Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raar probleemmet de LOGITECH M705....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Raar probleemmet de LOGITECH M705....

Heb hier net een nieuwe muis met schitterende specs, maar ergonomisch werkt ze niet zo fijn...

Hier het probleem:

Als ik met de linkermuisknop klik, hoor ik eerst een "lichte klik" ( die echter niet "doet"), en dan moet ik doorduwen, tot een tweede "klik" die dan wel de actie uitvoert ...

Is dit normaal ????

De rechter knop heeft dit niet.

De muis komt hierdoor ook heel "licht" en "rammelig" over.

Als dit echt een constructie-fout is gaat ze stante pede terug naar de winkel !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Raar probleemmet de LOGITECH M705....

Ik heb deze muis heb heb deze problemen niet.
    Toevallig laten vallen?
    Anders terug naar de winkel.

Mvg,
    Canon EOS 80D -Canon 24-70mm F:2.8 L - Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II - Canon EF-S 10-22mm F:3.5-4.5 USM - Canon Speedlite 580 EX MkII Flits

Comment

Ze is NIEUW. . . Neen, ik heb ze niet laten vallen. Misschien is ze in de winkel gevallen?

Comment

Dat is niet normaal, ik zou er zo snel mogelijk terug mee naar de winkel gaan.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Ja, ze komt van Het Computerwinkeltje te Leuven. Ben benieuwd...

Comment

Bel eens gewoon de Logitech support 02 200 64 44 , leg uw ondervindingen uit en u zult verwonderd staan.
            Hou de factuur, de M/N, P/N, PID en C/N nummers bij de hand.
            Gewoon doen!

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Terug naar de winkel is vaak de snelste oplossing, zeker als ge ze pas gekocht hebt.

Service van Logitech is wel goed, ik had de MX Revolution en die is na iets meer dan twee jaar beginnen flippen (knop versleten waardoor één keer klikken meermaals klikt), binnen gedaan bij Easy-M in Leuven (waar ik ze gekocht had) en een week later te horen gekregen dat ik een nieuwe mocht krijgen in de winkel.
              Pech dat die ondertussen niet meer bestond en heb gewoon mijn geld terug gekregen, daarmee dan de Performance MX gekocht.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Allez, ik ben benieuwd. . .
                @VerSeg: Ga jij laat slapen of sta je vroeg op? (4:14! !! )

Comment

Even een update: gisteren een mail naar LOGITECH gestuurd; vanmorgen al een antwoord
                  Ben terug naar het HCW geweest waar ik de muis kon inleveren, maar ik heb voor alle zekerheid toch maar een ander type genomen.
                  De M705 was imho veel te licht gebouwd - voelde echt aan als speelgoed en ik had er tenspijts de prachtige specs, geen goed gevoel bij.
                  Er zullen misschien wel goede M705's bestaan, maar naar mijn gevoel is het een loterij: als de muis iets of wat afwijkt van de normale bouw, functioneert ze niet naar behoren.

Mijn toestel was dus een "maandag-muis"

Ik heb nu voor de ANYWHERE MX gekozen en die is véél steviger gebouwd.

Ik moet er natuurlijk weer eens een tijdje mee werken, maar de eerste indrukken zijn zeer positief.

Ah ja, de batterijduur = 100 dagen.
                  En geen 3 jaar zoals de M705.

Maar dat zal mij een worst wezen: 4x per jaar eens een batterijtje steken. ( Doe ik nog veel liever dan ze om de 10 dagen op te laden )

De M705 had één knop meer, maar die was imho zo slecht te bedienen dat ik er niet aan mis. ( knop voor de duim, maar die gaf ook een erg slechte respons )

Enfin, voor de service van LOGITECH ! ! !

En voor de service van HET COMPUTERWINKELTJE

Prettig om zo te kopen.
                  Een klant om noot zo maar klagen.
                  Als je product dan onmiddellijk en zonder leuteren geruild wordt, geeft dat toch een fin gevoel.

Elke fabrikant of winkel kan verkopen, en dan zullen ze natuurlijk héél "vriendelijk" en "hulpvaardig" zijn.
                  Maar een echt goede farbrikant of winkel leer ja pas kennen als er eens iets mis is.

Fouten en/of constructie-fouten kunnen overal gebeuren.
                  De manier waarop er mee wordt omgegaan, kan echter een hemelsbreed verschil maken.

Comment

Ja de service van logitech is perfect, knopje van mijn Harmony afstandsbediening deed het niet goed meer bijna een jaar na de garantie, ik bellen wat ik daar nog aan kon doen, kon ik voor hetzelfde geld een nieuwe uitzoeken

Jammer dat je niet de Performance Mouse MX hebt genomen als je de M705 te licht gebouwd vond, de Performance MX is nog veel steviger en ligt lekkerder in de hand dan de Anywhere MX
                    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                    Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                      Ja de service van logitech is perfect, knopje van mijn Harmony afstandsbediening deed het niet goed meer bijna een jaar na de garantie, ik bellen wat ik daar nog aan kon doen, kon ik voor hetzelfde geld een nieuwe uitzoeken

Jammer dat je niet de Performance Mouse MX hebt genomen als je de M705 te licht gebouwd vond, de Performance MX is nog veel steviger en ligt lekkerder in de hand dan de Anywhere MX
                      Ja, ik weet het, maar de Performance MX moet je regelmatig opladen, en ik verga hier in de laders: GSM, iPad, Galaxy Tab, Di Novo KB, Mx Laser ( van de desktop ), drie camera's, video-camera, laptops, Senheiser koptelefoon, ....het zijn allemaal ladertjes of kabeltjes....
                      Dan plug ik liever 4x per jaar een nieuw setje batterijen in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Ja, ik weet het, maar de Performance MX moet je regelmatig opladen, en ik verga hier in de laders: GSM, iPad, Galaxy Tab, Di Novo KB, Mx Laser ( van de desktop ), drie camera's, video-camera, laptops, Senheiser koptelefoon, ....het zijn allemaal ladertjes of kabeltjes....
                        Dan plug ik liever 4x per jaar een nieuw setje batterijen in.
                        Op de Perfomance MX zit een aan/uit knopje als ik die consequent uit doe dan kan ik ruim een maand doen met muis
                        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                        Cybershot Photo Website!

Comment

Iemand een idee wat de levensduur is van de batterijen van de Anywhere MX in vergelijking met de M705? Over de Anywhere kan ik niet direct informatie vinden. De M705 zou een paar jaar (!) meegaan.
                          Ik ben ook aan het uitkijken naar een nieuwe laptopmuis en de Anywhere komt zeker en vast in aanmerking...
                          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Ik heb meerdere keren gelezen dat de batterijduur van de Anywhere MX ongeveer 5 weken is, das dus bijna net zolang als bij de Performance MX muis, voordeel bij de Perfomance MX is dat je de batterij er niet uit hoeft te halen om op te laden
                            Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
                              Iemand een idee wat de levensduur is van de batterijen van de Anywhere MX in vergelijking met de M705? Over de Anywhere kan ik niet direct informatie vinden. De M705 zou een paar jaar (!) meegaan.
                              Ik ben ook aan het uitkijken naar een nieuwe laptopmuis en de Anywhere komt zeker en vast in aanmerking...
                              100 dagen - stond toch in mijn update post?

Het aan/uit knopje herzetten doe ik niet, evenmin als al mijn "standby"apparaten volledig uitschakelen.

Comment

Working...
                              X