Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.


  • #2
    Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

    Heel indrukwekkend, maar het lijkt mij tegelijk ook heel erg gevaarlijk.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

      Alleen al het helicoptervluchtje, hangend/staand aan de buitenkant van dat ding zou voor velen al een serieuze kick geven denk ik...
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #4
        Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

        Niks voor mij. Ik krijg al de bibbers als ik op de keukentrap sta.

        Jan

        Comment


        • #5
          Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

          Amai...Zo vrij als een vogel . Ik zou ook graag kunnen vliegen als een vogel, maar 't mag voor mij iets minder spectaculair .
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #6
            Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.



            Een droom wordt werkelijkheid!
            Doet me denken aan de gevederde Aztekengod.Ik heb hoogtevrees , maar de drang om te vliegen zou het winnen bij mij.


            Walter
            D850

            Comment


            • #7
              Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

              Vraag me af wat hier het nut van is.
              Doet me wel terugdenken aan m'n luchtdoop in een ULM.
              Minder duur brandstofverbruik en vervuiling en meer tijd om van het landschap te genieten.
              Denk dat je achterover zou vallen van de totale kostprijs van dit projectje.

              Comment


              • #8
                Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

                heel mooi, vooral die on board camera beelden.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

                  Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                  Denk dat je achterover zou vallen van de totale kostprijs van dit projectje.
                  Waarom denk je dat die horloges zo duur zijn?
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

                    Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                    Vraag me af wat hier het nut van is.
                    Doet me wel terugdenken aan m'n luchtdoop in een ULM.
                    Minder duur brandstofverbruik en vervuiling en meer tijd om van het landschap te genieten.
                    Rijkemensenspeelgoed hoeft geen nut te bewijzen, maar de mannen die dat ontwikkelen zullen daar wel het nut van inzien, mooie Carbon vleugel trouwens, en het ding zou prima kunnen dienen voor een nieuwe bond film.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

                      Wauw, wat zou ik graag in die zijn plaats zijn zeg
                      Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Rijkemensenspeelgoed hoeft geen nut te bewijzen, maar de mannen die dat ontwikkelen zullen daar wel het nut van inzien, mooie Carbon vleugel trouwens, en het ding zou prima kunnen dienen voor een nieuwe bond film.

                        Bovendien kan ik mij ( wel met enige fantasie )een toekomst voorstellen waar wij met gemak hernieuwbare energie kunnen genereren zodat deze vorm van personenvervoer wie weet wel voor meer mensen bereikbaar wordt .En dan is het ontwerp van die fraaie vleugel al meegenomen.



                        Walter
                        D850

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                          Bovendien kan ik mij ( wel met enige fantasie )een toekomst voorstellen waar wij met gemak hernieuwbare energie kunnen genereren zodat deze vorm van personenvervoer wie weet wel voor meer mensen bereikbaar wordt .En dan is het ontwerp van die fraaie vleugel al meegenomen.



                          Walter
                          ik voel dan meer voor een netwerk van katapulten en netten.

                          Echt cool filmke. Ik dacht bij de titel wel dat men ah experimenteren was met jets die met hun vleugel slagen als vogels.
                          The Knight That Says Ni...kon

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

                            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                            ik voel dan meer voor een netwerk van katapulten en netten.

                            .

                            Mmmja , maar dat doet zeer als ge met uw gebit op de rand van het vangnet landt hé.


                            Walter
                            D850

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vliegen als een vogel, maar dan met jet aandrijving.

                              Wow, dit zou ik graag eens zien (en fotograferen natuurlijk ) op een vliegshow
                              www.indetailfotografie.nl

                              Comment

                              Working...
                              X