Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veranderen van energieleverancier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: veranderen van energieleverancier

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    Ik zou er graag nog wat bijleggen , ik heb momenteel 27 panelen van 180W.
    Ja ik heb je site gezien
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
      Ja ik heb je site gezien
      Ik wist niet dat ik een site had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
        Ik wist niet dat ik een site had.
        Hahaha.. Ik was in de war met Mir; http://users.telenet.be/sbeam/log/
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

Comment

Maar 6% van de stroom in België is groen, leuk dat er dan meer afnemers van Groene stroom zijn dan dat er wordt geproduceerd

Maar goed men laat zich graag voor de gek houden er is zelfs al groen gas, gekker moet het toch niet worden
          Grapjas . Eerst uw huiswerk maken en leren hoe het werkt hé .
          Ja, elke kWh die ik betaal is groene stroom. En ja, bij Ecopower is dat dus volledig uit hernieuwbare bronnen. Wat er bij mij uit de prise komt is uiteraard gewoon electriciteit, die heeft geen kleur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisd Bekijk bericht
            Grapjas . Eerst uw huiswerk maken en leren hoe het werkt hé .
            Ja, elke kWh die ik betaal is groene stroom. En ja, bij Ecopower is dat dus volledig uit hernieuwbare bronnen. Wat er bij mij uit de prise komt is uiteraard gewoon electriciteit, die heeft geen kleur.
            Wie is hier nou een grapjas? Ik heb mijn huiswerk wel gemaakt hoor, maar als jij je graag wilt laten belazeren moet je dat lekker zelf weten
            Cybershot Photo Website!

Comment

Hahaha... Hoe weet je zo zeker dat het 100% Groen is?
              Uit recente onderzoeken is gebleken dat het helemaal niet allemaal zo Groen is
              Om op je vragen te antwoorden:
              - Ecopower kàn niks anders dan hernieuwbaar produceren (ze hebben enkel windmolens, waterkrachtcentrales, en een beetje fotovoltaïsche cellen en biomassa).
              - heb je een bron voor dat "allemaal niet zo groen", het interesseert me wel als kritische burger.

Thanks
              Kris

Comment

Wie is hier nou een grapjas? Ik heb mijn huiswerk wel gemaakt hoor, maar als jij je graag wilt laten belazeren moet je dat lekker zelf weten
                Waarom denk je dat ik me laat belazeren? Ik betaal waarschijnlijk minder dan jij per kWh, én ik denk aan de toekomst van de aarde op lange termijn. Niet dat ik zelf kinderen heb, maar als jij er hebt, wel dan doe ik het voor hen. Van harte. Kris.

Comment

Om op je vragen te antwoorden:
                  - Ecopower kàn niks anders dan hernieuwbaar produceren (ze hebben enkel windmolens, waterkrachtcentrales, en een beetje fotovoltaïsche cellen en biomassa).
                  - heb je een bron voor dat "allemaal niet zo groen", het interesseert me wel als kritische burger.

Thanks
                  Kris
                  Er was een tijd terug een uitzending op TV dat er helemaal niet genoeg 'groene' stroom is, er zijn veel meer afnemers dan dat er geproduceerd wordt.
                  Kun je toch ook wel begrijpen als maar 6% van de stroom 'groen' is.
                  Maar ja 'groen' is het nieuwe sleutelwoord en dan gelooft men graag alles
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Waarom denk je dat ik me laat belazeren? Ik betaal waarschijnlijk minder dan jij per kWh, én ik denk aan de toekomst van de aarde op lange termijn. Niet dat ik zelf kinderen heb, maar als jij er hebt, wel dan doe ik het voor hen. Van harte. Kris.
                    Ja dat wil ik ook en waardeer ik ook, maar helaas is de praktijk dus anders.
                    Van mij mogen ze morgen alle kolencentrales sluiten, maar de praktijk is dat er nog vele nieuwe kolencentrales bijgebouwd worden.
                    En in 'groene' stroom opwekken wordt veel minder geïnversteerd, de overheid en leveranciers zeggen 'groen' en doen dus lekker wat anders!
                    Cybershot Photo Website!

Comment

Ja dat wil ik ook en waardeer ik ook, maar helaas is de praktijk dus anders.
                      Van mij mogen ze morgen alle kolencentrales sluiten, maar de praktijk is dat er nog vele nieuwe kolencentrales bijgebouwd worden.
                      En in 'groene' stroom opwekken wordt veel minder geïnversteerd, de overheid en leveranciers zeggen 'groen' en doen dus lekker wat anders!
                      Allemaal waar, daarom is het belangrijk om te checken of je leverancier echt groen is. Van Ecopower (waar het over gaat) heb ik nog nooit iets gehoord wat dat tegenspreekt, van sommige anderen inderdaad wél... daar blijf ik dan ook weg.
                      En over die overheid, ook waar. Zij sproeit een vleugje groen parfum als ze denkt dat ze daarmee kan scoren bij de kiezer. Allez, er zijn er nog enkele échte goeie ook maar die worden dan niet herverkozen...

Nog een prettige avond! Kris

Comment

Working...
                      X