Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik ben al wekenlang op zoek naar een vrouwelijke tattoo artiest in west vlaanderen.
kan iemand mij helpen,aub?
liefst regio kortrijk of max 20 kilometers.
Bij tattoo bertje in Oostende tatoeëert zn dochter ook, dat was vroeger toch zo.
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
ik ben al wekenlang op zoek naar een vrouwelijke tattoo artiest in west vlaanderen.
da's discriminatie.
Ga eens bij Tanne in Gent (Body Design, Nederkouter). Ze heeft 7.5uur in mijn rug en ribben geprikt en ik vind het nog steeds een vriendelijke dame.
(aangezien je West-VLaamse bent, heel duidelijk doorgeven wat je precies wil en dan vooral het AANTAL)
Enigste post zie ik en dat kom je op een fotografieforum zoeken?
hmm, succes.
Ga eens bij Tanne in Gent (Body Design, Nederkouter). Ze heeft 7.5uur in mijn rug en ribben geprikt en ik vind het nog steeds een vriendelijke dame.
(aangezien je West-VLaamse bent, heel duidelijk doorgeven wat je precies wil en dan vooral het AANTAL)
euhm eigenlijk niet,want zie je het is om een redelijk intieme plaats,en dan heb ik liever een vrouwelijke tattoeerder.oke bedankt iedereen.er zit al heel wat bruikbaars tussen.
euhm eigenlijk niet,want zie je het is om een redelijk intieme plaats,en dan heb ik liever een vrouwelijke tattoeerder.oke bedankt iedereen.er zit al heel wat bruikbaars tussen.
haha dan moet je eerst op zoek naar een tattoo shop waar ze niet gewoon in de winkel tattoeëren.
haha dan moet je eerst op zoek naar een tattoo shop waar ze niet gewoon in de winkel tattoeëren.
Dat kan in elke tattoo shop zonder probleem geregeld worden, daarom werken ze ook op afspraak
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
dan zou ik inderdaad ook liever een vrouw hebben (een man zijnde )
succes met de tattoo!
"Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"
dan zou ik inderdaad ook liever een vrouw hebben (een man zijnde )
succes met de tattoo!
Hahahaaaaaaaa, denk dat het redelijk moeilijk tatoeëren zou zijn met zo'n ding dat in de weg "staat"
Comment