Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    Ik vind vooral die toetsen op de zijkant nuttig, ik heb die als 'back' en 'forward' ingesteld voor het browsen ... enorm handig om 'terug te keren' op een website zonder op backspace te moeten duwen of op het pijltje bovenaan.
    Op de M705 gebruik ik daarvoor het scrolwieltje, je kan dat naar links duwen om een pagina terug te gaan (en ook rechts om een pagina verder te gaan).
    Bij de vorige muizen gebruikte ik daarvoor altijd de knoppen op de zijkant, maar dit is voor mij veel handiger (je kan verschillende functies instellen, maar dit is voor mij de beste keuze).
    De toetsen op de zijkant gebruik ik liefst zo weinig mogelijk, want bij de vorige muizen kreeg ik daardoor wel eens pijn in mijn pols.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
      Nee de Performance Mouse MX is eigenlijk de opvolger van MX Revolution, de muis is vrijwel identiek, alleen er zit geen lader meer bij maar een draadje met oplader en de ontvanger is nu een Unifying-ontvanger die heel klein is en meerdere apparaten kan ontvangen zoals bijv. een keyboard.
      Maar die vorige lader vond ik toch veel beter in gebruik dan die kleine usb.
      Ge hebt altijd uw twee handen nodig en in het donker lukt het niet al te best.
      Verder de beste muizen dat ik al gehad heb en geen enkel ander merk dat beter doet volgens mij.
      Batterij is nog nooit volledig plat geweest, als ge de gewoonte neemt van die te laden als ge de computer uit zet, dan is die nooit leeg te krijgen.
      Nu is het voordeel wel dat je met laaddraad eraan nog kan werken, dat kon niet met de vorige in een laadstation.
      Maar dus nog nooit nodig gehad, ook na eens een paar dagen intensief gebruik zonder laden.
      Last edited by VerSeg; 13 augustus 2011, 23:43.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Tiens, ik lees dit:
        Batterijlevensduur van drie jaar

Met de batterijlevensduur van drie jaar bespaart u tijd en geld en spaart u bovendien het milieu,
        doordat batterijen vrijwel nooit meer vervangen hoeven te worden. Een statuslampje waarschuwt u wanneer uw batterij bijna leeg is.*

Dus ik begrijp niet goed wat daar dan zo speicaal aan is
        In die MX zit toch ook een oplaadbare batterij in maar ja die moet je wel meerdere keren opladen.
        Een periode van 22 maanden ZONDER opladen zit daar niet in neen

En hoe wordt jouw toetsenbord aangestuurd? Ook draadloos?
        En heb je daar ook een ding voor nodig die bijv. via een usb-poort met de pc werkt?
        Jij hebt het over de Mouse M705 en wij hebben het over de Performance Mouse MX™;

Deze 2 muizen zijn een verschil van dag en nacht

De Performance MX kan ik dus 14 dagen gebruiken bij dagelijks gebruik, maar er zit een knopje op en als ik consequent uit zet als ik 'm niet gebruik dan gaat hij wel 2 maanden mee!

Ik gebruik nog mijn oude Logitech toetsenbord, maar als je een goede combi muis-toetsenbord zoekt moet je de Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution nemen;
        http://www.logitech.com/nl-nl/keyboa...s/devices/3481
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Maar die vorige lader vond ik toch veel beter in gebruik dan die kleine usb.
          Ge hebt altijd uw twee handen nodig en in het donker lukt het niet al te best.
          Ja dat klopt, maar goed ik hoef 'm niet dagelijks op te laden en als ik zie dat hij bijna leeg is stop ik 'm in het stopcontact

Bij de combi muis-toetsenbord, de Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution zit nog de MX Revolution Mouse met oplader docking en wieltje

En die combi zie ik hier al voor €106,- staan;
          http://tweakers.net/pricewatch/17113...evolution.html
          Last edited by HereIsTom; 13 augustus 2011, 23:45.
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

Comment

Jij hebt het over de Mouse M705 en wij hebben het over de Performance Mouse MX™;

Deze 2 muizen zijn een verschil van dag en nacht

De Performance MX kan ik dus 14 dagen gebruiken bij dagelijks gebruik, maar er zit een knopje op en als ik consequent uit zet als ik 'm niet gebruik dan gaat hij wel 2 maanden mee!

Ik gebruik nog mijn oude Logitech toetsenbord, maar als je een goede combi muis-toetsenbord zoekt moet je de Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution nemen;
            Ok Tom.
            Ik heb nu de MK300 > toetsenbord en muis en één usb-dongel voor draadloos gebruik.
            Voordeel is ook dat de toetsen minder lawaai maken.

