Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acer Iconia Tab A500 wins European Tablet Award - wie heeft hem? €399 bij Selexion

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Acer Iconia Tab A500 wins European Tablet Award - wie heeft hem? €399 bij Selexion

Wie heeft hem? €399 nu bij Selexion.
    Beetje zoals de Asus EEE Transformer.

Als ik me niet vergis las ik ergens dat sommige modellen 3G of 4G hebben, klopt dit?

Nadelen:
    -NTFS-bestandssysteem wordt niet herkend van externe HD (is dit veel zo bij tablets ?)
    -Patroon zichtbaar in scherm, mogelijk afkomstig van de aanraakgevoelige laag. Het is niet onder alle omstandigheden te zien, maar soms toch storend aanwezig.

Enkele reviews:
    ------------------
    It seems that the tablet market has been around long enough for there to appear special awards dedicated to them, like one on the part of EISA, which was...

Re: Acer Iconia Tab A500 wins European Tablet Award - wie heeft hem? €399 bij Selexio

Award hier, award daar, award ginder ... ze smijten nogal met awards de laatste jaren.

Het is trouwens niet omdat iets een award krijgt dat het daarom ook voor iedereen het beste product is.

Neem eender welk product en zoek daar de reviews van op (niet alleen gebruikersrevieuws maar ook door professionelen) ... bij de ene is product A het beste, bij de andere product F en bij nog een andere zis A en F het slechtst.

Misschien de award voor snelst afgevoerd product.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Acer Iconia Tab A500 wins European Tablet Award - wie heeft hem? €399 bij Selexio

Ik vind deze award wel leuk; http://www.tabletvanhetjaar.nl/
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Ik voel me niet gelukkig met Android op een Tab, ik gebruik het met plezier op mijn Samsung Galaxy II, maar heb mijn Asus transformer weer verkocht om dat het IOS van Apple op de iPad me veel beter beviel . . . wat natuurlijk iets persoonlijks is. Ik heb trouwens hetzelfde voor met een Mac, daar werk ik niet graag mee omwille van het ( voor mij ) totaal onlogische besturingssysteem maar de iPad vind ik dan weer top . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Inderdaad door o.a. de Android die ik ook niet fijn vond op de andere tablets heb ik ook een iPad 2, die werkt veel fijner.
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

Comment

Ik heb er eentje (32 gig wifi) en ben er zeer tevreden van.
            Dat patroon zie je alleen als je er echt achter zoekt, is nog nooit storend geweest. Als 'm aanstaat merk je dat niet eens.
            Er is een update op gekomen naar Android 3.1 ipv 3.0.1 zoals erop staat, die zou goed usb ondersteunen. Alles wat ik erop ingestoken heb, muis, toetsenbord, kaartlezer, usb sticks..wordt allemaal herkend.
            Had eerst een ipad 2 besteld, maar omdat 'm niet voor men vakantie er was heb ik deze Acer genomen en nog geen spijt van.
            Ik kan probleemloos op internet surfen en veel spellen spelen en met leuke apps werken.
            Deze heeft ook USB poorten en hdmi poort.
            kwa hardware zijn de meeste van deze tablets toch hetzelfde.
            Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

Comment

maar als ik nu nog moest kiezen nam ik de nieuwe samsung
              Ik heb wel nog de originele beschermhoes voor de Acer te koop moest je interesse hebben
              Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

Comment

Working...
              X