Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tax on web

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tax on web

Oorspronkelijk geplaatst door Powaqqatsi Bekijk bericht
    De enige reden waarom ze bij Mozilla die versienummers overhoop gegooid hebben is om op hetzelfde "nummer" te geraken als Chrome, en in mindere mate IE9. Een pure marketing-beslissing dus.
    Dus eigenlijk zitten we op Firefox 4.2 nu.
    Dat zou heel goed kunnen, maar wat is de reden om gelijk de ondersteuning te laten vallen van oudere versies ? Desinteresse in de zakelijke markt ? En waarom dan niet gelijk naar 9.0 ? Net zoals MS Word van 2.0 naar 6.0 om gelijk met Wordperfect te komen...

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Proest....... Ik denk dat je vergeten bent die tekst tussen <sarcastic> en </sarcastic> te zetten.
      Heel zeker niet maar ge hebt altijd mensen die anti IE zijn en denken dat het gras groener is op een ander!

Sommige browsers zijn inderdaad sneller dan IE bij installatie maar ge kunt er de helft niet mee doen, dan beginnen ze plugins te installeren om een en ander te activeren en uiteindelijk komen ze dan op een browser die net als IE is met een hoop plugins.

En denk ervan wat je wil, de ondersteuning voor securitymodules is in geen enkele browser hetzelfde als in IE omdat bepaalde zaken beschermd zijn door een patent! Dit wil niet zeggen dat andere browsers niet kunnen werken maar er zal altijd een verschil zijn voor het ontwerp!
      Ondersteuning bieden voor andere browsers kost elk bedrijf een pak geld.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Powaqqatsi Bekijk bericht
        De enige reden waarom ze bij Mozilla die versienummers overhoop gegooid hebben is om op hetzelfde "nummer" te geraken als Chrome, en in mindere mate IE9. Een pure marketing-beslissing dus.
        En bij deze het schema om in een record tempo op versie 16 te komen. Helemaal gestoord die gasten.

Jan

Comment

Met Firefox werkt het toch prima; http://eid.belgium.be/nl/binaries/Fi...m147-99089.pdf
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

Comment

Bij mij ook geen probleem met firefox 6 !

Ik heb wel 6 browsers geinstalleerd en als op het ene niet werkt gebruik ik een andere ! Soms werkt mijn banking niet op firefox maar nu weer wel . Waarom dat wil ik zelfs niet weten.
            Last edited by zaiko2000; 29 augustus 2011, 18:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
              En bij deze het schema om in een record tempo op versie 16 te komen. Helemaal gestoord die gasten.

Jan
              Oesje : ik dacht dat het om de 3 maanden een nieuwe versie was. 't is dus nog 2 keer rapper...
              Zoals je zegt : redelijk gestoord .
              Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Oesje : ik dacht dat het om de 3 maanden een nieuwe versie was. 't is dus nog 2 keer rapper...
                Het kan nog erger. Asa Dotzler, Product Manager for the Firefox desktop browser :

"Enterprise has never been (and I'll argue, shouldn't be) a focus of ours."

Comment

Zal allemaal wel, maar ondertussen is Firefox wel de beste browser die er is
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                    Zal allemaal wel, maar ondertussen is Firefox wel de beste browser die er is
                    Maar eer hij opgestart is heb ik al een tweede pagina in beeld met Chrome.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Maar eer hij opgestart is heb ik al een tweede pagina in beeld met Chrome.
                      Vreemd bij mij is het precies andersom
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                        Vreemd bij mij is het precies andersom
                        Ik heb ze beiden al geprobeerd en algemeen genomen vind ik IE nog steeds de beste.
                        Ieder zijn keuze zeker?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Haastige spoed is zelden goed.

Jan

Comment

Ze beginnen het te leren:

Jan

Comment

Allé : onze belastingsdienst begint gas te geven : nog meer dan 1 maand vroeger dan vorig jaar, heb ik de eindafrekening hier al liggen.
                              Die gasten die altijd wachten tot het laatste moment om in te dienen, hebben dus ongelijk (allé : toch als je moet terugkrijgen) : ik krijg het bedragje dus nog 1 maandje vroeger terug dan vorig jaar (eind september)...
                              Dus de gratis lening aan vadertje staat is al beperkt tot een goeie 9 maanden...
                              Groeten,

Polleke

Comment

Allé : onze belastingsdienst begint gas te geven : nog meer dan 1 maand vroeger dan vorig jaar, heb ik de eindafrekening hier al liggen.
                                Die gasten die altijd wachten tot het laatste moment om in te dienen, hebben dus ongelijk (allé : toch als je moet terugkrijgen) : ik krijg het bedragje dus nog 1 maandje vroeger terug dan vorig jaar (eind september)...
                                Dus de gratis lening aan vadertje staat is al beperkt tot een goeie 9 maanden...
                                Hier ook vandaag het aanslagbiljet binnen gekregen.
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                                X