De Performance MX verschil ook weinig met de vorige versie MX.
            De prijs is zowat dezelfde gebleven.
            80 euro is 3200 oude Belgische franken....veel voor een muis
            Last edited by theokus; 13 augustus 2011, 23:47.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ja dat klopt, maar goed ik hoef 'm niet dagelijks op te laden en als ik zie dat hij bijna leeg is stop ik 'm in het stopcontact

Bij de combi muis-toetsenbord, de Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution zit nog de MX Revolution Mouse met oplader docking en wieltje

En die combi zie ik hier al voor €106,- staan;
              http://tweakers.net/pricewatch/17113...evolution.html
              Ieder zijn keuze maar ik heb dat keyboard niet graag.
              Ik zit vaak in een redelijk donkere ruimte aan mijn pc en geniet dan van het Logitech Illuminated Keyboard.
              Vind ik persoonlijk het aangenaamste typen ook, zacht en precies.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Ok Tom.
                Ik heb nu de MK300 > toetsenbord en muis en één usb-dongel voor draadloos gebruik.
                Voordeel is ook dat de toetsen minder lawaai maken.
                Ja bij de nieuwe muizen en toetsenborden kun je dus ook als op één USB mini dongeltje draadloos aansluiten.
                Ook maken de nieuwe toetsenborden bijna geen lawaai meer
                Cybershot Photo Website!

Comment

Ieder zijn keuze maar ik heb dat keyboard niet graag.
                  Ik zit vaak in een redelijk donkere ruimte aan mijn pc en geniet dan van het Logitech Illuminated Keyboard.
                  Vind ik persoonlijk het aangenaamste typen ook, zacht en precies.
                  Oja maar dat Illuminated keyboard van Logitech is ook prachtig, dus die bevalt goed met de verlichte toetsen, heb er al eens naar zitten kijken
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Oja maar dat Illuminated keyboard van Logitech is ook prachtig, dus die bevalt goed met de verlichte toetsen, heb er al eens naar zitten kijken
                    Het is niet alleen uiterlijk mooi maar het is ook intern kwalitatiever afgewerkt dan de meeste andere. Ik vind het toch een merkbaar verschil.
                    Jaren geleden als je een deftig keyboard wou dat beter aanvoelde, dan moest je naar een Cherry keyboard ... nu ervaar ik dit terug met dit Logitech keyboard.
                    Dat het ook 15 jaar mee gaat kan ik nog niet zegen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Het is niet alleen uiterlijk mooi maar het is ook intern kwalitatiever afgewerkt dan de meeste andere. Ik vind het toch een merkbaar verschil.
                      Jaren geleden als je een deftig keyboard wou dat beter aanvoelde, dan moest je naar een Cherry keyboard ... nu ervaar ik dit terug met dit Logitech keyboard.
                      Dat het ook 15 jaar mee gaat kan ik nog niet zegen.
                      Mmm.. Hou maar op, ik wilde m'n portomonnee nu eens even dicht houden, heb net de TZ20 met 32GB SDHC kaart gekocht
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Mmm.. Hou maar op, ik wilde m'n portomonnee nu eens even dicht houden, heb net de TZ20 met 32GB SDHC kaart gekocht
                        Met zo'n keyboard kunt ge daarna nog meer van uw foto's genieten ... hmmmmm.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Met zo'n keyboard kunt ge daarna nog meer van uw foto's genieten ... hmmmmm.
                          Hou op! Nou zie ik ook nog dat hij hier in de aanbieding is voor €55,- dat is toch een koopje.
                          Last edited by HereIsTom; 14 augustus 2011, 00:46.
                          Cybershot Photo Website!

Comment

Hou op! Nou zie ik ook nog dat hij hier in de aanbieding is voor €55,- dat is toch een koopje.
                            Voor die prijs kan je dat echt niet laten liggen. Zo'n goed keyboard!
                            Bestel het gewoon, laat zien dat je karakter hebt.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Hij is er met en zonder draad welke heb jij en zit er verschil in behalve het draadje?
                              Cybershot Photo Website!

Comment

... Maar wat is er zo bijzonder aan die muis?
                                En bijna 50 euro als adviesprijs is toch niet niks he.
                                Met deze muis moet ik heel wat minder armbewegingen doen. Het gevolg is: geen spierpijnen meer aan m'n oude gewrichten.

Op YouTube vind je heel wat besprekingen van de M705, de een amateuristischer dan de ander. Dit is een professionele: Klik links!

Vooral de 3 functies die je met de duim kan activeren en het vrij draaiende scroll-wiel vind ik handig.

Bij de aankoop (in oktober 2009) heb ik 58,13 euro betaald.
                                Last edited by Jos Vanhengel; 14 augustus 2011, 01:23.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X