Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij ons zit het zo. Een consulent is bij ons langsgekomen om ons van contract te doen veranderen naar een andere energieleverancier. De consulent sprak ook om eventueel over te schakelen van telenet naar mobistar met sateliet ontvangst. De prijzen zijn inderdaad veel lager op jaarbasis dan bij onze huidige leveranciers. Is dit dan ook waard om te doen? Op het eerste zicht wel natuurlijk. Het zou ongeveer 340 euro goedkoper zijn bij een andere energieleverancier en andere tv provider op jaarbasis, dat is toch aardig meegenomen. Maar waar zitten de addertjes onder het gras dan?
Bij ons zit het zo. Een consulent is bij ons langsgekomen om ons van contract te doen veranderen naar een andere energieleverancier. De consulent sprak ook om eventueel over te schakelen van telenet naar mobistar met sateliet ontvangst. De prijzen zijn inderdaad veel lager op jaarbasis dan bij onze huidige leveranciers. Is dit dan ook waard om te doen? Op het eerste zicht wel natuurlijk. Het zou ongeveer 340 euro goedkoper zijn bij een andere energieleverancier en andere tv provider op jaarbasis, dat is toch aardig meegenomen. Maar waar zitten de addertjes onder het gras dan?
Inderdaad, op het eerste zicht....
Hou er wel rekening mee dat sprookjes niet bestaan (nog altijd niet).
Euphony, blijf er af! Da ne bedriegde boel!
Bij mij hadden ze een contract afgesloten van onbepaalde duur door geen van de vakjes aan te duiden om hoeveel maand het ging. Ik teken, persoon stapt buiten, ik controleer en ik heb plots een contract getekend voor 3 jaar. Ik controleer alles op internet (hun formules) en blijkt dat die vent mij enorm bedrogen heeft.
Ik heb dezelfde dag nog geannuleerd (wat kan binnen de 14 dagen) en toch kreeg ik plots na 2 maanden rekeningen van gsm-kaart, telefoon en internet die ik niet gebruikte...
Ze vonden mijne aangetekende brief niet terug, dus telde hij niet... En ik was dan al buiten de termijn om op te zeggen.
Dat kwam niet goed bij mij. Heb verschillende aangetekende brieven gestuurd en ne keer dat ik zei dat ik er testaankoop ging bijhalen, dan was het allemaal in orde...
Als je toch iets afsluit, goed kijken naar de formules.
bv. internet: Je krijgt ongelimiteerd data-verbruik aan een héél scherpe prijs. Wat er wel bijstaat in de klein letterkes is dat je een max-snelheid hebt van 6mb/sec... (een klassiek abonnement bij belgacom heeft 25mb/seconden)
Kijk eens op je eigen naar je huidige energieleveransier en provider, en vergelijk zelf met andere of die een beter tariefplan hebben die bij je past.
Je zal nog voordeliger uitkomen dan dat je bij Euphony doet, maar je moet wat zoeken...
Comment