Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Drie jaar Bart: das veul hee
    In het toetsenbord zitten 2 AAA van Duracel.
    In de muis 2 AA oplaadbare > waren niet bijgeleverd.

Het drukwerk van Logitech is wel niet bijzonder: de shifttoets is zijn tekst kwijt.
    Had ik ook al bij een duurder model.
    Collega's van ons zusterforum hebben dezelfde ervaring.
    Is geen ramp hoor en zoals ik al zei als die hapert of wat dan ook dan vliegt die
    De laser-techniek vind ik wel prima.
    Ik heb mijn toetsenbord van Logitech al 10 jaar en die doet het nog perfect, de batterijen gaan ongeveer 2 jaar mee en het drukwerk is nog prima
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
      Ik heb mijn toetsenbord van Logitech al 10 jaar en die doet het nog perfect, de batterijen gaan ongeveer 2 jaar mee en het drukwerk is nog prima
      Tja Tom jong... ik heb altijd prijs met de linker-shift-toets.
      Het zal wel aan mij liggen.

Heb nog een ouder bord en muis van Microsoft en die is nog in prima staat;
      zelfs die bewuste shift-toets.
      Is draadloos maar wel geen laser.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Tja Tom jong... ik heb altijd prijs met de linker-shift-toets.
        Het zal wel aan mij liggen.
        Haha... je moet ook vaker de rechter Shift toets gebruiken
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

Comment

Ik heb ook een Performance MX mouse en die werkt prima, zeker een dag of 10, en als die leeg is gewoon de usb aansluiten en dan even met een 'wired' mouse werken ... kan toch best.

Ik ben uiteindelijk van draadloze keyboards afgestapt en me een Logitech G510 gekocht ... yep, dat is een gaming keyboard, en toch speel ik nooit spelletjes op mijn PC (heb een PS3 hiervoor, gekocht voor de kinderen hé )

De reden van die G510 is simpel, er zitten links in totaal 18 G-toetsen op, die allemaal een macro kunnen uitvoeren ... ik heb die aan actions in PhotoShop gelinkt ... en dat werkt zo handig

Ik dacht eerst het G13 Advanced Gameboard te kopen, maar die was bijna net zo duur als heel de G510 ... en vermits beide speciaal voor spelletjes gemaakt zijn ... én verlichting hebben (tof gadget maar vrij nutteloos voor mij) zijn de toetsen en de toetsaanslag heel aangenaam, iets wat ik met andere keyboards minder had. (heb een hele reeks Logitech en Microsoft draadloze toetsenborden 'versleten' ... zelfs zo'n Dinovo Edge, schitterend maar véél te duur)
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Autonomie is gene vette hoor, paar dagen, een week maximum, natuurlijk afhankelijk van het gebruik, ook veel instel mogelijkheden, maar dus oplaadbaar, je zet de de muis gewoon in een oplader en dat opladen gaat echt razendsnel, op een halfuur bijna volledig herladen.
            't is wel mogelijk dat ik een al iets ouder midel heb, opladen via usb kan ik niet.
            De Performance Mouse MX een lader???
            Ik heb die, niks lader en heb die een 2-tal jaar, rechtstreeks met een usb kabeltje, ik steek die elke 2-3 dagen 's nachts in, op mn keyboard (G19) voordat ik de pc uitzet, en laad hij op met de pc uit.
            Last edited by CIB; 13 augustus 2011, 16:19.
            Nikon D5100 + 18-105mm VR
            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB
              De Performance Mouse MX een lader???
              Ik heb die, niks lader en heb die een 2-tal jaar, rechtstreeks met een usb kabeltje, ik steek die elke 2-3 dagen 's nachts in, op mn keyboard (G19) voordat ik de pc uitzet, en laad hij op met de pc uit.
              Daarom heb ik er dus bij vermeld dat ik een ouder model heb ...... Uitzicht van de muis is net hetzelfde.....
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Daarom heb ik er dus bij vermeld dat ik een ouder model heb ...... Uitzicht van de muis is net hetzelfde.....
                Ben je zeker dat je de Logitech MX Revolution niet hebt? Niet dat ik je niet geloof maar die heeft een lader, kijk anders even op de onderkant.
                Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Ondertussen eens opgezocht welke muis ik juist gebruik, het is deze : http://tweakers.net/productreview/64...-cordless.html

Je moet opladen via een lader waar je de muis in plaatst aangezien je er zelf geen andere batterijen kan insteken .....
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                    Ben je zeker dat je de Logitech MX Revolution niet hebt? Niet dat ik je niet geloof maar die heeft een lader, kijk anders even op de onderkant.
                    Die heb ik ook. Was een duur geval.
                    Ik had er veel goede dingen van gehoord maar intussen is dat wieltje hoorndol geworden
                    en niet echt praktisch meer in gebruik.
                    En die heeft idd. een lader.
                    Ik heb liever ook een eenvoudige muis
                    Geen extra toestanden dus en knopjes hier en daar die ik nooit zal gebruiken.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ondertussen eens opgezocht welke muis ik juist gebruik, het is deze : http://tweakers.net/productreview/64...-cordless.html

Je moet opladen via een lader waar je de muis in plaatst aangezien je er zelf geen andere batterijen kan insteken .....
                      Voilà en die heb ik.
                      Maar ik gebruik ze niet meer.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Die heb ik ook. Was een duur geval.
                        Ik had er veel goede dingen van gehoord maar intussen is dat wieltje hoorndol geworden
                        En die heeft idd. een lader.
                        Ik heb liever ook een eenvoudige muis
                        Geen extra toestanden dus en knopjes hier en daar die ik nooit zal gebruiken.
                        Snap ik niet dit is een van de beste muisen die er zijn
                        Cybershot Photo Website!

Comment

Ik heb al jaren dezelfde Microsoft Comfort Desktop set en ik heb misschien al een keer nieuwe batterijen moeten insteken.

Alleen als ik een game speel merk ik dat het wat moeilijker gaat af en toe, maar voor alledaags voldoet die prima.

Ben aan 't kijken voor een nieuwe set, maar geen idee wat het zal zijn, 't moet in ieder geval gemakkelijk typen, en de toetsaanslag mag niet te lang zijn... iets zoals bij een laptop.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Er staat toch ook geen knopje boven het wieltje (dat het wieltje los zet (hoorndol)) zoals op de performance mx?

Comment

Ondertussen ligt hier de LOGITECH M705

Resterend batterijvermogen: 1.095 dagen

Zelf als het "maar" 365 dagen zal zijn ben ik al tevreden.

Werkt nu met een zgn "unifying" ontvanger: heb me meteen een numeriek toetsenblokje aangeschaft dat dus ook met diezelfde ontvanger werkt.
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                                Er staat toch ook geen knopje boven het wieltje (dat het wieltje los zet (hoorndol)) zoals op de performance mx?
                                Neen toch niet
                                Wel achter het wieltje.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X