Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

euphony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • euphony

    kent iemand hier iets over euphony wie ze zijn? wat ze doen?
    heeft iemand al een bepaalde ervaring met euphony gehad??
    pro's of contra's
    http://500px.com/lishapics

  • #2
    Re: euphony

    Voor mij nooit meer.
    Hielden zich niet aan afspraken en voorwaarden werden zomaar veranderd.

    Zelfs een maand nadat ik naar telenet was overgeschakeld kreeg ik een rekening van teveel dataverbruik.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: euphony

      Oorspronkelijk geplaatst door lisha Bekijk bericht
      kent iemand hier iets over euphony wie ze zijn? wat ze doen?
      heeft iemand al een bepaalde ervaring met euphony gehad??
      pro's of contra's
      Even Jambers bellen.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: euphony

        Bij ons zit het zo. Een consulent is bij ons langsgekomen om ons van contract te doen veranderen naar een andere energieleverancier. De consulent sprak ook om eventueel over te schakelen van telenet naar mobistar met sateliet ontvangst. De prijzen zijn inderdaad veel lager op jaarbasis dan bij onze huidige leveranciers. Is dit dan ook waard om te doen? Op het eerste zicht wel natuurlijk. Het zou ongeveer 340 euro goedkoper zijn bij een andere energieleverancier en andere tv provider op jaarbasis, dat is toch aardig meegenomen. Maar waar zitten de addertjes onder het gras dan?
        http://500px.com/lishapics

        Comment


        • #5
          Re: euphony

          Oorspronkelijk geplaatst door lisha Bekijk bericht
          Bij ons zit het zo. Een consulent is bij ons langsgekomen om ons van contract te doen veranderen naar een andere energieleverancier. De consulent sprak ook om eventueel over te schakelen van telenet naar mobistar met sateliet ontvangst. De prijzen zijn inderdaad veel lager op jaarbasis dan bij onze huidige leveranciers. Is dit dan ook waard om te doen? Op het eerste zicht wel natuurlijk. Het zou ongeveer 340 euro goedkoper zijn bij een andere energieleverancier en andere tv provider op jaarbasis, dat is toch aardig meegenomen. Maar waar zitten de addertjes onder het gras dan?
          Inderdaad, op het eerste zicht....
          Hou er wel rekening mee dat sprookjes niet bestaan (nog altijd niet).
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: euphony

            ja ok nete da's allemaal wel waar.
            Maar kan je die dan ook gronden?
            Dat is wat ik graag zou willen zien/lezen...
            http://500px.com/lishapics

            Comment


            • #7
              Re: euphony

              Euphony, blijf er af! Da ne bedriegde boel!
              Bij mij hadden ze een contract afgesloten van onbepaalde duur door geen van de vakjes aan te duiden om hoeveel maand het ging. Ik teken, persoon stapt buiten, ik controleer en ik heb plots een contract getekend voor 3 jaar. Ik controleer alles op internet (hun formules) en blijkt dat die vent mij enorm bedrogen heeft.
              Ik heb dezelfde dag nog geannuleerd (wat kan binnen de 14 dagen) en toch kreeg ik plots na 2 maanden rekeningen van gsm-kaart, telefoon en internet die ik niet gebruikte...
              Ze vonden mijne aangetekende brief niet terug, dus telde hij niet... En ik was dan al buiten de termijn om op te zeggen.
              Dat kwam niet goed bij mij. Heb verschillende aangetekende brieven gestuurd en ne keer dat ik zei dat ik er testaankoop ging bijhalen, dan was het allemaal in orde...

              Als je toch iets afsluit, goed kijken naar de formules.
              bv. internet: Je krijgt ongelimiteerd data-verbruik aan een héél scherpe prijs. Wat er wel bijstaat in de klein letterkes is dat je een max-snelheid hebt van 6mb/sec... (een klassiek abonnement bij belgacom heeft 25mb/seconden)

              Kijk eens op je eigen naar je huidige energieleveransier en provider, en vergelijk zelf met andere of die een beter tariefplan hebben die bij je past.
              Je zal nog voordeliger uitkomen dan dat je bij Euphony doet, maar je moet wat zoeken...
              Last edited by Niki VK; 3 september 2011, 07:15.
              Nikon D700 ; D7000 ; Sigma 17-35 2.8-4 ; Nikon 50mm 1.8 ; Sigma 70-200 2.8

              Comment

              Working...
              X