, dus in dat geval heeft jumpforjoy gelijk dat gezien mijn situatie Alditalk het beste bij mij past.

Comment

Working...
                          X